2015年1月14日 星期三

台中親子遊2014‧Day 6‧乖羊羊與惡羊羊


2014年9月14日   星期日   晴
小芊芊 ♥ 23Months 3Days
台中親子遊‧DAY 6
大藍天下的青青草原



駐守民宿的金毛好乖好乖 小芊芊很喜歡牠



在清境的最後一天
有點不捨得呢!
這裡實在太太太舒服啦!!!

今天又是晴朗的一天
這次旅行很幸運
全程都碰上好天氣
只有昨天的一個下午在下小雨

因為下雨的關係
昨天在青青草原玩得不夠盡興
想必是在晴天下與羊羊玩得開心
見小芊芊與羊羊玩的意慾還在
昨天離開青青草原時
我們約定 (其實係我和daddy約定 XD)
如果明天 (即今天) 晴天
我們就再來和羊羊玩

今早看到一個很明媚的日出
也很幸運的昨天讓我們遇到雲海
這些奇景不是天天有的
今早天亮時
天空就只有那高高的雲


好燦爛既日出


遠處既老英格蘭都看得很清楚


另一邊露台看到山坡下的農田與碧湖


 陽光下的清境真的美~



天氣這麼好
我們又整妝待發喇
著返昨天又霉又髒的草原look先
下樓食過早餐
婆婆嫲嫲繼續在民宿休閒一下
青青姨和我們一家三口又出門咯
call了昨天由青青草原回民宿的清境的士
出發往青青草原again!!!


出發喇~~~


" wow wow你去邊呀? "


" 你跟唔跟我地去睇羊羊呀?"


兩姊妹^^

三姊妹 XDDD


我們仨^^


羊羊! 我們又來了~~~



我們到達的時候已10點
青青草原經已熱鬧得很
大太陽下與雨天下的青青草原
果然分別超級大
無論是羊羊的行為與本人的感受…
我會建議想去玩羊羊的朋友仔
記得陰天雨天才好來 XDDD

大晴天下草原好靚
藍天 + 綠油油草地
那幅風景畫真可與瑞士澳洲紐西蘭媲美
不過 紫外線指數係無限高喎!!!
晒到爆 塗埋高度防曬都冇安全感果種!
深深感受到昨天是6星級舒服~
小芊芊都熱到無晒反應…





藍天白雲仲有個城堡
好似去左童話世界咁~




剛剛正在表演 所以廣場又聚集左好多人






好綠好綠既綠油油草地



同小芊芊影下靚相先~

1

2

3


然後去左騎馬
小小馬好可愛!


比左錢錢讓小芊芊騎下馬仔


不過天氣太曬太熱
小芊芊熱到呆左咁既樣
冇咩反應啊陰公豬!


daddy叫佢梳下啲馬毛
小芊芊先有返啲反應





至於草原上的羊
實在令我殺個措手不及…
昨天的羊羊明明好乖好純品好可愛
還不停很溫柔咩咩的叫的
今天的羊怎麼了呢???

我只能用瘋狂 可惡 咆哮
來形容牠們
牠們為了食而瘋狂
先用pat pat bel開我去我前邊討吃
繼而見我手上有草糧
光見草糧個紙袋已不得了
衝著我過來大叫還想搶吃


前面呢幾隻羊 為左食草糧
當我冇到咁用pat pat bel開我向前行
勁冇禮貌!哼!


難為我仲好辛苦咁排長龍買草糧餵你地


見到包草糧 小芊芊仲開心過啲羊 XD


啲羊羊見到紙袋就來勢凶凶
同金山啲馬騮有得揮
唔比佢食追你九個山頭都有之


老公話要睇下佢地啲羊毛有幾厚喎!


見daddy摸佢又摸~


呢隻羊係度好hyper咁大叫

又成日走埋去小芊芊度睇下有冇野食







小芊芊唔敢拿手仔出黎餵羊羊
因為羊羊一哄個咀去手仔度食草糧時
會搞到你一手都係口水
小芊芊驚污糟哦!



草地上亂走的羊
小芊芊還未識驚
想去摸羊羊
牠們見食就亂衝亂撞的
我們都怕怕呢!
後來都抱著小芊芊不放落地了
最後走去城堡有圍欄那邊
才讓小芊芊餵羊羊

雖然有如此的分別
雖然羊羊的可愛形象已被毀滅 XD
不過我卻很喜歡青青草原
這個地方真的很美



今日啲羊羊過度活躍
我地大頭合照都冇影就抱走左阿女


其實手上仲有唔少草糧
所以又返返黎呢度比芊芊餵埋佢


青青姨都熱到唔想入鏡
成朝不停掛住影小芊芊








清境草原 我會掛住你 :) 



2 則留言:

  1. 清境草原真係靚到不得了呀~~~
    仲有,個天空都好靚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 果度D景色好有外國feel呢! 不過真係企一陣就晒燶啦!

      刪除