2014年12月16日 星期二

初冬大棠賞紅葉



2014年12月14日   星期日   晴天
小芊芊 ♥ 26Months 3Days

大棠郊野公園楓香林 

 
開始要加點聖誕氣氛
芊芊喵出來了啦!
 
 
今日天氣好好
天氣涼涼地
小芊芊勁好訓
最近每朝都訓到9點後的
難得可以讓我們有足夠時間訓啊
 
醒來見到窗外的太陽
急不及待去洗衫
然後嘆老公外賣的麥噹噹通粉
搞掂好間房就出發咯
 
好溫暖既大太陽
還有風和日麗既大藍天
完全係郊遊既好日子啦 !


今日冇帶車仔
好彩全平路好好行
於是我抱一下 daddy騎一下 小芊芊自己又行下
都行得好舒服


同小芊芊講今日黎睇紅葉
叫佢睇下邊度有紅色橙色黃色既樹樹
有就話我地知
估唔到行一陣就見到喇~


來幅自拍先 不過拍極都唔係好拍到 XD


初見紅葉
沿路個個見到都好興奮






小芊芊做緊咩呢???


YEAH!!!
" 媽咪 我YEAH到喇!!! " XD


呢張係今日BEST SHOT呀!


沿路都間唔中一棵棵紅下橙下咁
不過好疏落
楓香林先係今日既目的地








~~~~~~到喇~~~~~~


剛開始轉色 未完全紅得晒
但大部分都變黃喇
估唔到都幾有睇頭~~~




向上影最靚


呢度好多人爭住影呢








其實一早定左今日去大棠郊公園
但純粹係想帶小芊芊去行下
我完全冇為意呢個時候既大棠
已經有紅葉欣賞

甚至老公上網查路線時
問左我一句 " 唔知大棠有紅葉睇未呢? "
入冬以黎都未夠凍邊會有紅葉
我斬釘截鐵咁話佢
" 咪傻啦! 咁暖既天氣有鬼紅葉咩? "
(嘻嘻~ 要自打咀巴了~)

仲以為因為大棠有個哈爾濱冰雪節
所以沿路上山有好多人
點知去到郊野公園都係咁多人
乜香港人咁熱愛郊遊架咩?
點解咁多人架呢?
直到surprise地見到咁多紅葉
先知原來d人黎睇紅葉~




其實由郊野公園門口行到去楓香林
超級慢慢行都係半小時左右
我地影完相就原路折返





一邊行一邊不停叫食粟子
叫佢影相唔肯影
我話影佢口入面粒粟子
呢隻粟子喵即刻乖乖合作


回程路上小芊芊好精神
落地行既時候多過抱


小芊芊叫我拖住佢行
然後又對我發號施令…
一時叫我大踏步
我大踏步啦…佢又叫我唔好咁大步
跟住又叫我行好d -_-"
巴巴閉閉咁


一行到攰就話要騎駁馬


一落地就好難睇實佢
叫佢返黎係冇用的
要咁樣拑實佢先制止到佢亂走


好靚既日落


返到去起點既涼亭休憩點


趁Daddy去toilet
小芊芊就係度周圍走












由郊野公園一直向下走
到大棠荔枝園入口的K66巴士總站
人多啊! 龍尾越來越長
我們等第二架巴士就上到喇


等開車的時候
小芊芊望到呢幅廣告
問我 " 媽咪, 好多企鵝果度係咪有sir滑梯玩架? "
睇黎小芊芊真係好想玩sir滑梯呢!


最後補上一張芊喵兔 :)



❆❆❆ 完 ❆❆❆
 
 
 

4 則留言:

  1. 估唔到咁快有紅葉睇. 等我去下近啲既青衣公園望下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得上年有朋友影過青衣公園既紅葉, 都好靚~

      刪除
  2. 今年遲左LA, 去年呢個時候已經謝左好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢~還好我去得及時, 仲未開始落葉~
      往年都好似係聖誕節前最紅最靚~~~

      刪除