2014年12月30日 星期二

Sweet Sweet 海之心 ❤

2014年12月27日   星期六   雨天
小芊芊 ♥ 26Months 16Days

烏溪沙海之心



我是茶壺妹^^



整個聖誕假期都是黑咪咪的
期待已久的4日假期
本來都計劃好了去郊遊
但每朝醒來都沒看見太陽伯伯
這樣還好吧!
大家都不用早起一直睡到自然醒
下午才外出活動一下


下了兩天雨
來到聖誕假期的第3天
找了個簡單的地方走走
帶小芊芊去執石頭



下午外出的搭車時間
小芊芊一定會睡得好甜


一到站小芊芊就睡醒了


最近常要學我們推bb車


陰天多雲幸好未開始下雨


小芊芊走幾步就要我抱
我話累要抱住佢一齊坐bb車
佢即刻跳落地要我落車
仲話架車車係佢既 唔比我坐 -_-"
(難為我成日抱住你行 你咁樣對媽咪…)
 好傷心! 嗚嗚! : (


我話媽咪要自己行
叫佢坐車車
隻傻豬仔就係咁追住我要我抱佢




烏溪沙
一處離我們家很遠的地方
坐西鐵轉東鐵再轉馬鐵 頭都暈
最後選擇坐巴士轉巴士
其實所需車程時間差不多
怎麼也要1小時以上…


沿海旁走
馬鞍山海濱長廊
天陰陰的但不太冷
慢走15分鐘左右
到了盡頭有個沙灘


小芊芊望著沙灘跟我說
" 我地係咪過去玩呀?
去沙灘玩要除鞋架
媽咪daddy都要除鞋架~~~ "



小芊芊一去到沙灘就叫我帶佢有咁出行到咁出


小芊芊 daddy影緊我地呀 hello啦!


" daddy 我唔影相啦 要去執石頭呀! "


一放低佢 佢又想去d水度


我同小芊芊玩緊石頭之際
老公企左係果度發呆~


家陣叫你拍廣告咩!


呢個沙灘好難得有貝殼執


仲有好多唔同顏色唔同類型既石頭


發現陸地上既 " 沙之心 " ^^


海之心冇出現
影住呢個先啦!


呢d叫跌左落地
都要拿返jar沙 XD


SWEET SWEET SWEET


❤ SWEET SWEET SWEET ❤


繼續玩石頭


" 媽咪 呢度好玩呀! "


" 有冇細細舊石頭架? "


小芊芊執左幾隻貝殼 (其實係蜆!)
佢執左隻合埋口既蜆
竟然拎比我同我講
" 媽咪 呢隻生架! "
到底有咩人會教過佢??? 佢又知架呢???


 


 呢度人少少都幾舒服


係喎! 我地黎呢度係搵海之心架喎!


" 個心之唔係係我腳下囉! " (對白設計)  


就係呢個心!
潮漲佢就會浮係水面架喇
我地黎既時候
海水剛剛開始潮漲
好彩有個 " 沙之心仔 " 招呼下我地 haha~
下次有機會再黎睇過啦!  




❤ 



沒有留言:

張貼留言