2014年3月27日 星期四

芊爸千媽的3月快樂♥2014


3月 一向是我們的快樂月
1月去了旅行 所以3月未有計劃外遊慶祝
踏入3月 芊爸千千媽一直在忙工作
好幾晚的約會都遲到
我可不知道忙什麼…

best friends給我慶祝的生日飯
都要匆忙的在我的lunch time時候搞掂
家人為了等我和老公一起慶祝
結果我倆生日過了才抽得出時間-_-"
但最後老公還是因工作未能出席……
真係…有冇咁忙呀?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!



明明都唔係佢生日(係爸爸生日)
小芊芊一見到碟發光既甜品就哄埋去唔肯郁
爸爸一整晚就拎住佢部心愛既親相機博命影阿女
呢張相影到係人都以為係阿女生日 哈哈
最後爸爸許果個願都比埋阿女~
好開心既一個晚上^^



呢三星期以來
食左唔知幾多個蛋糕
小芊芊幫我地吹左無數次蠟燭 haha~
不過呢~真係好開心~
我身邊至愛的親朋戚友&同事 全部都記得我生日
好似好多年都冇試過 XD

今年有好多目標
所以有願望要許
希望全部都可以今年內實現啦~~~

老公生日前夕
買了個朱古力小蛋糕給我的家人一起慶祝
小芊芊也湊熱鬧給她買了盆小花
跟爸爸一起慶祝她的17個月生日


老公生日正日
我預祝在團購預訂了一份和牛餐
1 set for 2 和老公食得好開心
海鮮鵝肝和牛甜品全部都不錯
小芊芊全晚咬包包
最後仲吹埋爸爸支蠟燭 哈哈!


約左好姊妹一家去公園玩
順便和我兩公婆食生日tea
再下次到小芊芊生日
我諗兩個小朋友應該可以一齊走啦~


 
我的好姊妹與老公的好兄弟
每年都會請我們吃餐好的
今年帶左我地一家去紅磚屋食私房菜
第1次食私房菜
有點似去酒樓食12人餐的
不過菜式比較特別


我生日的前夕
先跟老公一班朋友食我地既生日飯
返到屋企冇幾耐
又係我地既好姊妹好兄弟
拎左個蛋糕上來
今晚係和我慶祝的 :p (老公生日過左啦!)
小芊芊繼續吹蠟燭^3^


正日生日一大朝早
收到一紮芬香撲鼻既靚花
同事們都以為我老公送的
情人節又送花 生日又送花 真有情趣 XD
(事實邊會吖…呢D野…我諗佢1年1次已經算識做 XD)
驚喜呢家野冇可能時常發生嘛!!!
實情呢?
係花店做既好姊妹送比我架
呢個姊妹每一年都會送禮物比我
仲會精心準備一些特別的
今年好大紮花好靚
橙黃色既玫瑰好少見


本來同事們約了我正日吃lunch
不過又是我的好姊妹
專程lunch time坐車過來和我撐枱腳
跟同事們商量好推遲食飯
和好朋友來個sweet lunch^v^

仲有禮物收 星星代言洗面泡泡
可以試新野 thx baby~


夜晚放工再回家接阿女
老公約左我去尖尖香格里拉食buffet
小芊芊有得玩又有得食
食左好多海鮮 同埋哈根打
最後老公拎左碟甜品
叫左位哥哥要蠟燭同埋火機
小芊芊又有得吹蠟燭喇~
happy birthday night with my
SWEET SWEET FAMILY^3^


當晚回到婆婆家
再來一個生日蛋糕
(我)爸爸訓左 有媽咪同青青妹陪我過
不過因為小芊芊仲要沖涼訓覺
太匆忙了 妹只記得影我芊芊同蛋糕既合照
唔記得同媽咪妹妹合照 嘿嘿…
正日晚許左個大願
有小芊芊陪我吹蠟燭~ 


表姐好叻叻 較準日子
由Signapore空運過來的祝福
正正在我正日當天收到
好可愛既birthday card 同埋好簡約既手鍊
nice gift, love it!


生日後一天
由細玩到大和我最friend既表妹
與表妹夫一早約好我這天吃生日飯
繼續buffet 呢餐係恆豐酒店
好好味 有我至愛既生蠔同埋超大粒既凡立貝
另外長腳蟹都好鮮甜
仲不斷refill不斷食
由於有表妹兩公婆幫手睇住小芊芊
我同老公難得可以自由出入拎野食
今晚食左好多好多野
超級滿足吖!


因為哥哥出trip關係
我既sweet sweet big family將我和老公既生日飯
推到我生日後兩日慶祝
雖然我同老公生日差一星期
本來一直都係分開慶祝
都話今年忙嘛 所以一次過搞掂佢 XD
不過可惜 老公百忙中抽唔到空
我要砌埋佢個蛋糕喇~
(小芊芊有得繼續吹蠟燭 哈哈)


壓軸呢位好姊妹
前天lunch來和我食飯慶祝
其實我(娘家)地住得最近
我返工同佢住既地方仲近
不過因為佢既工作關係 要就佢放假
所以呢餐變左遲來的生日飯
surprise你讓繼續許願許到呢個月尾 XD



還有要說的
就是
媽咪生日 但我的寶貝女有禮物收…
邊個係主角呢?!?
其實成長中的阿女已經係我人生最大份既禮物
我既生日願望 全部都圍繞阿女的
你天天開心
媽媽唔洗等生日先快樂架 XD

表姐由Singapore寄來的top top
為小芊芊既聯合國衣物增添新member啦!
小芊芊剛好fit身 天氣再熱d就可以著
由芊芊出世到而家既聯合國衣物
應該今年春夏可以登場喇~


呢個靚靚sugar兔背包係表妹送架
我今年至愛既生日禮物 XD
小芊芊勁鐘意呀
第二日已急不及待背住上playgroup啦
仲無時無刻都要攬住隻兔仔錫錫呢!



4 則留言: