2014年3月19日 星期三

世上最可愛的寶貝

今朝和老公一起搭車返工的時候
我問老公:你知唔知呢個世界上最可愛既動物係咩
老公閃答:芊芊囉咪
好一致既想法呀下~~~
哈哈哈~~~

當然 所有父母眼中
最靚靚最乖乖最叻叻最可愛最醒目果個
永遠係自己既仔女~~~

今日一個大朝早
大大個太陽射入房
昨晚難得安心早訓 (因為決定除左陪芊芊外咩都唔做)
今朝起身好精神 心情超好

執床既時候 小芊芊醒左
知我執床 趴左係度望住我咪咪眼冇出聲
我執完床 錫佢一啖 佢就跳左起身
望實我超級好笑容
我拎起手機話同佢影相相
好合作 笑得仲燦爛
搞到我陣係想攬住佢唔想出門口…

16個月開始
芊芊已經知道我地幾時要返工 幾時放假
每星期邊日會去婆婆度
所以weekday我地返工 如果佢醒左
唔會再好似細個果陣咁
我地一出門口就大喊

而家我會同佢講媽咪返工 你可以繼續訓
錫左佢一啖之後 佢笑得好甜
然後就會攬住個枕頭合埋眼仔繼續訓
跟住我又會同佢講:媽咪今晚一放工就即刻返黎陪住你啦…

好乖好乖 好sweet sweet~~~



今日公公生日
搭車返工時即刻send左呢張相比公公
祝公公生日快樂
開心到公公呢~~~


笑到見牙唔見眼^3^




呢個happy face 早前教左1次就識做啦~~~



沒有留言:

張貼留言