2015年2月2日 星期一

我愛消防車(上)



2015年2月1日   星期日   陰天
小芊芊 ♥ 27Months 21Days
黃大仙消防局開放日


今日係豹豹 look 小芊芊好鐘意呢條裙架~
又夠暖又好襯~


等巴士中…


由playgroup教識小芊芊消防車開始
小芊芊真係超級鐘意消防車
不過睇過消防局開放日日子
一直要等到2015年既1-2月
先有附近地區消防局既開放日
等到2月終於帶到寶貝女去喇~

一個大清早起來
執好自己先叫醒小芊芊
然後9點鐘就抱左佢出門口
Daddy今日下午要返大陸飲 
所以今日得我帶小芊芊

我除了有個好媽咪
仲有個超級好妹妹
青青姨真係好唔話得
知道得我帶住小芊芊山長水遠去消防局
即使佢之前去過所以冇乜興趣再去
但係都捨時間陪家姐外甥女
陪我地一齊逼一齊排隊
好滾動~~~

10點鐘去到消防局
竟然仲未開門!
入到去 個儀式係度採緊排@@"
所有地方都未開放
之但係就越黎越多人
好彩我堅持返出去買個早餐食先
如果唔係唔知幾時先有得食…


原來消防局好近我地落車果個站
枉我住左咁多年九龍都唔知 XDDDD


婆婆話平時小芊芊返學經過消防局
一見到呢個紅色閘就拉住婆婆
叫婆婆帶佢入去


寶貝女 媽咪同青青姨今日帶你入去玩啦!


小芊芊一見到呢個充氣消防車就好興奮


攤位遊戲未開放 儀式又未開始 周圍係行得既地方行下…


買完早餐再過來 剛好看到消防員救人表演
同埋沿游繩彈落地下表演~


原來個儀式11點先開始
攤位同消防車就12點先開始
即是說 我地企左係度兩個小時!
不過小芊芊真係好乖好乖
中間有好多人係度逼
我抱住佢攬實佢都比人撞到佢
佢有係度嗌好逼 不過都冇扭計
青青姨就陪我地逼 仲幫我排隊
我就幾乎全程抱住個女
一個上晝就KO左我左手手臂 XD

小芊芊最著意個充氣消防車
我地本來排緊隊去著消防服影相
不過小芊芊堅持要玩充氣消防車
呢個當然由佢話事啦
我又唔想青青姨咁辛苦係咁同我地排隊
所以我決定玩一樣就算
玩完去影下消防車
滿足晒小芊芊鐘意既野喇~


攤位一開放 我地本來去左排著消防衫
不過小芊芊好果斷咁同我講要玩充氣消防車
排左幾個字就玩得 唔算耐


我同小芊芊講
〝媽咪唔入得架 你係咪敢自己一個
入去同其他小朋友一齊玩?〞
小芊芊答我 〝敢架!〞


好搞笑 小芊芊一直係門口來來回回
每批入去只可玩5分鐘
小芊芊係呢5分鐘 不停入左去又走出來
走出來拖住我隻手
然後又走返入去玩
守住門口個工作人員都話佢好可愛
又要玩又要掛住媽咪 :)


肯自己入去同玩好叻叻架喇
平時玩乜都要我陪架
突然對佢有種 〝大個女咯〞既感覺…


呢間局D消防員全部都好高大靚仔 ^^
DADDY黎到會覺得自己好輸蝕 XDDD


見到咁多消防員
身為消防車粉絲既小芊芊
梗係好開心啦~~~


青青姨咁好 唔好陣係掛住影我地啦
點都要3個一齊selfie一下~~~


架架消防車都要擒下條梯




影親相都捉實我隻手
想同佢影下單人照都唔得~~~


摸住架車冇手拖我
就用口叫我唔好走~~~


一見有梯就要我抱佢踩上去


〝媽咪 有火呀!〞


玩到冇野好玩…咁玩都得啊?!? 


要走喇~~~係開放左既紅閘口影返張相先啦! yeah~


再來 又yeah~~~


影埋呢張 青青姨經已被奪命追人喇
bye bye~~~


因為青青姨2點有約
本來話1點3要走
不過影下影下就1點9
真係要走喇~~~

至於我地兩母女
繼續行程豐富
先去左隔離個鳳德公園玩
然後再去表姨屋企睇貓貓同龍貓
等到daddy打電話黎話返到香港
我地先返屋企
同daddy一齊dinner





♥♥♥ 完 ♥♥♥



2 則留言: