2014年3月28日 星期五

We love 清邁 ♥ Jan2014





 
第1次1家3口去旅行
好興奮呢!






去年10月
老公打算12月底和我去旅行
慶祝我地既cotton wedding
但xmas後元旦前d機票好貴呢
最平既地方兩個人來回都至少5000
唔抵玩 想放棄之際



比我呢個白痴的女人
發現了 "平機票"!
事緣Airasia搞緊平機票promotion
去清邁 馬來西亞 & 珀斯
之前都想去清邁 於是click入去睇票價啦
來回兩個大人連bb計埋稅同雜項3500

同之前睇既最平5000比

佢好平囉!
(呢個只係我當時那一刻的想法!!!)
打個電話比老公就conifrm左
2014年1月8-12日 早機去清晨機返


買完 仲一心以為好平
誰知老公個friend又買左
但人地3個大人去清邁
來回連稅
1800大元!!!!!!!!!!!!
how come???
即刻好down 買貴咁多 冇晒mood
行程仲plan都唔想plan…

(只係兩年冇去旅行姐
諗都冇諗過
我呢個旅遊達人連買張機票
都退步到咁失敗!!!)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



hea到12月底
Cotton Wedding都過埋
但d mood都仲未返黎
仲心大心細去唔去好
又怕泰國唔夠乾淨
怕小芊芊去會水土不服
又唔知點搞阿女食果方面好…

元旦日(出發前一星期)
老公病鬼左 訓左兩日床
出發前4日
小芊芊同千千媽相繼被傳染 病鬼埋
即係唔洗plan行程喇
已經病到冇人有精神去處理
我預左3500會自行消失之時

哈哈!
出發前兩晚我地兩公婆無無聊聊
終於係半夜既時間 挑起條筋搵酒店!
睇睇下眉飛色舞 仲揀左房間連泳池既大房
住4晚 book左3間酒店
1間近機場方便搭清晨機
另外2間都係resort 有泳池比芊芊玩 同埋有泰國色
出發前1晚 仲confirm左1日特別既行程
即刻醒神晒 出發前非常的期待呢!!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



由於過去一年覺得肉體好累
(只係肉體好累 我地個soul好精神架!)
我地經已踏入另一階段
暫時唔想再進行一啲艱苦旅程
現今主打 relax hea enjoy 形式的
所以機票要平 但去食去玩去住就冇定budget
老公話 : 鐘意住邊間就住邊間~
當然 我唔會揀最貴啦
但要靚要正係我既宗旨
所以今次住既酒店全部我都覺得
平靚正!
heehee~~~

亦由於要hea (除左1日特別行程)
其餘3日係冇行程既
因此呢次旅行都冇咩野比我期望
就因為冇期望 so冇失望
仲有surprise tim!

小芊芊呢幾日勁開心
由出發前仲未識行
玩完返黎香港識埋走呀!
呢個小甜心 去到邊都比人讚靚靚
呢4日聽到人讚佢beautiful既次數
幾乎係在香港15個月以來聽到的總和!
連買手信都因為佢得意 老闆娘打左好多折比我地
去做foot massage 阿姨仲免費同佢做埋 XD
酒店 餐廳 都勁多人逗佢玩
亦所以我同老公覺得
清邁呢個地方好好
人好熱情 同好有愛心




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


同阿女去旅行
係辛苦 但好值得
老公都好抵錫 唔讚唔得

因為旅行呢4晚
老公都幫我做晒洗 / 烚奶樽
洗芊芊衫/食具 仲有執行李
比較relax同hea果個反而係我 嘻嘻 :p


Our Happy Cotton Wedding +
小芊芊 15Months Birthday
@ Chiangmai
Blogging.........

 










4 則留言:

  1. 我三月中都去完清邁返黎啊, 不過無帶大爺啊..XD
    清澫啲人真好NICE同好純......

    係啊, AIR ASIA啲機票價轉得好快....

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔帶埋大爺去玩啊?
      清邁真係一個好舒服既小城,小芊芊果幾日都玩得好開心,等再有平機票我地諗住會去多次呢!

      刪除
  2. 一家三口去旅行好開心呀!小芊芊著住橙紅色吊帶裙仔好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 條吊帶裙仔係夜巿買左第二日即著吖, 好有泰國feel~~~

      刪除