2015年1月30日 星期五

識玩識嘆在清邁 ♥ Jan2015



都說小芊芊很幸福
我們一家3口
又出發第2次旅遊喇
跟家人去旅行經已係第4次
其實我說是現今的小孩很幸福
我們的年代現在當父母的
的確很捨得花費
去旅遊

去年5月買台中機票
是因為HK Express Promotion
結果台中我沒有買到最低價的機票
之但係
我卻買到去清邁的最低價機票
這樣做就了
我們的第2次一家親子遊
也是我們一家第2次遊
清邁

買了機票後
離去清邁的日子
還有8個月的時間
其實我還在心大心細
3人行連稅連附加費的票價
才不過 HKD 1600 
(這個價錢對比去年買的…
實在太令人興奮啦 XD)
中途我們的出發和回程日子曾被更改
一度想過cancel機票
因為我又有别的地方想去
不過後來老公的上海朋友
知我們去清邁他們即時買了機票跟隊
所以行程即時鎖定了


15-20 JAN 2015
識玩識嘆清邁6天親子遊


第1次去清邁才不過1年前
那時候小芊芊快滿15個月大
今天的小芊芊27個月啦!
今年完全唔同晒
識行識玩識嘆既佢
令呢次旅程既好玩指數爆登呀!

清邁雖然是個小城
但有很多好好玩既地方
今次行程無論住既玩既
同上一次都完全唔同
今次住的地方更大更有特色
玩的雖是基本的但適合小朋友體驗的
還有很多想體驗的…但
6天時間實在太短啦!

記得到走的那一天
我問老公會不會再來
老公話幾年內不會來
想去下其他地方
而我問得出這個問題
是因為 我 還 想 再 來~
這裡真的是個合家歡的
好地方!


今次旅行冇再請人影snap
不過我地自己真係影左超多相
最好玩既就係
去年夏季尾先入手既母女裝
呢次旅行全部登場!
連同行既媽媽朋友第二日開始
都忍唔住問我
"你地有幾多套母女裝呀?"
我真係咁答:日日都有新架 !
XDDD




至於千千媽自己最開心既
就係近呢幾個月有好多鄰居同朋友
都話小芊芊大左好似媽咪
我自己其實唔太覺架
我只覺得小芊芊越黎越似我3歲果時個樣
不過今次黎清邁
除左上海對朋友話我地似之外
連去玩時有幾個外國人都對我講
“ She is lovely and very like you ! ”
外國人都咁講
身為媽媽既我
聽到果刻真係好開心呢!



小芊芊27Months
識玩識嘆6天親子遊
@Chiang Mai
Blogging…



2 則留言: