2015年2月18日 星期三

小芊芊 ♥ 27Months成長印記



小芊芊‧27Months
2015年1月12日 - 2015年2月11日
Week118 - Week122
830 - 860days


我超喜愛小芊芊這個菠蘿妹look^^


Height:85cm
Weight:11kg (24lbs)
Foot length:14cm
No. of teeth:16


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Trouble 2 減退ing
上個月堅持唔比人做既野
今個月大左又識聽下你講喎
識聽下人講道理又幾得意

不過有啲事又變左明明識做
但係唔肯做仲要話唔識做要你幫佢
例如著鞋同除鞋
鐘意果對鞋就堅持要自己著 (例如佢對水靴)
但唔想著 / 除既時候
你唔同佢著就喊住話唔識
好古惑喎…


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


飲食方面
正餐一直食得ok
食得慢既情況都係一時時
有時快到半小時就食完
但有時都係一小時以上

不過一直以黎
婆婆同嫲嫲兩邊都唔肯比佢自己食
一個怕佢整污糟另一個嫌麻煩…
所以佢自己食唔叻的
唯有我自己用僅餘既假日時間train下佢…


呢碗雙皮奶佢第1次食
而家開始肯接受無乜口感既甜食~~~


26個月唔煮晚飯出街
27個月開始唔煮飯出街喇
因為煮左帶出去餵佢都食唔多
一見我地食野又要食我地果d

今個月食野食多左
遇上岩佢口味的
食到一個餐的起碼一半份量
之但係唔想食果時
真係會激屎我…

而家最愛吉吉家
野菜煎雞飯
每次放學經過playgroup樓下的吉吉家
就拉住婆婆要食雞雞飯
其次係腸腸同雞脾
有次我去大快活食單叫油脾+西多士珍寶腸
不停口咁食雞雞腸腸同包包
結果分左一大半比佢
佢就飽飽但我就食唔飽 @@"

小芊芊真係極喜愛吉吉家既野菜煎雞飯
食左我個餐既大半碗
仲要係全部自己搯黎食~~~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


奶粉
23個月轉飲ILLUMA 3到而家
早晚各1次 150ml份量


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


VVPOOPOO
快到28個月大
對於小芊芊學習自己vvpoopoo
一直以黎我只係買左個potty咁大把
仲有日日提下佢想去vv就出聲
終於小芊芊27個月大時
初露曙光喇 嘻嘻~~~
除左一急識叫人幫佢去potty
仲識忍住唔賴片直到除褲褲坐potty
幾日後仲叻到自己一急就
自動波去potty vee vee
呢個大成功既第1次我做了次記錄
重溫:27Months ♥ 小芊芊主動vee vee 嘍!

poopoo情況真係一般
今個月去清邁旅行6日
一共去左兩次poopoo 第2日同最後1日
不過都係谷得好辛苦
但都係poo唔到要用甘油條
見到佢poopoo就可憐
返到香港都係咁
已經日日提佢要去poopoo
ILLUMA效用好似冇初初轉飲時咁work
唯有繼續飲多d水食多d菜



谷便便既苦惱樣
見到呢隻傻妹妹就覺得陰公豬


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


說話與理解能力
我好相信講野係佢強項
好多位識與唔識既阿姨跟我講過
“你個女個咀有個
大個女講野一定好叻!”
唔…我都信佢有日肯定會激屎我…

而家佢一開聲
想佢收聲係好難既事
而且咩都識講
copy晒我地講野既內容音調 仲有口音
尤其是每晚陪訓覺好似聽緊錄音機
我老是要聽住佢晚晚問同一樣野
講一樣野無限loop…

佢講野咁叻叻
所以唱歌都係強項之一
而家日日唱既歌忽由
打開蚊帳+太陽伯伯+ABC
one two three(中英文版)
之外 仲有以下的
twinkle twinkle little star (清晰版)
5 little monkey jumping on the bed (標準歌詞版)
jingle bell (自改歌詞版仲要日哼夜哼:
jingle bell jingle bell jingle all the bell(應該係way)
jingle bell jingle bell jingle all the bell-bell)
有隻雀仔跌落水
同講野一樣 無限loop


一開心就會唱歌


不過成日都要自己唱 你只可以聽
第時好可能成為咪霸 XD


仲未識分你我
好多時會叫我 “幫你抹咀"
"同你玩" "媽咪抱你"
但真係講 "你" 果時又識講你架喎
應該話佢比較少運用個 "我" 字
不過好難教既 教佢講講到亂晒 =P
大大下實識架喇


事件1
12 Jan 2015│27Months
之前一知道要去清邁旅行
即刻叫我拎佢個喼出黎比佢
見我地執行李
佢自己打開自己個喼
然後走去自己個衣櫃度打開個櫃
拎自己鐘意既衫出黎放係喼
我完全無意識過
人仔細細既佢會識〝執行李〞呢個concept
望住小芊芊做呢個行為既時候
真係覺得佢超級可愛呢^^


事件2
27 Jan 2015│27Months 16Days
話說呢晚我同小芊芊沖完涼
幫佢抹身既時候小芊芊問我
"媽咪 係咪沖完涼喇?" 我答係呀
"咁爸B咪要搞掂個女囉!"
接住就大叫 "爸B入黎搞掂個女呀!"
當下真係笑左出黎
佢講呢句野係因為
平時沖完涼我會邊同佢抹身邊叫出去
"老公 快D入黎搞掂個女啦!"
佢真係連我講呢句D語調都學足架~


事件3
公公好鐘意摸小芊芊個頭
成日經過行過都走去摸佢個頭聊佢
小芊芊好多時都唔鐘意的
佢而家識用手推開公公隻手
跟住用好唔耐煩 (但好好笑) 既樣同埋語氣話
"噫~你唔好搞人個頭啦!"
有時又會聽到佢你我不分咁話
"噫~唔好搞你個頭啦!"
佢就好憫 我地旁人睇到個情景
就覺得好好笑 XD


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


學習新嚐試
同小芊芊一齊去買牙膏
比佢試下用牙膏刷牙
頭兩日好興奮
一到刷牙就話唧士多啤梨牙膏
最主要係因為可以bu水水嗽口
不過到第3日就灑手擰頭喇
大概係食左d牙膏落肚好唔慣啦


食左兩日士多啤梨味牙膏就唔肯食喇 XDD
教佢唔好吞 但一放入口佢就好自然吞左


小芊芊成日都同我講想要藍色牙刷
呢支Thomas藍色BB牙刷物色左好耐先買到


其實我都冇打算逼佢
純粹係比佢知道刷牙要用牙膏
同埋比佢感受下用牙膏刷牙係點
肯用既話就可以比佢食多啲雜食
唔肯用 繼續好似平時咁囉
冇糖食冇朱古力食
大概因為小芊芊未食過糖&朱古力
所以佢寧願唔食呢d
來交換唔用牙膏刷牙
硬頸妹一名 哈哈~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


返學表現
聽婆婆講返
老師都讚佢表現好
老師都話佢講好多野
其中一堂仲有一個好可愛既表現

該堂老師教小朋搭港鐵
其中教到 "搭港鐵要捉穩扶手"
呢樣小芊芊肯定識
因為佢搭港鐵多過我坐巴士 :p
加上而家一入地鐵就唔肯坐要企
我同daddy就由上車講到落車
"搭港鐵要捉穩扶手呀!"
於是呢一堂 佢做左leader!
有啲同學仔冇跟老師做指令
佢就走埋去同學仔度同佢講
"你搭緊港鐵要捉緊扶手呀!"
仲教埋佢地點做
真係好想睇下當時果個情景呢~

學校教畫橫線與圓圈
我就教埋佢畫直線
而家識分橫直線
畫到但畫得唔直的
而且執筆先激屎我 點都唔聽我講
係都要用食指同中指夾住支筆寫
次次教佢就 trouble 2上身
係都話佢咁執筆係岩既…
早排我收埋晒d原子筆
唔比任何人拎呢d筆比佢畫
暫時用住肥蠟筆同神奇畫板先
等大個少少再慢慢教佢


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


貼心小人兒
每次同完小芊芊去旅行
都覺得佢又長大左
看來去旅行真係可以快速增長知識
仲同時快速增長感情
因為小芊芊越來越喜歡daddy mami呢


我地一叫selfie 小芊芊即刻埋位ready咯~


呢個月好明顯
起身第1件事就係搵媽媽
奶奶同媽咪都話最近小芊芊起身時
都會因為見唔到媽咪喊
如果佢醒時我仲未出門口的話
我同佢更加係難捨難離呢 :)

My Dear Sweetheart ♥


至於daddy
雖然係媽咪第1daddy第二
(因為我係度就要我抱唔比daddy抱)
但如果媽咪唔係度
佢就邊個都唔比抱淨係比daddy抱
仲要成隻koala咁夾實daddy
想騎駁馬就搵daddy
我同佢騎佢都唔制會叫救命XDDD
得閒又會話 "daddy is handsome"
有時會指定要daddy開奶奶
比支奶佢時仲會講 "daddy I love you!"
有個daddy比人lum屎左咯~~~

小芊芊騎係daddy上面一d都唔會驚架
經常兩隻手放開玩其他野
但我一抱佢上我膊頭就會驚到叫救命 XD



貼心事件1
小芊芊扭我抱時
邊個行埋黎話抱佢都會被拒諸門外
其實連daddy都係 有時都幾尷尬
我估daddy被拒時心裡都不是味兒吧
我有話過小芊芊架 我問佢
"daddy錫唔錫你架?"
"錫!"
"daddy咁錫你 你要比daddy抱下啦
你唔比daddy抱 daddy會好唔開心架!"
講完之後冇幾耐
daddy想同芊芊玩
芊芊自己叫daddy抱
daddy抱住時仲同我講
"比daddy抱芊芊,daddy唔會唔開心!"
真係…都唔知話佢醒好唔醒好
不過起碼佢真係唔想daddy唔開心 :)


貼心事件2
同小芊芊行山
我地行左去d乾草堆入面
我帶頭行先用手移開d枯枝比佢行
佢觀察左我一輪
然後超越我行係我前面
用手撥開d草跟住對住我大叫
"媽咪 我撥開左啲草喇~~~你可以行喇~~~"
聽到果下真係覺得窩心呢~
估唔到人仔細細識咁樣做

人細鬼大學mami撥草開路



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



剛夠腳長踩車車 不過腳仔未識用力


婆婆家樓下既公園係佢既主場 :D


 執到金既開心樣 XD


 mami我不經已snap到一幅
小芊芊不經已走路的sexy snap


有得玩水 幾凍都唔怕!


 來一個~~~笑~~~


 成日學Daddy做埋d古靈精怪既舉動
不過好可愛^^


小芊芊最喜歡吹蠟燭同埋毛毛…


我最愛最愛的小芊芊教教豬樣
一合埋眼d眼睫毛長到呢~~~


 醒獅被點(篤)睛中 XD


 去公園玩呢d 又要驚又要玩


 第一次帶佢玩彈波波體驗一下
彈到一份小禮物 - 貼紙仔兩張
拎禮物好開心^^


唔鐘意小朋友既表姨都很喜歡小芊芊
小芊芊要keep住乖乖啊~~~





沒有留言:

張貼留言