2015年2月3日 星期二

清邁FUN Trip 2015‧Day 1‧GO GO GO~



2015年1月15日   星期四   晴
小芊芊 ♥ 27Months 4Days
清邁FUN Trip‧DAY 1
香港機場 → 清邁


呢個look同1年前去清邁個look一樣~


今次旅行下午機出發
5:25pm起飛 7:15pm到達
我地可以hea hea起身食埋lunch先起行
本來諗住咁悠閒可以坐巴士去機場
點知搞搞下都差唔多2點半
結果要坐的士出發

去到機場3點半
地勤叫我地下次早d來check-in
唔係比人揀位我地就冇連位坐咁話…
今次個閘去到525 (武雷公咁遠…)
仲要坐停機坪接駁車
小芊芊要自己行樓梯上飛機




有呢個hand carry真係好 小芊芊唔洗我地抱


武雷公咁遠既Gate525


我想拎住3張機票去個screen度影相
小芊芊係都唔放手
叫佢幫我拎住影佢又唔睬我…


Lets selfie~~~


再來一張正經既~~~


玩完一輪上得車喇~


一落車 daddy係比人阻止之前手快影左呢幅
影呢個moment小芊芊講緊野
 〝媽咪 我要落地上飛機!〞


上次去台中
小芊芊未滿兩歲
所以全程坐我大脾
今次足兩歲有自己個位喇
雖然話我地遲check-in
不過遲check-in有遲check-in既幸運
由於機翼後的機位經已冇3連位
於是最後安排了第2行的3連位比我地
落機真係會快好多架^^

在飛機的時間
剛好係小芊芊既晚飯時間
本來諗住買個餐比小芊芊食
點知只係遲左少少買
所有熱食既餐都已售罄!!!
只餘下杯面…
我又搞笑…預左大量零食比小芊芊
但係我同老公果份冇預到
連朱古力都冇一粒!!!

最後我地花左50蚊
買左兩個煮好左既杯面
至於小芊芊 佢唔會肚餓的
hand carry d小芊芊零食夠佢食成個trip~
唯有等到茖機去到酒店先同佢開餐 =P


一坐低 小芊芊就好興奮 (梗係啦!有自己位喎!)
即刻係佢張腰櫈仔度拎菜條食
(佢吼住好耐架喇 我一直話要上左飛機先可以食)


遲check-in後邊冇晒3連位
地勤好好最後安排左第2行連位比我地
本來呢行位係要加 HKD160/人 的


上年我地都係著呢套母女裝去清邁架^^


今年1月(上) VS 去年1月(下)
小芊芊由BB女變左小女孩啦~~~


飛機一上左天空 可以除安全帶
小芊芊就定晒格咁望窗


天空好靚 不過快要日落了~~~


3小時航程 小芊芊都冇訓教
不過都好乖肯坐定定
我當然有預備D小玩具比佢玩啦~~~


玩玩下又會望下窗


3小時好快過
係扣安全帶果段時間小芊芊唔係好習慣
(因為唔可以企又唔可以放張枱落黎)
好彩tum兩句都肯乖乖


還好清邁既時差係慢香港1小時
去到清邁當地時間 7:15pm
唔算太夜

第1晚找了家在機場附近的酒店
後來發現原來酒佔離機場都有點距離
於是email酒店request機場接送
點知酒店reply話佢地只可以係機場門外等
要我們到步後打電話比佢地
我地冇電話又費事打漫遊
最後自己坐的士過去

因為酒店好新
而且位置唔係旅遊熱門地點
Agoda 住客的comment都話離機場遠
機場的士司機都唔熟路
其實機場開車去10分鐘左右到
司機去到同地址差唔多的位置時就左看右看
我一眼就看到呢間靚靚酒店了 
(不過司機開過左…)


的士走過時我一眼關七就見到呢排彩色既靚靚屋
同酒店介紹既照片一樣


San Pareni Hotel 等取房間中…


我地冇買電話卡 全個旅程就靠
酒店resort餐廳提供既wifi
比我地同外界連繫


lobby既一角 酒店到處都裝飾得很美~


我地今晚住既地方 地方唔大但好精緻
小芊芊都話好靚~~~


仲話張床好好玩~~~




我覺得我沒有選擇錯誤
晚上落腳後我在沾沾自喜
因為間酒店好靚 XD
取房後就馬上去餐廳食晚飯

老公點了5X熟的牛扒
我點了個同小芊芊share既炒飯
驚喜呢! 兩個都好好味!
估唔到間餐廳個樣同質素都咁高
食完係酒店影下夜景
呢間酒店住唔夠22小時就要走架喇
咁靚既地方要爭取時間享受一下
優美寧靜既好時光


呢間教堂其實係一間餐廳


餐廳入邊都好靚






老公個牛扒勁juicy~~~
我同小芊芊雞肉炒飯都好好味
估唔到清邁既第1餐就咁有水準
super yummy~~~


呢隻妹妹食食下飯唔肯食 走去食檸檬 XDDD


食飽飽係酒店散下步 順便影下靚靚相











清邁FUN Trip‧DAY 1
~ THE END ~




REVIEW:
識玩識嘆在清邁 ♥ Jan2015



4 則留言: