2012年9月9日 星期日

飄雪蜜月 ♥ 冰天雪地的童話世界 (DAY 4)

文章日期:09/09/2012 06:54 am


12 Feb 2012 (Sun) Snowy
DAY 4 ♥ Hotel Kakslauttanen


終於來到冰天雪地的童話世界喇~~~







在Saariselka 最著名的就是
Hotel Kakslauttanen 
一家號稱可以睡在床上看北極光的酒店
這裡擁有小型玻璃太空館的
Igloo Village Hotel
我們也是慕名而來

一心想來看北極光
可惜下車時 仍然是冰天雪地 天地一色
我皺著眉看看老公 有點點失望…
看來今晚機會還是不大吧!

雪沒停過的下
check in後 staff推了架小雪撬給我們放行李
一路拉著小雪撬帶我們到了我們的cabin
我們沒有住玻璃屋呀
其實我一直想住的是這裡的小木屋
全木造的典型北歐童話式小屋
好有新鮮感^^
有飯廳 客廳 廚房 兒童房 主人套房
主人房浴室又有桑拿房
客廳還有個大壁爐呢!



我地住cabin 21 離reception大約5分鐘路程




好玩 用雪撬架推行李 
如果冇左佢 
唔知要花耐時間先可以拖到d行李去小木屋


沿路 都是白mung mung的雪


好彩有佢 唔係唔知點拖住d喼入屋 :D


我地既小木屋前要上一條斜路 
都幾斜 我對UGG比較線 
所以老公推完行李上去後
就拖架雪撬再推我上去 haha~~~


間小木屋一d都唔小呢


我未入屋之前 老公用掃把鏟走主要通道的冰雪 
等我唔好線親 幾細心 抵錫呀~~~


係咪好想睇下間小木屋入邊係點架呢 :)


連條Key係匙扣都好有feel 皮做的~~~


一入大門係飯廳同客廳


小木屋好大呢 一入屋左邊係kitchen 旁邊有間tiolet


右邊係飯廳


入邊有個大客廳


小木屋特色之真火爐就係大廳中間 大廳旁有間房仔


係一間兒童房 將來有機會一家大細來 一定要住呢度


有小朋友到呢間房實好開心


我地間大房呀


tiolet同sauna房 不過toilet相對來說有點簡陋
有點失望呢…連浴缸都冇…


cabin的室外風景


老公為我地準備的tea time~~~
看著雪色熱辣辣既黑蒜油同埋辛辣面 yummy~~~



Tea time 我們吃儲備
1個辛辣面+1個出前一丁黑蒜油
1杯咖啡+1杯奶茶
在童話小屋裡看著窗外雪景
吃著老公的愛心tea
好幸福呀~~~~~~~~~~


在酒店4圍逛逛
酒店沒想像中的大
小木屋區域與冰屋及玻璃屋區域就1 河之隔
在小木屋區兜一圈 過了小橋
有一排snow igloos 很簡陋
而且好像沒人入住
再上去 就是 glass igloos

一排排的glass igloo
沒照片看的壯觀呢
往室內看 就只有兩張單人床
中間的走廊位連行李都放不下
住glass igloos 行李要放到reception
去toilet或洗澡就要過橋往小木屋區的Sauna屋
很不方便呢 住也不太舒服 價錢要300EUR
我們的小木屋比glass igloos平宜100EUR
雖然是整個旅程住得最貴的1晚
但honeymoon花多點點也是值得


首先 我地推住呢舊野玩左一輪










人家門口外的大雪人




很可愛很可愛的小屋






這裡的雪厚到已經蓋過膝頭啦


隔了個Ice pool 
對岸就是玻璃屋Glass igloos & 雪屋igloos所在地喇
非住客黎visit要比錢ga




橋底下的Ice pool都結冰了


這排就是雪屋 - igloos 啦


雪屋內裡就是這樣子 只有床 什麼都沒有 
洗澡去tiolet都要外出 我見這排屋都好像沒有人住




Snow Chapel


Glass Teepee


Ice gallery


這個toilet 去過的bloggers都post出來 
起初覺得好得意 去到見到就得好up dup…
好似10萬年冇人入過去咁…


Glass igloos


很小的門口 內裡更小 只容納到兩張單人床 
全渡假村最貴的小屋






飄雪蜜月 ♥ DAY 4 ♥ Saarisellka
♥♥♥ TO BE CONTINUE ♥♥♥




飄雪蜜月 ♥ 前言
白雪雪的蜜糖月兒 ♥ 倒數ing…

飄雪蜜月 ♥ OUR JOURNEY
白雪雪的飄雪蜜月 ♥ 藍十字國 + 東歐小國 ♥ 甜蜜之旅

飄雪蜜月 ♥ REVIEW
飄雪蜜月 ♥ 向北國出發 (DAY 1)
飄雪蜜月 ♥ 赫爾辛基的藍天和白雪 (DAY 1)
飄雪蜜月 ♥ 冬日下的芬蘭堡 (DAY 1)
飄雪蜜月 ♥ 走進北極圈 (DAY 2)
飄雪蜜月 ♥ 我們的白色二人世界 (DAY 2)
飄雪蜜月 ♥ 這裡只有雪、雪和雪!(DAY 3)
飄雪蜜月 ♥ 下雪了!(DAY 3)
飄雪蜜月 ♥ 兩小時穿梭了兩個世界 (DAY 4)


沒有留言:

張貼留言