2014年12月18日 星期四

台中親子遊2014‧Day 3‧大力推薦最好玩民宿!



2014年9月11日   星期四   晴
小芊芊 ♥ 22Months 31Days
台中親子遊‧DAY 3
日月潭 → 埔里酒廠 → 廣興紙寮
→ 清境黃慶果園民宿


 
這間在清境的超好玩民宿
小芊芊都要大大力推介!!!

 

這次旅行的亮點
就是在清境的4天3夜
接下來的行程其實不多
 
出發第一天
張師傅接我們上車的時候
第1句就問我 " 為何要在清境住3晚? "
我還問他 " 是否覺得住3晚太多了? "
" 一般人住清境都是2天1晚
在第一天在青青草原走走
第二天夜半出發往合歡山看日出
中午退房下山就完了… "
" 最多3天2夜 沒有人住4天3夜那麼久…"
 
就即管看看我的行程吧!
 
 
 
 
在台灣住民宿是我媽一直想的
所以清境民宿是行程重點
訂好機票的下一秒
我就瘋狂的找清境民宿的資料

以前去自助旅行
遊玩時間多過住宿時間
著眼點永不在住宿
當時只要求乾淨平宜就好
現在有了小芊芊
基本上遊玩跟住宿時間一半半
我和老公對住的要求高了很多
房價是其次貴點也沒所謂
乾淨地方大有特色
才是我們想要的



 
6天的行程安排
全跟這間民宿而定
這民宿訂到哪一天的
就安排哪天到清境
結果…

這民宿可厲害了
我5月中買到機票的
即5月中訂9月中的民宿
5晚裡只有1晚有房!!!
二話不說就訂了!

先說說這民宿
在清境很有名的
清境黃慶果園民宿
共有4棟房子 兩前座兩後座
每隻房種各有特色
我想訂的房種是4人房間
我們有6人所以分別訂了2房種
2間都叫我們超喜歡的!
 
 
 
 
 
 
亮點來了!!!
浪漫型的2人閣樓觀星房
特別選了這個給媽咪和青青妹
呢類超大天窗觀星房
是我媽的至愛 XD
 
 
一影就來到後棟 媽咪房間係2樓


到喇~ 就係呢間喇~


6號閣樓觀星房




門口外是一個小陽台 有綠油油既景觀
樓下是燒烤區 晚上可以訂位在樓下燒烤


登登!!! 房間一眼望晒 好香檜木味
好簡樸舒適既感覺


個天窗未全開架 (應該有6格玻璃)
開晒個視野就超廣闊
真係望住個天空訓覺


房間小小 但很簡潔超舒服
最重要是超級乾淨
最怕赤腳的我赤腳絕對安心!
如果我未結婚前和男朋友來清境
一定首選這間觀星房


房間的小擺設很可愛
還有附送民宿自家果園的時令水果


這條是民宿reception旁邊的樓梯
一上來就是我們的房間
往右走去後棟的是媽咪和妹住的觀星房



剛來到時
抱住小芊芊由這樓梯上來
有點十分喘氣的感覺
我為我太累致
後來老公跟我說
佢兩手提兩大個喼上來時超級喘氣
應該是一下子上來海拔2000多米
身體還未適應有少許高原反應
第二次再上就沒有問題了
哈哈!!!



觀星房在後棟
我們的房間在前棟
呢間房門是隔龍房的通道
轉左才是我們的房間
 
 
 
我們有小芊芊
房間當然為她而設
亮亮點來了!!!
 
 
登登登登!!!!!
樹屋親子房
就是超大間有溜滑梯的
4人親子房


一進入房門的右邊
就是跳彈床和攀石區


經過閣樓就是客廳 空間很闊落


左邊是洗頭盆和水杯等設備


大門左邊是toilet和浴室
這個大浴缸可以讓小芊芊浸浴
左右兩邊門一邊是toilet一邊是淋浴間


亮亮點之中的亮亮亮點
就是這個閣樓咯!!!




起初在網頁照片看到這張床
以為是單人床
原來是足尺的雙人他他咪 :)


從大窗口望下去


全屋一景就是這樣了
超級大的空間
其實可以加床的話6個人住都沒問題


下層的大床是普通size的雙人床
今晚我地冇得大字形訓喇 XD


好多好可愛的貓頭鷹裝飾
閣樓下仲有個小小bear bear圖書角


很可愛牛奶杯子


最愛是這三顆燈 令房間都充滿了歡樂呢!
 
 
 
其實入住這房間前
只有我一個看過資料
房間是怎麼樣子我一早知道
但親臨那一刻
跟他們5人未看過房間樣子的
SURPRISE感覺
有過之而無不及!!!
一入房間都變晒青蛙
 " 哇哇哇 " 咁叫 XD XD XD
 
老公何其興奮
瘋狂影相 乜都唔理玩whatsapp
個個話佢間房好正
還好佢識做
事後我friend跟我說
老公係朋友group話全靠有個叻老婆
個旅行先有咁正!
(總算冇白費我d心機 :p)
 
 
小芊芊要玩溜滑梯咯!


我係陪玩者
不斷抱住佢滑
累屎我!!!
~~~不過真係好好玩~~~




起初在上層看見這條滑梯個洞有點卻步的
以為好直好快唔係咁岩小芊芊玩
但滑落去果下唔係好刺激咋喎
真老人家大人
小朋友都岩玩
我奶奶都滑左2次呢!




夜晚7點先捨得去搵食
不過媽咪奶奶青青姨出左去行
到佢地返來已7點半
民宿姐姐話車到我地落去巿集都關門了
叫我們往上找食
 
其實黃慶果園民宿在清境的高位
再往上只有幾家民宿
然後就是直接往合歡山的了
海拔超過2000米的
晚上超涼爽的
名符其實的避暑勝地
 
 
呢度係民宿正門的兩橦前棟


這台是為民宿客人及員工車出車入的專用車子


民宿外邊的環境


往上走去 最後只找到家吃牛肉面的

  
來到台中3天 好像一直在沒停的吃牛肉面 -_- 
 
 
 
 
小芊芊唔洗講
梗係開心到彈起
由初初要我地抱住一齊sir
玩到佢自己一個瘋狂咁sir
sir足一晚sir到眼訓都唔訓
同佢沖完涼連奶都冇飲就自動訓左!
 
 
佢整晚係呢條樓梯上上落落
其實一條樓梯已經夠佢玩足一晚 XD


溜滑梯個洞口好大呢~~~
小芊芊進入超興奮mode


我係食飯前同小芊芊sir左一輪
累到不能再動喇
所以夜晚呢幾個小時
老公 小芊芊交比你喇!


兩個玩到癲左又叫又跳咁
情況好似一堆小朋友係遊樂場玩緊咁!


見到小芊芊咁開心
我都勁開心!
去旅行
最重要係個個都玩得開心^^


小芊芊上未識玩攀石
攀高dd已經唔知點郁
於是daddy示範比佢睇
之但係…


當daddy越攀越高時
小芊芊好驚 (好驚daddy跌落黎)…
驚到走埋去喊住咁叫daddy快d返落黎!
呢個傻妹豬真係好可愛 XD
 
 
玩到10點幾小芊芊眼訓喇
我地係時候沖涼教教豬喇
~~~GOODNIGHT~~~
 
 
 
 
 
那邊房間的兩位真識嘆!
臨訓前whatsapp睇下佢地做乜
佢地係reception一人借左一本書
係房邊睇邊晒月光
悠閒得佢地丫!


見到佢地
就覺得佢地今晚個夢一定好甜 :)


今晚天色好美 月亮朦朦朧朧
~~~HAVE A NICE DREAM~~~
 
 
台中親子遊‧DAY 2
~ THE END ~



重溫:
好玩到震台中遊 ♥ Sep2014
台中親子遊2014‧Day 1‧GO GO GO~
台中親子遊2014‧Day 1‧在天空上遊走
台中親子遊2014‧Day 1‧日月潭之追月夜
台中親子遊2014‧Day 2‧住在湖邊看日出
台中親子遊2014‧Day 2‧日月潭遊湖
台中親子遊2014‧Day 2‧湖邊吹風到水里
台中親子遊2014‧Day 2‧車埕鐵道站
台中親子遊2014‧Day 2‧集集鎮上的軍史公園
台中親子遊2014‧Day 3‧埔里酒廠
台中親子遊2014‧Day 3‧廣興紙寮
 
 
 

5 則留言:

  1. 太正吧!! 又大又靚又舒服... 又有得玩....貴嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. NT4千左右, 1200蚊到啦, 平日價, 相對清境d民宿呢個價好抵住!

      刪除
  2. 我又係買左機票, 即刻bk左呢間民宿啊..hahahaha....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公話全清境最正民宿呀, 如果可以book多晚, 就very perfect喇!!!

      刪除
  3. 呢個民宿係咪無冷氣嫁?tks!

    回覆刪除