2014年7月30日 星期三

小芊芊自家製証件相出爐~~~



我係1個有嚴重選擇困難症既媽咪
早排成日係度研究
小芊芊張申請K1既証件相
到底自家製好定去影樓影好…
問Daddy又話無所謂
(咪即係抛返個波比我…)
一諗諗左我2個星期!!!

見我間劏房有幅白雪雪既暗花牆
咁岩一訓醒陽光普照
唔識影相既我就即管自己操下刀啦
操刀期間 真係1000萬個火
平時見到佢呢1000個唔同樣既表情
會開心得不得了
但果一刻真係呢…




衰衰地
都影到幾張覺得接受到
問左老公一位做幼稚園校長既契家姐的意見
有兩張佢都覺得ok喎
好啦好啦 話咁快就2選1
收工~~~




老公昨晚做埋後期製作
本來我order佢拎個file去fotomax晒証件相
老公就拎左我個封塵左既4R相機printer出黎
呢舊野本來係老公送比我
等我可以即刻print自己鐘意既相出黎
結果我地既相就冇print過
但都有print過幾張既
不過全部都係兩邊既全家福
唔係print黎比媽咪就係比奶奶 : p




任務完成!!!
原來部機可以set証件相mode
一張4R print到半打
見效果靚靚 print左4張
影樓相既念頭頓時消失左

小芊芊呢張第1張
真真正正用黎for interview既相相
最後竟然以零花錢既方式
咁樣就搞掂左…
唔知過幾年
呢個貪靚媽咪會唔會
因為冇帶你去影樓影靚靚証件相
而後悔呢?

By the way
我之前已經book左去影樓影架
不過個期去到9月喇!






8 則留言:

  1. 嘻嘻,自己影慳水慳力,又可以影多幾張吾同既pose....吾錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢影呢啲相慳水係真既,但一啲都唔慳力架 XD

      刪除
  2. 部機好正呀, 我重未同龍BB 影呀, 要快手D先得......

    回覆刪除
  3. 你有呢部機,又有個咁靚的model,以後可以成日整相啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 相就影好多, 但係好懶拎出黎print呢!

      刪除