2015年2月24日 星期二

大年初一行大運



2015年2月19日   星期四   雨天
小芊芊 ♥ 28Months 8Days
羊年大年初一


粉粉花兔帶著心愛的女士蟲
出發行大運咯~


今年的年初一
簡簡單單的在家附近
由小芊芊率領著ladybug
行了個大運

我們家附近有條河
沿著河邊的單車徑走
其實環境也舒服的
這裡一都是人少少
而且路闊好走
推著bb車兩公婆來拍拖
很愜意的!


 不過未行到河邊經已被午睡魔急call XD



人家溜狗 我地溜蟲
XDDD
每個經過我地身邊既人都望下佢
然後話 " 好得意啊 "~~~



佢好PRO的 有allsbug著架 XD


 新表情跟呢個男人不謀而合
一見呢個樣就想兜佢落河 =P


 呢度實在太多手多多既路人…


 阿女未訓醒 我地自己影住先


行左大半個鐘小芊芊就醒左
一醒就話要 ladybug


在這條羊年大運的路上
小芊芊為這裡增添了一點小清新
就是昨天在花巿帶回來的
紅卜卜女士蟲
令綠車徑中添點紅之外
還為我們帶來了過年氣氛


 呢隻ladybug係小芊芊既新寵兒
尋晚訓覺時同我講
" 媽咪 我真係好鐘意ladybug架 "


ladybug要落地喇~


一邊行一邊回頭望
睇下ladybug有冇乖乖地跟住行 :)


快跑!


沿路好少單車 放心任得佢暴走


小芊芊走到累 想坐車
不過佢太錫ladybug喇 以為ladybug都累
讓左個位比佢坐


然後當左佢係自己個女 XDDDDDDDD
要學我地推佢咁 自己推 ladybug!
唔夠高又叫救命 要我地拉低架車比佢推~~~


行行下又唔肯行
架車係都要比ladybug坐
佢自己就要媽媽抱
我睬佢都傻:P


一大風少少吹亂佢個頭就話要戴帽
平時比頂帽佢 幾靚都唔肯戴的…


係單車徑走我就放心
不過佢似乎最喜歡係呢D凹凸不平既石地度跑


呢件毛毛兔馬甲真係好柔軟好靚
後面一樣好有睇頭
SUCCESSFUL BUY^^


跑都不特止 仲要跳 stop唔到佢…
仆左兩次都仲要跳
最後夾硬比daddy拉走左…


ladybug休息夠喇 又再出動


我都覺得隻 ladybug 好可愛
影阿女之餘都忍唔住要影下佢










行行下又跳過 失驚無神叫 " jump!"


呢d級位先係佢至愛jump既地方




拖住ladybug行行下行到呢個坑渠口
佢話 " 咦…好多垃圾呀!"
然後拖住 ladybug 繞過個坑渠口咁行
呢個情況真係好搞笑 :)






走到累又要媽媽抱喇 哈哈~


跟住又要ladybug坐車
但自己又累又唔想行但又要睇實ladybug
於是佢諗到個好方法


開始玩daddy喇 不停叫daddy
開車~停車~開車~停車~
XDDDD


行完大運食番個tea先
新一年大個女
媽咪請佢飲左杯Ovaltin
(本來比佢飲一兩啖架咋
點知一飲就飲淨一啖比我 T_T )


行行下街佢發現自己隻手有傷口
(頭先係石地跳時仆親弄到的)
甩左少少皮有少少痛
佢就好慘樣咁不停重覆左好多次:
"媽咪 我受左傷喔!"
"Daddy 我受左傷喔!"


羊羊得意行大運完成^^



❀❀❀ 完 ❀❀❀



2 則留言:

  1. 小芊芊條裙仔好靚呀 ^v^
    嘻....好攪笑呀,跳下跳下咁,小芊芊一定都玩得好開心呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ar sam sam^^
      小芊芊當左甲蟲係bb, 仲好錫佢,返到屋企仲抱佢上床同餵佢飲水呢!

      刪除