2014年7月15日 星期二

趁墟探探小熊貓



2014年7月13日   星期日
小芊芊 ♥ 21Months 2Days




昨天返學放學去影相
抱足佢半日汗水不停流
辛苦到我呢…

但大好晴天
唔出街都係對唔住自己
之前同daddy講好左
帶小芊芊去元創坊睇紙熊貓
預左會好好好好熱架喇

真係好熱!
一家3口變左水人~~~~~
落車行上山先到入口
我地冇預約
還好不用排隊

之但係呢~
入到去已經流汗流到冇咩mood
草草咁上樓行左一陣
排隊抱熊貓影左相
就匆匆離場喇

總算叫到此一遊啦~~~



✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪




叫佢望鏡頭 即刻古靈精怪表情多多


上山中 上到頂先係入口…




巧曬巧多人~~~


不過小芊芊好乖
小朋友唔怕熱唔會因為熱而忟憎
佢覺得曬時會同我講 "晒~遮遮"
覺得熱就話 "撥扇扇"




"小芊芊 望鏡頭~"


上樓行左陣小店
不過人太多
大家都冇乜mood行




排左15分鐘左右就入得去抱抱區影相喇
太陽曬到正 小芊芊摸左熊貓仔一下
即刻話 "熱熱~"
摸兩野就想走佬~




求求其其都影到張咁肆正既合照
不錯啦!



~~~到此一遊~~~


8 則留言:

  1. 小芊芊大個女左好多。最後張合照好好呀

    回覆刪除
    回覆
    1. THX gen ma ar~
      當日太熱都冇乜mood影相, 影到呢張合照都算係咁喇~~~

      刪除
    2. 最後張合照真係好好, 芊芊笑得好甜~~

      刪除
  2. HK 好似真係好熱,都吾知D人點樣出街,一定好辛苦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一離開冷氣地方就大汗搭細汗, hk既summer真係熱得好辛苦!

      刪除
  3. 1家3口張合照影得好好呀...熱成咁3個都仲笑得出, good good~
    如果換轉係我一家, 爸爸實熱到黑晒面都似~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有晒心理準備還好,daddy真係熱到忟忟地架,抱完熊貓佢走都走唔切呀!

      刪除