2012年9月27日 星期四

飄雪蜜月 ♥ 與Huskies抱抱~~~ (DAY 6)

文章日期:09/27/2012 06:24 am


14 Feb 2012 (Tue) Snowy
DAY 6 ♥ Husky Safari


TODAY IS 
♥ OUR 10th SWEET 
SWEET VALENTINES' DAY ♥
老公偷偷地趁我食早餐時預備既情人節禮物


今天行程緊密非常
從早到晚都有活動 而且每個活動都非常的特別
我們婚後的第1個情人節將會過得超級開心呢!

早上當然來個sweet sweet早餐
第6天的芬蘭早餐照樣豐富 吃得飽飽
回房間執拾行裝 check out啦
把行李寄存reception就去玩喇


♥  ♥  ♥ Happy Valentines' breakfast ♥  ♥  ♥




唔知點解總係覺得外國d奶係好飲d


老公話我好似個小朋友係度好努力咁抄功課…


渡假屋的一角


我地間情人節靚屋呀 話咁快就要走 唔捨得呀~~~




我地間屋既露台



book了10:30am玩 Husky safari
由酒店行過去Husky farm 大約10分鐘
一進farm 就聽到不遠處有堆狗狗興奮地叫囂呢
狗場主人正在安排狗狗拉雪撬
我們要排隊呢 第1group遊客是1家有兩位小朋友的family
他們會玩100m短線的 所以等一會很快就到我們

有點點時間 我們就在Husky farm跟其他狗狗打招呼
牠們全部都好乖好聽話呢 而且唔怕人
我們把手伸進籠裡摸牠們
狗狗都很熱情的和我們玩



呢度玩husky平過係Hotel Kakslauttanen玩呢
不過呢度冇得自己control雪撬車


我知老公好鐘意狗狗 係北部玩唔到 
黎到呢度點都要玩1次


到啦 husky farm 就係聖誕公園入面 由酒店行去大約10mins






husky與小白狗對話


husky與husky對話 嘻嘻 好可愛~~~




呢班husky係同一血統ga 隻隻都差唔多年紀 
係壯年既husky size比我想像中小呢







10分鐘左右 狗場主人就回來了
他帶我們先遊狗場一周 每隻狗狗給我們介紹
每一群狗狗原來都是來自同一個family的呢
大部分的狗狗都很年青 3-5歳的是新力軍
5-7歲的狗狗經已算老的了

一共有10隻狗狗拉我們的雪撬 幾巴閉 哈哈!
狗狗極之精力旺盛 一見我們準備上車就10重奏大叫
老公一見到到牠們就好像見到同類似的 又攬又錫
比跟我一起更親密呀 卡卡卡!

我們玩10km
由兩頭最精靈的狗狗帶領其他8隻狗狗
拖著我們的雪撬跑呀跑呀
狗場主人就站我們的雪撬尾負責發號司令
每次有狗狗稍慢一點或不留心的時候
主人就 "pub pub pub"  狗狗就會聽從命令go go go

跟昨天坐鹿鹿雪撬一樣 我們穿過了雪地又穿過了樹林
不同的是狗狗拉雪撬比鹿鹿快很多
我們這次是在冰天雪地的美景裡奔馳呢 cool~~~
主人知道我在香港從未見過冰天雪地
還特意在一片廣闊的雪地裡停下來 讓我們拍照



到我地啦 10隻狗狗不停吠 等待主人發號司令


呢隻好可愛 我好喜歡


go go go~~~


同鹿鹿帶我地遊既地方差唔多 今次都好興奮 
因為狗狗拉得好快 有風馳電掣既感覺




呢d童話式既雪景真係好靚




去到一片白茫茫沒有樹既雪地 
狗狗主人叫停狗狗 比我地係呢度影相


老公真係好鐘意攬住d husky玩





老公不停叫我同佢地影相^^


玩了1小時 要離開了
離開前我們再跟狗狗們攬在一起
其中一隻狗狗還把咀咀貼在我臉上呢
很不捨得這班可愛的阿拉斯加雪撬狗狗啊


差唔多時間 返husky farm啦


husky跑完熱辣辣 要老公用雪凍佢地個body解熱 
哈哈 玩到戀晒地


老公真係好喜歡佢地呢~~~


離開husky farm時 下大大大雪~~~


呢度都有snowmobile玩ga 
不過我地又興趣不大




我最後終於也有一試呢個大字式撻伐 =P


準備出發去見聖誕老人啦~~~




飄雪蜜月 ♥ DAY 6 ♥ Napaiiri
♥♥♥ TO BE CONTINUE♥♥♥



飄雪蜜月 ♥ 前言
白雪雪的蜜糖月兒 ♥ 倒數ing…

飄雪蜜月 ♥ OUR JOURNEY
白雪雪的飄雪蜜月 ♥ 藍十字國 + 東歐小國 ♥ 甜蜜之旅

飄雪蜜月 ♥ REVIEW
飄雪蜜月 ♥ 向北國出發 (DAY 1)
飄雪蜜月 ♥ 赫爾辛基的藍天和白雪 (DAY 1)
飄雪蜜月 ♥ 冬日下的芬蘭堡 (DAY 1)
飄雪蜜月 ♥ 走進北極圈 (DAY 2)
飄雪蜜月 ♥ 我們的白色二人世界 (DAY 2)
飄雪蜜月 ♥ 這裡只有雪、雪和雪!(DAY 3)
飄雪蜜月 ♥ 下雪了!(DAY 3)
飄雪蜜月 ♥ 兩小時穿梭了兩個世界 (DAY 4)
飄雪蜜月 ♥ 冰天雪地的童話世界 (DAY 4)
飄雪蜜月 ♥ 沒有極光的晚上 (DAY 4)
飄雪蜜月 ♥ 鹿鹿載我們遊雪地(DAY 5)
飄雪蜜月 ♥ 跳進第2個童話國度 (DAY 5)
飄雪蜜月 ♥ 我們在北極圈線上 (DAY 5)

沒有留言:

張貼留言