2012年9月28日 星期五

36 Weeks 7 Days ♥ 豆釘小芊芊

文章日期:09/29/2012 11:32 pm


擔心了幾天 今天終於見到梁醫生
一去到診所立即留小便 等都不用等就見醫生
(今天梁醫生特地回診所一轉見我們的呢!)

一開始 梁醫生照到小芊芊就說
〝哇~佢訓得咁直 位置好正中喎
腳仔脊骨同頭仔都成直線〞
係啦 先前坐車 走路過來診所時小寶貝還在郁身郁勢的
而家照住她的時候就一動不動…

就星期一在廣華照結構時發生的疑問
梁醫生一邊照 我就一邊問她
這次得到的答案令我很安心
相比廣華的醫生 起碼我覺得這次解答合符常理


關於小芊芊的頭圍比正常細

  • 我:廣華醫生話bb個頭比正常細 只有32週大 係唔係真係過細唔正常?
  • 醫生:頭圍係細 不過bb整體都係細 都正常的 唔洗擔心 (醫生邊度邊答)
  • 醫生:bb身體各樣都係平均32週大小    
  • 我:bb而家個頭咁細會唔會影響腦仔發育ga?
  • 醫生:唔會 每個bb size都唔同 bb之前都照過晒結構一切都正常 冇發現有問題
  • 醫生:頭圍細都好 你咁瘦唔洗生得咁辛苦



關於小芊芊體重偏輕 只有2.5kg

  • 我:廣華的醫生又話bb過輕 得2.5kg
  • 醫生:係輕左少少 但唔係過輕 bb細就自然輕磅
  • 老公:咁要唔要好似人地講既咁係呢個月狂食多d野谷大bb?
  • 醫生:其實咁樣冇用ga bb既基因本身已經決定左bb既大小 營養係要提供比bb 但唔需要專登去比多d
  • 醫生:我度到bb仲輕d 得2.3kg 不過每個人度未必一樣 會有少少偏差
  • 醫生:不呢幾個星期要keep住睇下bb有冇大到 有大到就冇問題

即係小芊芊而家5 lbs 小豆釘咁細粒
呢3個星期仲要努力 小芊芊出世時起碼要重多1.5 lbs呀


關於胎水多

  • 我:廣華的醫生又說我胎水多 係咪真係多呢?
  • 醫生:我睇都唔係多吖 
  • 老公:不過上次陳醫生都係咁講 仲去左飲糖水做test result話正常
  • 醫生:(邊講邊量度數) 度過胎水個值屬於正常level



最後 梁醫生想給我們看看小芊芊的樣子
不過小芊芊今天扭計呢 面部一直呢在我的右邊盤骨位置
剛剛被她的手仔和我的盤骨遮住了
等了一會 我們又呵又tum 醫生又用b照筆輕力篤她頭仔位置幾下
終於見到小豆釘的樣子喇 小b女似乎好多頭髮呢
醫生仲話d頭髮又長又多呀(唔通似爸爸??? 哈哈~~~)

醫生建議之後10天左右再來覆診
我都不知道廣華會不會再給我照u/s
所以都跟梁醫生book了期






我的孕事記 ♥ 小寶寶成長篇

我的孕事記 ♥ 準爸媽期待篇
27 Weeks 1 Day ♥ 廣華醫院產前運動班
尖肚子圓肚子 真的有性別之分嗎?
28 Weeks 7 Days ♥ OGGT結果正常 + 我的第2份準媽媽禮物
小芊芊食邊隻奶粉好呢?
30 Weeks 1 Day ♥ 廣華分娩講座 & 小芊芊的第2份大禮
31 Weeks 1 Day ♥ 準爸爸媽媽產前工作坊1
34 Weeks 1 Day ♥ 準爸爸媽媽產前工作坊4
34 Weeks 5 Days ♥ 靚芊芊 vs 型芊芊


沒有留言:

張貼留言