2015年1月3日 星期六

行上山頂迎新年

2015年1月1日   星期四   晴天
小芊芊 ♥ 26Months 21Days

纜車站至凌宵閣



藍白波波裙好sharp好醒神^^



新一年
上山頂行個大運
結婚前一年和老公來過
既是簡單易行
沿途又有靚風景
遇上太陽伯伯好天氣
愉快的迎接
2015年的第1天!



開始上山咯
小芊芊一見到樓梯就好興奮^^


上幾級樓梯穿過纜車路底
發現左新奇野喎~


哇!呢個咩黎架?!?
小芊芊年代 電話亭成為左古董 :)


呢架藍色車好靚呢
藍色喎! 小芊芊梗係鐘意啦!


有人唔肯行要扭抱~~~


一發現前面有樓梯就係咁叫落地~




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




路軌同纜車好近距離地出現左~


我地坐係中途站睇纜車上山、落山…


睇下有冇機會自拍到纜車經過先~


set腳架唔得 時間好難就
最重要係小芊芊一見到架車就唔會望鏡頭
最後要自己渣手機自拍
我要用雙手將小芊芊個頭移正
睇下小芊芊個樣幾迷罔 XD


set腳架拍果張係咁既 嘻嘻~


" 媽咪 我要執細細塊樹葉架! "


唔理係乜 有位就影一餐 XD


上到棄置左既梅道站
再繼續睇纜車
我諗果兩位肥瘦女駕駛員心入面
一定認得我地


夾夾埋埋睇左兩架纜車來來回回好多次



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




之後一直是山路咯


我支紅豆水幾乎瓜分左一半比佢
佢一見到我支水就愛不釋手攬實唔放


行得累有車車坐 真舒服!


行行下突然有個位與整個山頭格格不入的
好似去左亞熱帶山林咁
有幾棵棕櫚樹 仲有棵木瓜樹tim


新年第1天天晴氣朗好開始
請找亮點


之唔係佢囉~~~


這山路樓梯不多 帶bb車對我全無難度
而且幾乎全程既樓梯都係小芊芊自己行
不過每次有外國男仕見我托車上樓梯
都好熱心要幫我手^^

 
肯自動坐車車證明小芊芊經已累得不行了
在車上是一副呆呆豬仔樣


我地邊上邊話要影返4年前影果棵
子孫根樹 (老公當年改的 XD)
點知上到黎…冇得影…


4年前同一位置那棵子孫根樹…

比人斬左啦 ×o×



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



上到黎白加道喇
大大個觀景台任你影


呢個時候小芊芊已經訓著左
我地又可以做返情侶喇


我地既lucky number^^


其實今朝一早飲茶之後冇食lunch
直到而家先feel到有少少餓
我地出動左零食
邊行邊食 :)


上到白加道車站又睇一輪
駕駛員見足我地幾小時 XD


今次係小芊芊第2次行山


玩下行下坐下車 就上到海拔363米咁高喇


行到尾聲無啦啦扭計
喊到眼淚鼻涕一齊黎-_-"


上到柯士甸山道剛好看到夕陽


哇 自拍都影到夕陽照呀~~~


2015第1個太陽伯伯再見~~~



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




山頂廣場門口的balloon bear bear


見到mousse daddy帶左小芊芊入去揀手袋
小芊芊不停找藍色
daddy同佢講
 " 粉紅色花花襯你多啲喎! "


仲同佢揀左個桃紅色既
結果佢拎住呢兩個袋係鏡度係咁照
仲自己問自己
" 邊個襯我啲呀? "
(拎起粉紅色)" 呢個好襯我喎! "
(又拎起桃紅色) " 呢個又幾靚喎! "
好得意呀!人仔細細識咁講野喎!


終於揀好喇! 有戰利品喇!


商場入邊有個展覽
小芊芊係咁叫我地抱佢玩汽球





dinner time completed


自由行一照結束今日既愉快節目喇!
HAPPY 2015 !!!





♥♥♥ 完 ♥♥♥



  
舊blog重遊:
♥ 戀人下的星空 ♥



沒有留言:

張貼留言