2014年8月6日 星期三

令人Surprise的隱世美食




2014年8月3日   星期日
小芊芊 ♥ 21Months 23Days


我的好姊妹生日
一早向佢book定日子食飯
但一直都未諗食乜
而我呢個好姊妹…
又發揮左臨急抱佛腳既精神 :p
還好 還好 還好…
總算找到個好地方

My friend住上水
呢日下午我地去左舅父屋企
so try try北區既美食
上水冇比較有水準的餐廳
還好粉嶺有幾間揀下
左諗右諗一輪期間老公頂我唔順自己打去book枱…
揀左間位置係極之偏僻既粉嶺工業區~~~




這家叫 IPC Foodlab
即日book到位
地方既舒服
食客又唔多
咁好條件都比我地搵到
約好係火車站坐的士入去

同司機先生講去安樂門街
司機即刻話 :
“啊~你地去食野架 我知你地去邊間”
間餐廳有咁出名咩???
“果間靚野吖嘛 食齋家嘛 聽聞幾百蚊一個飯好貴下”
其實我都唔知貴唔貴………


Menu係一幅疏果形式既粉嶺地圖


去到經已入黑 睇唔到外表如何
不過內裡裝潢好靚好得呀
坐得好舒服

睇 menu 起初感覺好似唔多選擇
dinner set有兩款 price 278 與 300尾
單點100尾-200 burger類就大約100
老公與my friend都叫左278既set
我就叫左個198既三文魚海蜆芝士小米飯


我的三文魚小米飯
口感很得意
三文魚勁好味


3個main course都好有水準呢~
個個都話自己果個唔錯
我第1次試小米飯
小米唔係咁岩我口味 差dd口感
如果個飯係 risotto 我會超級愛上
不過成個配搭好好食
舊90% raw既煙三文魚
入口即溶 我地3個食過都話好正~


左圖是老公的dinner set
凍蕃茄湯很特別
main course係雞肉卷 yummy~


右圖是my friend的dinner set
前菜我沒試 my friend話好味
main course係三文魚他他醬配意大利飯
三文魚係熟既 都好味
他他汁唔知乜黎
不過陣陣好清香既青草味
很特別的菜式~



呢度既環境同食物
都比左好大既surprise我地
以裝潢和食物質數來說
埋單為每人200幾 我覺得唔貴
係值得山長水遠入黎一試
不過可能位置太偏僻係關係啦
連my friend住上水咁近都話好難有下次…
加上踏入7月 所以sunday night人不多
lunch 與 tea set 價錢平好多
我諗白天應該會full booking
下次有機會黎試下lunch set先

成餐飯小芊芊都係度訓
直到我地食晒飯佢先醒神
見人少少 放佢落地周圍走
d地方好乾淨 小芊芊走來走去勁開心
呢間餐廳仲有1間大房 12座位的裝修好靚
小芊芊成日想開度玻璃門走入去玩


影合照時 小芊芊剛剛醒一醒
及時來幅大合照
影完又訓過~











離開 係一個難題
因為冇的士…
其實果度一條直路穿隧道上天橋就去到火車站
不過慢慢行都要行10-15分鐘
食飽飽路上又有少少風
就即管行下啦 (要抱住小芊芊~~~)
其實條路幾暗下而且冇乜人行
不過同my friend邊行邊傾
都係一個happy moment



餐廳INFO
IPC Foodlab
網址:http://www.ipcfoodlab.com/
Openrice web:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=121885
Facebook web:www.facebook.com/ipcfoodlab
地區:粉嶺工業村安樂門街26號ipc中心地下
電話:26766900
類別:西式、多國菜、西餐廳、藥膳/有機食品、無肉餐單
消費:$101-$200

Openrice好評:18 劣評:0 

呢間餐廳好靚
不過夜媽媽手機好難影得靚
直接入網站cope左d相










2 則留言:

  1. 我住粉嶺都未去過添, o個度有冇bb凳架???

    回覆刪除
    回覆
    1. bb櫈唔係好覺,不過訂位時有問我地細果位係咪bb,同埋有梳化位架

      刪除