2015年1月26日 星期一

元荃古道深井遊




2015年1月25日   星期日   陰天
小芊芊 ♥ 27Months 14Days

元荃古道半天遊
港安醫院 → 石龍拱 → 深井 



藍白兔仔 Twins Look^^
第2次著喇 個個都讚呀 嘻嘻~~~



星期六晚
老公比左兩條山路我揀
兩條我都唔識既
最後老公帶左我地行元荃古道

本來既計劃係行2.5小時
在港安醫院旁邊的元荃古道起點
上到石龍拱再折返起點
預計去到終點應該未天黑
下山後各自回家食飯

7大1小約好荃灣食lunch
食完然後齊齊出發
有朋友行過這條山路
建議不要折返改往深井出山
其實荃灣好深井好
返屋企都差唔多時間
所以冇所謂啦~

元荃古道不再是古道啦
條路整得咁鬼靚
山路樓梯少好易行
斜路又唔係好斜
帶埋bb車黎行都得呀!
沿途一路係汀九青馬橋景色



呢度係起點


哇!好多樓梯喎!


話咁易上完長樓梯
一大半自己上一小半抱咁啦!
好快上到黎呢度


小芊芊 我地今日行元荃古道啊!


阿女比人抱住走到去遠處果條路上
咁我地自己影拍拖相啦!


3條queen :)
我地讀同一間U 但讀書時唔識
係畢業後一齊行山時熟左


終於追到阿女返來喇~


夏日look one


夏日look two


夏日look three!
出左一陣既太陽 忽然好刺眼呀!


nice~~~



今日天色唔算明朗
呢個星期都係咁
一起身望出窗外都係矇查查的
當然唔係睇風景既好時候
不過今日夠暖又好涼爽
行山唔曬最舒服
我地一家3口都係短袖衫上陣
一身夏日look呀!

影下玩下扭下抱下
小芊芊上山唔算好落力
但都肯上樓梯不過一攰就即刻要抱
我一行得快過佢少少
佢就大叫 "唔好行咁快啦! 等埋我啦!"
上到山頂冇幾耐就冇晒反應
抱住佢拍下佢同佢講
"好啦 我地落山架喇 可以覺覺豬喇!"
10秒都冇…訓左!




佢似乎又想掃地…


我正睇實佢 但daddy又叫住我…


daddy走左上去睇風景


咁我又抱住阿女行上去


冬天山頭先會出現既乾草 好靚!
不過今日天陰陰 又多懸浮粒子
睇唔清雙大橋既靚景


不過陣係影乾草都好有睇頭


小芊芊係呢度玩得好開心


見我撥開啲硬枝比佢行…


佢就爬我頭 然後推開啲乾草對我講
"媽媽,我幫你開左路啦!你行啦!"
我的小寶貝超級抵錫!















行得勁開心~~~





呢度好好行 好快就上到目的地


係要係石路邊跳上跳落
驚佢跌又唔肯走
最後daddy的起佢


daddy忟忟地 但小芊芊勁興奮喎 XD


涼亭位置就係石龍拱啦


你地兩個唔好係個地標打卡位旁若無人好不好?


到此一遊 one


到此一遊 three


到此一遊 齊人啦!


小芊芊很愛的曹姨姨
全日陣係肯比佢兩夫妻抱



有我和老公的
鐵腳夫妻好朋友
呢個時候我地就可以好舒服囉~
佢地幫我抱住阿女落山落左半程
果半程我地兩公婆幾乎係山路度玩足1粒鐘
又研究植物又研究影相又執松子…

結果接返阿女之後
太陽落山時我地仲係山腰之處
望住個牌話仲有9個字才到深井……
老公仲同我講冇帶手電筒……
行到尾程阿女醒埋
我地仲係黑蚊蚊既山頭
本來落後左既我地3隻
追到前面兩隻
有人陪先冇咁驚…
落山都落左1小時有多



然後開始下山 往田夫仔方向繼續


好舒服既地方


我喜歡我這個行山郊遊look


呢3隻 不繼研究影相…


好多pop corn :P


my collections - 
from Yuen Tsuen Acient Trail


哈哈 女人堆~


又有進賬^^


接返小芊芊後我地又行慢左
天黑又冇街燈小芊芊竟然醒晒
不停叫我睇月光…
"媽媽,你睇下個月光幾靚!"
阿女 你就好
有我有daddy保護唔洗驚
可憐媽媽我要做先鋒摸黑行路
起初得我地3個都咪話唔驚!


落到黎呢度真係好咯!





出到山經已7點!
小芊芊要食飯所以唔返屋企食喇
大家齊齊去陳記食燒鵝
食完仲有第二個胃
老公堅持要食佢lunch時經已話要食既
飯 後 甜 品 !!!
食埋真係盡慶而歸喇!



難得來到深井 去陳記食燒鵝是常識吧!


仲有發記甜品 飽到上心口^^



~~~ HAPPY SUNDAY ~~~







沒有留言:

張貼留言