2014年12月23日 星期二

聖誕草莓小姑娘

 
 
2014年12月21日   星期日   晴天
小芊芊 ♥ 26Months 10Days

流浮山陶氏休閒生態農莊 

 
聖誕小妹妹登場
 
 
襯埋對紅噹噹既兔兔水靴
落田唔怕糟糟喇~
 
 
 
去年既士多啤梨季
小芊芊仲係細
行又未行得好
鉸剪又未識用
所以一直諗住等出年先來玩
 
今年唔濕唔乾又早凍
所有生果大造
香港種植既士多啤梨都唔例外
12月-3月士多啤梨季節開鑼啦
趁住今日藍天無雲既超級好天氣
新界西北區眾多士多啤梨園
就揀處近近地既流浮山
陶氏休閒生態農莊
 
本來我地3個去
一直打算係西鐵站搭巴士入去
臨時有好朋友couple一齊加入
即刻反方向走左去的士站
39元飛咁快就到
其實搭巴士都好快
係流浮山巿集總站落車
向下白泥方向行10分鐘就到
 
 
草莓田範圍一眼望得晒
但沒想過塊田真係好多士多啤梨
而且仲好紅好大粒好香
仲有好多細細粒生緊出黎
小芊芊第1次見白色既士多啤梨
覺得好新奇話好得意呢!
或許士多啤梨季剛剛開始
所以未開始人多
 
 
 
有齊工具 可以開動喇~


車子的位置係士多啤梨園的入口


呢片就係一眼望晒既士多啤梨田


士多啤梨季剛開始
時候還早所以採莓人不多 :)


園內的士多啤梨有大粒有細粒
仲有好多生長中


好紅好香好靚靚呢!
不過呢D未算大粒~


呢抽幾靚~~~


呢塊田仲唔係我地玩晒 XD
 
 


 
 
 
 
小芊芊而家乜都識
今朝早一聽到我話
用剪剪去士多啤梨園剪士多啤梨
即刻超級期待
不停話要剪士多啤梨
所以本來上的士先訓既妹妹
只係得15分鐘午睡
因為一落車聽到我話到左
小妹妹點都要撐大對眼去玩
 
 
見到個籃同埋把鉸剪仔
即刻話係佢既唔比我地掂 -_-"
聽我講解完畢就急不及待喇
我話要揀紅色同大粒既剪
白色同細細粒既未夠熟架
所以佢每次揀好左就問我地
我地話ok先剪!
 
 
 
摘莓三部曲 :)


睇下邊度D士多啤梨又靚又大粒先!


呢邊有好多咁喎~


有呀有呀~~~


媽咪 呢粒係咪靚呀?


靚靚呀! 剪得呀!


有板有眼架 真係粒粒都係小芊芊親手剪架~


嘻嘻 呢粒真係靚!


又香又甜又大粒


小芊芊 比媽咪睇下得唔得呀?


你睇下!


放好先! 唔好掉落去呀! 會掉瘀架! 慢慢放呀 :)


有個小妹妹好霸道!
話D士多啤梨係佢既
唔比我拎黎影相 XD


算佢啦! 最後都肯分粒比媽咪daddy~


轉移陣地繼續摘


曹姨姨 你一籃我一籃啦!






有好多白色呀! 唔可以剪架!




小芊芊都好識揀! 唔紅唔大粒既都唔揀架!


 
 


我大愛的一幅照片
大大藍天下草莓田上的兩父女
好warm好warm呢!
草莓田又紅又綠的
其實都好聖誕feel :)


今日小芊芊好happy!


再來一張family shot先~


其實小芊芊一直好眼訓
玩左一個鐘開始扭眼訓喇


小芊芊仲想再摘架
不過我家得我和老公會食士多啤梨
摘太多食唔晒
所以叫停左小芊芊




比左錢錢喇~
小芊芊好開心咁拎住袋戰利品


byebye~~~


 
收費方面分兩種
1.   不設入場費, 可帶走採摘的士多啤梨 60元/磅
2.   不帶走的即場任摘任食 100元/位
我們玩了1小時
小芊芊摘了1磅多的士多啤梨
盛惠90大元
有得玩又有得食又影到咁多靚相
d士多啤梨又咁甜咁大粒
係market place買韓國產的差唔多size
1磅都冇都要60蚊
雖然我沒比較過其他的
但個人覺得呢個價錢好抵玩呢!
 
 
 
 
~ 完 ~
 
 
 
 
REFERENCE
陶氏休閒生態農莊
地址:元朗流浮山深灣路 (榮真校學後面)
 
 

2 則留言:

  1. 個造型又襯聖誕, 又襯埋個士多啤利場..HAHA

    回覆刪除