2014年8月26日 星期二

Late Summer Water Play




2014年8月24日(星期日)
小芊芊 ♥ 22Months 13Days
Late Summer Water Play

 
由5月底開始
幾乎每個星期日都會去游水
今個夏天真係游足3個月
呢一年去泳池既次數
係我有生之年去得最多既1年
哈哈哈~~~

不過話雖天氣好熱
但實在難掩秋意
一早一晚好明顯涼左少少
即使今日既下午熱辣辣
辣到晒到正既泳池地面係燙腳的
但係池水都唔算好暖
上左水都feel到有陣陣涼風
唔披毛巾都有覺得凍凍地架~
我諗跟住都唔去得幾多次lor
是時候計劃野餐郊遊露營同行山喇~~~
期待ing :) :) :)

之前去開舅父個會所
呢個月轉左場
daddy鐘意呢個會所行路都去到
小芊芊就咁著套泳衣就可以出門口
最重要係個泳池
又夠大又夠深又乾淨又少人
daddy話游得超爽
仲有一個冇乜人游既BB池
可以任得小芊芊係個池度周圍行
點影相都得 :)




其實下午2-4點
係小芊芊平日既必睡之時
不過下午游泳池既開放時間
正正就係呢兩個小時
奶奶問我點解要太陽最猛既時候游
因為D水最暖嘛~
唯有係咁yee搽下防曬囉~
晒黑都冇法避免啦
呢個夏天游咁多次水
起碼小芊芊而家都唔算叫黑

見佢游左個零鐘
就開始做乜都唔順意 (係度扭眼訓)
係細池玩玩下又話要去大人池
係大人池度要daddy同佢上水
跟住又要我同佢落水…
又話要坐姨姨叔叔送比佢個水泡
但坐左上去又話要出返黎…
於是乎我就拿拿臨抱佢去沖涼比佢訓




而今日最爆既事就係
我同佢入到更衣室沖涼
佢係都唔肯落地
唯有抱住佢洗頭沖涼啦
其間係咁叫佢咪訓住
佢初初都頂住唔訓
但係到佢沖乾淨晒之後就 lum左…

大家都濕晒身佢又軟lai lai
我唯有抱住佢照淋埋自己個身
單住手咁同佢&自己抹身著衫
然後單住手咁執好晒d野
到去到大更衣房先可以放佢係長椅同佢著片
我先有多隻手吹埋個頭著返條短褲
好彩佢仲係廿幾磅重我仲夠力
不過隻手真係攰爆囉!!!!!!

由於my friend今日冇落水
所以得我一個係更衣室take care訓著左既小芊芊
我覺得自己最叻女既係
抱住佢同自己抹身著衫果下
我自己單手都著到最入面果件 XD
仲有一手抱住阿女
一手拎住大揪二揪咁
勁過晒雜誌影果啲一手阿女一手揪手袋既明星呀 XD




游水必備既水殼 & 船船
佢話船船係帶黎比哥哥姐姐玩的
話說好幾次游水
都有哥哥姐姐想玩佢D玩具
多數佢都係share隻船比人玩








小芊芊最鐘意咁樣訓係水度
跟住佢話會話訓覺 (扮訓覺訓到gu gu聲)
仲要好enjoy既樣


一放佢係水就卡卡聲笑
勁開心






daddy叫佢合埋眼浸入水
呢個樣好好笑
咪到對眼好實好肉緊~~~~






姨姨叔叔送既新水泡
今個夏天第1次回歸水泡
仲係今夏大熱既elsa公主款
不過小芊芊仲未認識佢


坐左上去乜表情都冇
淨係望住個水泡淨淨下
跟住好快就腳仔係咁踢水
同埋手仔不停撥水喇~


好似發現左d野咁喎…


有風吃過吹左幾塊樹葉落黎
小芊芊一見到就執黎玩










游完水食埋tea訓醒左就回家喇
回家路上經過噴水池
小芊芊話要落去游水喎 XD





4 則留言:

  1. 媽媽為左自己既仔女, 真係無都做得到架!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得冇錯呀! 阿女想訓果時我都係度諗如果佢訓鬼左我點算呢…要搞掂都總搞得掂既…

      刪除
  2. 唉......今個夏天都重未同過龍BB 去游水, 趁夏天未完要快D計劃下先得!
    我都覺得自己一個係更衣室又要幫佢地又要幫自己沖涼依下都係一件幾頭痛既事~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有朋友或者姊妹幫輕下點都好啲, 一個人既話初初會呢hea D,不過去多幾次就ok喇
      你快d帶龍bb去游啦,就黎入秋, 天氣涼左bb落水就凍架喇~

      刪除