2012年11月25日 星期日

38 Weeks 6 Days ♥ 產房生B記

文章日期:11/25/2012 10:09 pm


小芊芊誕生記 @ 廣華醫院
38 Weeks 6 Days ♥
2012年10月12日 星期五


推入產房後
一進入產房
第1感覺是 好像進入了另一個世界
房間6個床位 其中我對面及左邊的準媽媽叫得最淒厲
我在床上呆了一呆 助產士看到我的樣子
跟我說:呢度跟產前房唔一樣架 氣氛係會緊張少少…
然後再說:如果在產房催生後都冇反應 我地會帶返你去產前房
(下??? 入到產房催生都會催生失敗??? 又話我今日一定生到???)

安排好床位後 第1件事要做的
是先問姑娘借電話 打給老公和媽咪
產房的探病時間是下午1點到2點
而且只可以1位親友探病
電話打過後 就等醫生給我做催生準備

期間對面床的媽媽叫得聲斯力歇
幾位姑娘同時走來安慰她
(佢叫得咁淒涼 我都仲對陣痛未有咩感覺…
只係知會好痛 但完全想像唔到會係點痛法…)
而左邊床的媽媽在對面被推進產房後又開始越叫越大聲
她不停說:好痛…好想痾…
姑娘:等你唔痛既時候都想痾先生得架
隔了不夠5分鐘 就聽到她大叫:唔痛都想痾啦!
即刻被人推了進生產房…


第1步──穿羊水
主診醫生和高級醫生都來了
還帶來了一堆工具 先幫我穿羊水 在床鋪好了床墊
我見到他們拿著一支未拆包裝的超級長較剪準備拆封
我:醫生 呢支野唔係會放入我度吧??? 咁長既??? 好恐怖…
醫生:係呀 要幫你穿羊水嘛 唔洗驚 係會有少少唔舒服
行到這地步 驚都要頂硬上…
兩位醫生隨即行動 把長較剪伸進我的子宮頸位置
很快我就feel到一股暖流很洶湧地湧出來
主診醫生跟我說:你d羊水真係好多下喎! (……)



第二步──移正胎位
跟著 就是要把小芊芊的頭仔移去正確位置
很簡單的說 是兩位醫生合力把bb的頭推去子宮頸口位置
(都幾大力 我feel到醫生很用力推)


第三步──插入天線接駁BB心跳
然後我又見到醫生拿來了一條很長的棒子
我又問醫生:呢支又係咩黎架? 用黎做咩架?
醫生:天線黎既 用黎勾住bb頭部位置 聽bb心跳
我:要插入去架? 會唔會整親bb架? 
(明知係唔會整親既 但真係幾得人驚 支野真係好長 仲要勾住BB個頭喎…)
醫生:我地會慢慢放入去 唔會傷到bb 唔會痛的
放入去之後
醫生又說:而家勾住左bb個頭 聽到bb心跳喇 條天線就這樣由心跳機經我的下面駁到去bb頭頂
醫生:你好叻喎 都好忍得痛 一直望住都冇出過聲
(其實 痛都唔敢嗌啦 插歪左咪大獲…
不過 真係得少少唔舒服 醫生手勢好好 唔覺痛)


最後1步──吊催生針 等陣痛等生
醫生再幫我吊催生針 
所以我是完全不可以下床

看一看鐘 才早上10:30 未有什麼反應
我平躺了一會 姑娘已把我的床頭較起要我坐著
右邊床的媽媽 一直叫痛 痛到典來典去
幾度要求醫生姑娘給她打止痛針 都不得要領
左邊床媽媽被推去痾bb後 來了一位穿了羊水的媽媽
由於她早已預約了開刀生b 但現在早了三天就穿羊水
因為手術房生產每天有限人數 所以她未能立即開刀
只知道她堅持要開刀 最後是如何就不知道了

12:00左右 開始feel到痛 很有規律的痛
13:00 老公來的時候 經已痛得很辛苦
因為平躺舒服些 我要求姑娘給我平躺 但不得要領
姑娘:平躺bb心跳慢左 你就冇咁快可以生 
姑娘:你唔落得地 坐係度最好 bb容易d出黎
其實當時我左腿坐到很痺 動彈不得
期間又聽到右邊床的媽媽的老公要求姑娘打止痛針
媽媽在投訴:笑氣又話冇左冇得聞 而家針又唔比我打…
姑娘:大家都知你好痛 但你子宮都未開夠度數
唔好成日係張床度 出去行下 玩下fit ball 行多d就生快d架喇
然後係咁叫d媽媽出去行
(我心諗:好彩我唔落得地 咁鬼痛仲叫我落地行 自己去toilet
真係攞命…)

14:00 老公要走 真係好唔想佢走
之後來越來越痛 要開始跟陣痛呼吸
還好我捉得到陣痛頻率 運用呼吸都頂得順 (不過真係好痛!!!)

14:30 主診醫生走來看我情況 check了度數 只開了2度…
我:而家咁痛先2度 幾時10度呀?
醫生:要問下bb先知喇 我答唔到你呀 你唔行得坐多d啦 好快可以生架喇…
咁我唯有坐啦 隻腳幾痺都好 那刻我只想快d生!!!)

雖然不停看鐘 但又不會覺得時間過得好慢
可能因為我不停好專心地捕捉陣痛
大力輕力呼吸 都要運用腦力
有時候用錯呼吸 到最痛的時候真的痛得不得了
有好想好想痾的感覺
錯過了最痛時的大力呼氣 會變相用錯力去痾
bb未夠時間出來 好幾次被我弄得不能抖氣


生得喇生得喇!
好快過了兩個小時
16:30 姑娘給我check子宮
(我仲以為要等醫生巡房先有得check 見姑娘主動同我check 希望來了啦~~~)
姑娘:得喇喎!
我:得?!? (好突然好興奮~~~)  咁我係咪生得喇?
姑娘:老公係唔係附近呀? 你call左佢黎未架?
(我都冇電話 點call佢黎? 不過我那刻都痛到唔記得自己老公係邊
其實老公係係附近 佢lunch黎見我時話佢會係出面等到我生為止…)
我好鬼痛 經已什麼都不想理會 只想快點生!!!

生產房有位了 我可以推入去
姑娘:你等唔等你老公呀? 不過佢只可以入生產房見你一陣
因為你羊水多 兒科醫生要監場  所以你老公冇得陪產
(…又唔D早講 不過去到果個moment
真係老公陪唔陪產都冇所謂 最緊要快d比我入去生)
我:唔陪得呀?!? 咁唔等啦 我想快d生
於是姑娘馬上推我入生產房 推我入去那一刻
我不忘說:但你記得都要打電話比我老公喎!


小芊芊的誕生經過
入到生產房 先要過床
隔左一陣仲未見醫生 以為未生得
我:姑娘 醫生幾時黎?
姑娘 (其實係助產仕):我地係助產仕 
唔係醫生接生架 係由我地接生
產房裡面既姑娘全部都係助產仕
(係呢一刻 我先怳然大悟 原來接生係由助產仕接生-_-"
我一直以為助產仕係負責協助醫生接生 好低B 哈哈哈哈!!!)
過床後 就沒有人理我 我見姑娘掛住寫文件(好似)…

幾個字後老公來了 在兒科醫生未來前 他都可以在場
擺好準備生仔的姿勢 就是不停等陣痛頂尖的一刻
每到陣痛頂尖 我才可以出盡全力 (但我卻想不停用力)
每過了頂尖 他們立即叫停我不要用力
搞到我覺得我D陣痛黎得好慢…
很快老公要走了 他只可以在外邊等我

姑娘:見到BB頭髮喇 做得好好 加油!
(聽到見到BB頭髮 即刻好想出盡力痾!)
所以一到陣痛來臨 助產仕叫我用力 我就不遺餘力的痾
10分鐘後 小芊芊的頭終於出來 
我想放鬆的時候 他們再叫我用力
小芊芊的身仔都出來了
見到姑娘抱起一隻有頭毛的小人仔
我的第1感覺是:終於生左啦~~~
看看鐘 很快!(比我預期中快很多很多!)
我前後只用了15分鐘就誕生了小芊芊


陣痛後的另1種痛
看了一眼小芊芊 錫過她頭仔一啖
寶貝就被人拿去給兒科醫生做檢查
而我就要接受第二層皮肉之苦──縫針!
人家說生完後已對縫針沒有感覺
點解我唔係呢? 她每縫一針 我都好有感覺
仲覺得慘過生BB的時候…

我沒有被剪會陰 不過曾經一度痾得太用力
有少少位斯裂 傷口有點歪
我:我冇剪會陰 咁縫針係咪會縫少D?
姑娘:唔係咁計架 個個都要縫3浸 
我:咁3浸即係要縫幾多針呀?
姑娘:冇得計咕喎… (原來唔係冇剪會陰就會縫少D針ga…)
我:咁幾耐先拆得線呀?
姑娘:呢隻線唔洗拆既 d線會自然溶係縫合口度
我:咁幾耐d線先溶晒呢?
姑娘:一至兩個星期左右啦 因人而異咕喎
這1part進行了不知多久(應該半小時以內)
姑娘很好 一邊幫我縫針 一邊和我聊天引開我的注意力


很風趣的主診醫生
縫針期間我的主診醫生進來看我情況
醫生:哇!你有冇咁快呀? 生得咁鬼快既
我仲諗住做完手術過黎睇下你搞成點 同你打氣
點知咁鬼快就搞掂左…好!等我過去睇下bb點先
隔了一會 醫生回來跟我說
醫生:bb好健康呀 不過我已經鬧左佢
佢係你個肚度咁唔乖 我鬧佢做乜係媽咪個肚度咁唔乖
又唔移岩個位 又搞到媽咪羊水多…
大個左呀 要健健康康 錫多d媽咪呀~~~
(估唔到小芊芊一出世就比人鬧
仲要第1個鬧佢既人唔係爸爸媽媽 而係一位醫生 哈哈!)


等完生仔等床位
因為產後房未安排到床位
我唯有在生產房休息 直到有床位為止
等了20分鐘左右
產後房的姑娘就把我推去產後房
老公一直在產房等我出來
我出來的時候 小芊芊就在我身旁
姑娘很好人 讓老公跟我和小芊芊拍第1幅最貼心的合照
我和小芊芊從產房出來的珍貴一刻




住了南翼產前房7天
其在有點不捨得這裡的醫生和姑娘
還以為生完有機會返回南翼
姑娘跟我說要去東翼的時候
我:可不可以返南翼住呢?
(雖說南翼是產前房 但都有產後媽媽在南翼住)
姑娘:東翼好 東翼病房新d靚d架
東翼是比較新的 而順產又生產順利的媽媽一般都安排在東翼

我和小芊芊在東翼安頓好後
剛好是晚上的探訪時間
很多親戚朋友來看小芊芊
探訪時間到時 老公還跟我說很不捨得走呢~




38 Weeks 6 Days ♥ 小芊芊誕生記
♥♥♥ THE END ♥♥♥





我的孕事記 ♥ 小寶寶成長篇

我的孕事記 ♥ 準爸媽期待篇
27 Weeks 1 Day ♥ 廣華醫院產前運動班
尖肚子圓肚子 真的有性別之分嗎?
28 Weeks 7 Days ♥ OGGT結果正常 + 我的第2份準媽媽禮物
小芊芊食邊隻奶粉好呢?
30 Weeks 1 Day ♥ 廣華分娩講座 & 小芊芊的第2份大禮
31 Weeks 1 Day ♥ 準爸爸媽媽產前工作坊1
34 Weeks 1 Day ♥ 準爸爸媽媽產前工作坊4
34 Weeks 5 Days ♥ 靚芊芊 vs 型芊芊


沒有留言:

張貼留言