2012年9月12日 星期三

34 Weeks 5 Days ♥ 靚芊芊 vs 型芊芊

文章日期:09/12/2012 11:40 pm


2012年9月12日   星期三


身邊的好朋友知我有了小芊芊
個個都覺得好開心
其實在我的朋友圈子裡和差不多年紀的表兄弟姊妹中
我算是最早有小寶寶的那個
所以BB2手東西欠奉  小芊芊的家用品要全新添置

我雖然還未正式開始為小芊芊大量搜購東西
但這幾個月我難得忍手沒有買靚衫靚鞋比自己生完之後著
省下來的資金都是為了這個小芊芊
小寶貝未出生經已是個金笸籮呢~~~

好朋友們見小芊芊快要來臨
早早已跟我說好要買東西送給她
大家都想買些實用的東西 可以減輕下芊爸芊媽的負擔嘛 haha~
所以我得plan一下小芊芊的物品清單
再讓朋友們選擇送些什麼給她

和我小學已相識的好朋友咪咪
已急不及待出手啦 哈哈
這半個月剛好碰上吉吉島BB展
芊爸芊媽定好的大目標是芊芊床和奶瓶消毒機
跟咪咪說起 咪咪爽快的決定要送芊芊一部steamer
格到最低價了 還是吉吉島BB展的85折+JCARD再折最平
還要勞煩咪咪由九龍灣Mega box幫我托到大欖 山長水遠
好開心呀 多謝咪姨姨呀~~~

希望咪咪都快d生返個BB
等小芊芊有朋友仔陪佢玩^^




不過最開心呢 就係見到好多衫仔
咪咪早幾天whatsapp給我 買了兩件衫仔給小芊芊
今天whatsapp時 多了4件衫仔呢
有型仔紅黑格仔全黑pattern 可以做個小型芊芊
又有桃粉白底黑波點 可以做小靚芊芊
咪咪說我是她的好朋友中第1個有BB 所以特別開心
第1次買衫仔送比BB 所以很多衫仔都愛不釋手買了

小芊芊 睇下咪姨姨幾錫你^^
爸爸媽咪到現在都未有買1件衫仔給小芊芊呀
好朋友都比我們緊張 我也是時候出手喇
等小芊芊一出世就做個靚B女 哈哈~~~


D衫仔好特別好靚呀




呢兩款衫仔可以變做袍仔ga





我的孕事記 ♥ 產前檢查篇
33 Weeks 3 Days ♥ 廣華醫院第5次產檢

我的孕事記 ♥ 小寶寶成長篇

我的孕事記 ♥ 準爸媽期待篇
27 Weeks 1 Day ♥ 廣華醫院產前運動班
尖肚子圓肚子 真的有性別之分嗎?
28 Weeks 7 Day ♥ OGGT結果正常 + 我的第2份準媽媽禮物
小芊芊食邊隻奶粉好呢?
30 Weeks 1 Day ♥ 廣華分娩講座 & 小芊芊的第2份大禮
31 Weeks 1 Day ♥ 準爸爸媽媽產前工作坊1
34 Weeks 1 Day ♥ 準爸爸媽媽產前工作坊4


沒有留言:

張貼留言