2014年12月24日 星期三

下半場 ♥ 看夕陽


2014年12月21日   星期日   晴天
小芊芊 ♥ 26Months 10Days

流浮山碼頭 



小鹿鹿好乖乖^^
(鹿鹿係曹姨姨送比我架!)


 
聖誕節都未到
小芊芊就收到今年既第1份聖誕禮物仔
係曹姨姨庭叔叔既馬來西亞手信~


呢個粗魯芊
我叫佢合埋對腳仔影相
佢竟然話 " 唔合埋! 我要打開! " -_-"""


坐坐下車 佢話要企車 佢話企係度好喎 -_-" 



摘完士多啤梨
才3點半 時間尚早
在附近的民居處逛逛
見到婆婆在生晒蠔鼓
原來蠔鼓晒5-6天就完成
蠔鼓樣子好大隻好靚
婆婆話而家d蠔係最肥美最鮮甜


然後走去正大街逛巿集
小芊芊好有興趣
逐樣海鮮睇
逐款海味問
仲有睇阿姨拆蠔
d蠔超巨形
阿姨一拆開我地就哇哇聲咁叫 XD


行到盡頭係碼頭
望下太陽望下海望下船
小芊芊玩跳石級玩到唔捨得走
佢真係乜都可以玩一餐
老公呢? 就係度玩相機
本來我話要入下白泥睇埋日落
不過行到黎碼頭
佢就周圍物色佢既日落拍攝地








扭daddy計要玩…


要咁樣玩 -_-"


呢個位影剪影又幾得意^^






我喜歡這張~~~


小芊芊跳好多次都跳唔起 XD

開始唔合作喇 XDXDXD


哈哈哈哈~~~~


係條臭河邊搵到個靚景 XD



玩下玩下
離日落仲有半小時
係時候黎個afternoon tea :)
有滑滑即磨豆腐花食啊~
仲食左酥炸生蠔 (不過我想食香煎金蠔多d…)
阿姨仲送左隻燒雞翼過我地呢!







原來流浮山的夕陽
都幾靚既
雖然我覺得下白泥浪漫d
(不過好臭架囉…)
今日天色咁好
去邊度睇個夕陽都一樣咁靚啦










我地睇住個太陽由金光閃閃殘晒眼咁
到變左仲發緊光既橙黃色
到變左收左光既鹹蛋黃
到變左暗淡既紅色
到最後走埋!
好靚好完美既日落~













小芊芊話
" 太陽伯伯落左山咯!
天黑喇 佢返左屋企訓覺喇!
芊芊都要返屋企訓覺喇! "
佢由兩點鐘開始眼訓
一直忍到太陽落山呢一刻
終於都
訓~~~ 著~~~ 左~~~ :)



~ 完 ~



4 則留言:

  1. 回覆
    1. Thanks 小FAN^^
      天色好, 隨便影都影得靚~

      刪除
  2. 嘩,D 相張張都好靚呀,犀利喔 ^^
    豆腐花、酥炸生蠔真係好吸引,睇到我肚咕咕啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 天色靚所以好易找到靚位影相呢!
      豆腐花真係好滑好香啊, 阿姨話煎金蠔仲好食, 下次有機會再試^^
      你就乖乖地 生完巨鳳巨鵰坐完月就叫老公帶你去食啦~~~

      刪除