2015年1月22日 星期四

小芊芊 ♥ 26Months成長印記




小芊芊‧26Months
2014年12月12日 - 2015年1月11日
Week114 - Week118
799 - 829days


heehee!!!


Height:85cm
Weight:11kg (24lbs)
Foot length:13.5cm
No. of teeth:16



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


硬頸既trouble 2 baby
樣樣野都話要自己做
本來係一件好事
但佢呢就經常性地係當件事情
發生左之後先話要做


例子1
抱住佢入左架lift
架lift都準備關門
佢就大叫話 "自己" (即自己入既意思)
你唔比佢就喊
仲要喊得好淒涼
d眼淚bla bla聲好似紅豆咁大粒
之但係度lift門已經關左
同佢講出lift比你自己行啦
唔得架 佢既意思係要你
即刻放佢落地行出lift再行返入lift


例子2
上落樓梯都要自己
又係上左/落左佢先出聲
放佢落地佢就要走返去原點
自己重新行過 巴閉!!!
即係呢 你上樓梯上左一半
佢都要自己行返落去 (仲要你陪佢!!!)
再自己上樓梯


而家堅持要自己上落樓梯
唔洗扶住野慢慢落



上樓梯仲叻 呢度百幾級樓梯我地抱都冇抱過
自己上晒全條樓梯 好叻女!
起初有力時會連級上呢!


例子3
搭港鐵出入車廂
都係要自己 (絕不能假腳於人XD)
初初第1次發生時經歷係咁既
入左車廂佢就話要自己
但車門已經du du du du du…closing
想出都出唔到去
佢話同我講要自己 (點自己即…)
我話 "咁下一站開門再入啦"
佢屎都唔肯話要而家
(點而家呀大小姐…)
於是乎佢就狂喊 (簡直係嚎哭!)
到下個站放佢落地行
都係唔肯繼續狂喊
果刻尷尬到爆…

如果過多兩年係咁
我真係會打鑊金過佢囉!!! XD

其他例子很多
還有著鞋 除衫 斟水 按lift掣 etc.
甚至唱歌都唔可以一齊唱!!!
要佢批准先唱得 -_-"


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


飲食方面
正餐食得快左
食通粉約半小時
自己食到半碗
食飯唔會自己食要餵的
快就8個字 慢則個半小時
不過多數食得完所煮的
都算是個吃方面餐餐清既
乖乖小朋友

26個月開始
唔煮晚飯出街喇
星期六日我們放假的話
中午這餐多數在家食完先出發
但食街外野通常食唔多
佢會樣樣都話唔食
或者食兩啖就叫飽

唔鐘意食既小朋友
一聽到我地話搵地方食野
就已經叫定 " 唔好! " "唔要食野!" -_-"
(阿囡 就係因為你
我先要成日出街搵食呀!
以前我地去玩去行街唔食飯都得架! =P)



呢期天氣好 我地流行野餐
小芊芊好鐘意食菠蘿腸仔
之不過… 阿囡…
食時食 唔好咁強國化好不好?



唔知點解daddy成日想小芊芊食雪糕
每次買親雪糕食 都叫小芊芊試
小芊芊唔鐘意食凍野所以次次都耍手擰頭
但係daddy又屎心不息喎…
點解要逼人食呢???


飲水仍然一時時
有時好愛飲仲會狂飲
有時挨都唔肯飲
我經已由得佢喇
因為我發現
小芊芊而家一想飲水
就會話想飲水
然後會飲好多水
開奶茶keep住一星期飲2-3次


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


奶粉
23個月轉飲ILLUMA 3到而家
早晚各1次 150ml份量


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


VVPOOPOO
冬天凍
唔train佢戒片住
而家自己屙左vv
會走黎話我知
叫我同佢換片片
不過potty唔太喜歡用
佢自己講想係片片vv

有一樣又好得意
一同佢講準備沖涼涼
就自己走去除褲仔同片片
一個pat pat仔得去potty度
話屙vv 好搞笑~

poopoo仍然係幾日一次
次次都又用力又要跳
poopoo次次都最少有佢兩個拳頭仔咁大既份量
有時去到有時去唔到
最煩係去唔到佢又唔專心果時
佢真係由得佢唔再屙…
叫佢嚇佢都冇用
有時都不能避免
要用甘甘條喊到拆晒天先搞掂

我成日都話
出街食飯同去poopoo呢兩樣野
足夠頭痛屎我!!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


說話與理解能力
學習人家講野好快
理解能力也很強的
遇到一些她不明白的事情
跟她解說後
文字上肯定是吸收了
會把你的解說自己重覆一遍
理解方面表現到很理解的

例如吃飯時
吃到悶又沒事做的時候
她會把腳仔放在桌子上
媽媽:唔可以 咁樣好冇禮貌架
而且女孩子要斯文
腳仔要放下來合埋坐先岩架
知唔知?
小芊芊:知! 咁樣唔斯文 冇禮貌架
但轉頭又放上桌子again!!! XD
(好似只懂文字語句上的方面 但不理解吧…)

過兩日她又把腳仔放上桌子
叫佢放下來轉頭又放返上去
最後我一手拍落佢腳仔
佢就哇哇大叫
媽媽:咁你知唔知媽咪點解要打你?
小芊芊:(喊ing) 知! 因為冇禮貌
(然後好好精神咁講) 咁樣唔斯文架!
(其實佢真係明白我講乜架喎…)

其實簡單的解說
她真的會明白
很amazing的件事情


 
而家知道有人送禮物比佢
佢會走黎同我講
我話好佢先會接受
然後會好開心咁大大聲同對方講 "多謝"
我話幾時可以拆
佢會等到我講既時候先拆
仲會好記得份禮物係邊個送比佢
見到佢個開心樣
我就勁開心~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


返學表現
都係睇心情睇累唔累而定啦
老師既feeback話我知
佢有時好似開籠雀咁好多野講
(呢個係佢好夠訓
那朝早訓到自己醒既時候)
但有時就成堂係度發晒呆叫都唔睬你
(呢個係佢既唔夠訓 mode)

不過睇到佢上堂既movie
佢都ok既 都玩得好開心咁既

婆婆早個星期同我講
話老師叫我多d同小芊芊練習畫直線
話佢做工作紙連線連得唔夠直…
其實佢筆都未識執
點解咁高要求要佢畫條好直既直線呢?

我唔係好理解
不過我有叫過小芊芊
係神奇畫板畫直線比我睇
佢畫得都ok 我收貨架
但真係未識執筆吧…


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


貼心小人兒
踏入26個月的小芊芊
比起25個月時
在認知和學習方面
又成長了不少
除了出街吃飯和去poopoo
其他的她都很懂事



有朝一起來 我的小寶貝就拿著這碗
蛋蛋腸腸飯向著我起過來
" 媽媽, 我煮比你食架! "
好sweet呢~~~~~


而家見到我有時撞到好痛
佢會走到我身邊 "啜" 一聲錫我一啖
然後話 "唔痛啦!"

佢係床度想踩daddy
我話daddy之前扭親條腰
踩落去daddy會痛痛
佢會呵下daddy然後叫佢睇醫生
睇醫生先會快d好

有日daddy唔夠訓
好早就放工回家訓覺
daddy回到家時小芊芊正在吃飯
奶奶話我知佢為左想同daddy玩
快速自己要求自己食
半個鐘就食晒餐飯
但入到房見到daddy訓左
daddy又話返我知
佢聽到阿囡話 "daddy好攰訓左
要細聲d玩唔好嘈醒daddy呀! "
真的好可愛好窩心呢~


 13 Dec 2014‧26M2D
 婆婆有時間便會帶她都公園玩
很開心的兩婆孫 :)

 而家基本既遊樂設施都識玩
好喜歡擒鋼架

不過好搞笑的 擒唔到就猛叫驚
玩單槓又要人放手 自己唔夠力半天吊就大叫
扶住佢唔驚之後又叫你再放開佢~~~


24 Dec 2014‧26M13D
每次落港鐵站都要走去
呢幅海報度望一輪
同D火車Hello bye bye完先捨得走


唔鐘意daddy抱 (但要媽媽抱)
最愛daddy咩住佢 仲有騎駁馬


 25 Dec 2014‧26M14D
聖誕節 本來去郊遊
因為落大雨冇得outdoor
於是帶佢去玩她常渴望玩既波波池
玩乜都要藍色
係波波池不停執藍色波波
連SIR滑梯都淨係揀藍色果條SIR


26 Dec 2014‧26M15D
 小芊芊手上的
係捲埋左入左袋既camping tool
小芊芊稱之為腸腸
daddy有成幾舊大小不同既呢類物體
而家全部都成為左佢既玩具
成日叫我地陪佢搽蜜糖燒腸仔 XD


終於有時間係屋企搞搞震
拆左盒上世紀買回來的書架出來砌
SIZE剛剛好放到房間個衣櫃旁邊
小芊芊超級喜歡呢個書架


無無聊聊又落雨 冇野好做
近近地又帶小芊芊去摘士多啤梨

今次摘左一陣就走人
行去再入邊去餵羊羊


而家搭港鐵小芊芊唔鐘意坐
係都要捉住D扶手企 仲話要轉
冇乜人既時候就比佢自由一下啦!



 31 Dec 2014‧26M20D
一去到d好空曠既地方就拔足狂奔
睇少半眼都唔得


最愛睇車車
企係條橋度食晒風都唔肯走
仲要我地陪佢一齊睇…




1 Jan 2015‧26M21D
 而家叫佢正經合照好有難度
 睇怕要轉形式影下selfie一下喇~~~


 4 Jan 2015‧26M24D
終於夠腳長踩呢架三輪車
之前齋坐冇得踏所以一D興趣都冇
隔左一排而家拎返出黎
雖然剛學仲未夠力踩
但佢已經10級興奮當左佢係寶!


5 Jan 2015‧26M25D
佢自己刷親牙都係胡亂刷的
所以我同佢刷多
呢晚佢話要自己刷
又刷得有板有眼喎
 果然大左又唔同D


6 Jan 2015‧26M26D

最愛泡泡浴~~~


10 Jan 2015‧26M30D
 同青青姨上公園玩
行行下話叫阿姨坐抵話一齊影相 :)



從前在期待有一天
可以和她開心的聊天
現在等到這一天了
感覺真的很微妙的
而且說話很有條理思維很清晰
很明白事理那種的
雖然扭計的時候真的很煩厭 XD
不過她大部份時間真的好乖
我的乖乖小寶貝


 寶貝女 你真係笑得好可愛啊! ^^




2 YEAR OLD MONTHS REVIEW


沒有留言:

張貼留言