2011年11月28日 星期一

Triangel的漂亮首飾

文章日期:11/28/2011 08:42 am


2011年11月27日   星期日


上星期化妝師Triangel那邊打來
約我book時間揀首飾
還有1個月就是我們的大日子
不過對髮型方面還是未有什麼決定…


知道Triangel的首飾又多又靚
所以把揀定了的婚紗晚裝照片print好
到時揀首飾都會容易點


Triangel的首飾真的很多選擇
而且很新淨很多款式
斯文的公主的浮誇的閃閃的簡潔的etc~~
所有首飾還分開每種顏色系列
方便根據客人衣飾配襯

實在太多太多款式選擇
很多我都想租呢 尤其是頭飾呀


Triangel的頭飾真係好靚好特別
褂婚紗+晚裝一共6套

當中褂和一套婚紗是用鮮花set頭的
所以只有4套婚紗晚裝會配襯頭飾
花多眼亂 心大心細呢


心大心細的我
頭飾揀了多過4件呢
由於我揀的全部有期

所以Triangel都讓我租用
頸飾全部都跟耳環一set的

所以只選了頸飾
頸飾的選擇多到呢~~~
我揀的全部都喜歡呢!




註冊婚紗的選擇之1
其實註冊婚紗應該會用鮮花做頭飾
不過我又很喜歡這個頭飾的style呢



註冊婚紗的選擇之2
羽毛頭飾我也很喜歡
不過因為進場婚紗想用閃閃皇冠
這個多數會用來襯註冊婚紗



這條珍珠鏈我一看到就愛不釋手呢
珍珠襯鮮花好 中午註冊用



大日子當天怎樣也要一個大皇冠啦 晚上進場時用最合適



這條閃石鏈夠閃夠浮誇呀 襯超閃大皇冠~
 

這個頭飾好懷舊 襯晒我的紅色敬酒晚裝 非佢莫屬~



送客的金閃閃晚裝 揀了這款很特別的頭飾




接下來的~~~登登登登~~~





呢個係Triangel既鎮店之寶呀
超級超級公主的靚靚大皇冠
勁襯我的迎賓大花花晚裝呀



襯埋呢條頸鏈 好公主好公主~~~~


婚禮籌備回顧:試妝1 take過‧Triangel



沒有留言:

張貼留言