2014年7月7日 星期一

夏日沙灘時刻到~

 



2014年7月6日(星期日)
小芊芊 ♥ 20Months 25Days
第1次‧海灘夏水禮


上年至今年
去泳池玩水套泳衣經已緊了
畢竟是一件6-9M的size
其實還有一套新的未開封
不過貪靚的媽媽
手多多走去睇淘寶
一見呢套格仔花花兩件頭
情不自禁去付款了

這個Qute Qute BB款
係細細粒著先得意
第日大D長高左著就唔得意
所以拿拿臨買黎著先~
質料幾厚又夠colorful
同埋棉質為主唔會焗身
婆婆同佢試著時不停咁話好得意呢~
夏日平靚正之選^^


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

好熱好熱好熱
雖然一直好想同小芊芊去玩沙
但極之怕夏天&怕熱既媽媽
幾經掙扎… (因為太熱實在唔想outdoor...)
終於同Daddy擇好日子去沙灘喇~~~

3pm出發4pm到清水灣
整個海灘像開緊嘉年華
多人到呢~而且不斷有人湧入(包括我們:p)
幸運地 太陽不太猛烈
找到個位置太陽曬不到的
連帳篷都不用上場

玩左個幾鐘 差唔多6pm
沖身執拾搭車 花左唔少時間
本來打算同小芊芊沖乾淨先走的
結果人太多 簡單沖走下身的沙就算了
成身黏lup lup咁坐車回程
好彩沙灘有車直接到婆婆家
可以好快有涼沖




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


坐車時訓著覺的小芊芊
一放佢係沙灘墊就即醒
佢周圍望呢個奇怪既環境
可能剛訓醒我地就放佢企係沙度
佢好抗拒唔鐘意腳上邊黏住d沙
拎個鏟鏟教佢"畢"沙
佢就忍住腳上面d沙畢兩畢
最後總算叫唔怕d沙
但就唔係咁enjoy囉~~~






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 係咁意克服左d沙
Daddy急不及待帶小芊芊去岸邊玩水
係泳池鐘意玩水畢水既佢
今次應該唔怕玩水喇呱~
不過因為企係沙度既關係
佢見d水打埋腳仔度又沖返出去
唔係咁企得穩
即刻攬到daddy實一實
腳震震係咁話 "驚驚~抱~"
大膽妹大個左
但膽子越來越細呢!!!








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Daddy出動花灑壺
同小芊芊玩水
見佢係岸邊浸水都係驚驚青青
Daddy唔理3721
帶左佢去深海先算
浸係水度既佢反而冇咁驚喎…
對佢黎講
原來相比起腳仔掂唔到地
腳仔踩沙係更驚驚呢!


小芊芊個樣幾惶恐!







浸浸下唔驚lu


話說Daddy見到小芊芊浸個口係d水度
dad : 呢d水水唔飲得架
芊 : 飲~水水~
dad : d水鹹鹹架 唔可以飲架
芊 : (摯大個口想飲 最後飲左一啖) 鹹鹹 >_<"
呢兩父女真係
……


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


上返岸
放佢坐係d沙度
對沙唔係咁抗拒喇
不過一坐 / 企左係一個位置
就唔會再郁喇
即使d沙具係遠少少
佢都寧願伸長d隻手去拎
都唔肯行前一步

 
為左唔想再比多d沙痴住對腳
佢寧願伸長隻手放d沙入桶
都唔行埋去玩…




自己倒晒d水
就叫我去打水比佢
我話等daddy返黎先
佢就係咁搵daddy
我話daddy係個海度
佢就係咁望住個海
然後指住個海叫 "爸爸~水水~"

至於呢個花灑壺
已經成為佢既洗腳壺…
daddy一幫佢浸左d水入去
佢就遞隻腳仔上黎比我
"洗~腳腳~" XD


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


~~~親子相 & Family合照~~~





daddy叫佢笑
佢就邊講 "笑~" 邊笑
表情相當敷衍 >_<"
影完呢張
佢認為已經完成任務
你叫佢同你望鏡頭影多張
佢有佢繼續玩沙
唔睬你-_-"



我們由拍拖至結婚
怕熱怕人多又怕沖身麻煩
所以極之少去沙灘
即使去都係去camp / 遊船河時先會玩
今次都係為左帶阿女玩
如果佢玩得開心
我都會努力咁培養呢個興趣
令全家在今後每個夏天
都愛上陽光與沙灘
Happy Beach Time!


6 則留言:

  1. 大爺上年第一次去沙灘都係咁...
    帶小芊芊去多幾次, 佢應該會玩得好ENJOY架啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企去沙灘太遠了,又一抽二leng咁,今個夏天都好難可以去多幾次咯!

      刪除
  2. 套泳衣好靚,有埋頂帽好得意!
    我同你一樣,又係極少去沙灘,到而家我重未帶過龍BB去沙灘,我念真係要刻服下先得……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意套泳衣,好可愛好sharp!
      我都係諗住比小芊芊體驗下玩沙同游海水咋,
      不過比我揀都係泳池玩水舒服啲,哈哈!

      刪除
  3. 呢set泳衣加帽帽好搞笑! 趁夏天快D去多D沙灘呀,如果吾係件泳衣又吾岩著啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望我唔好咁懶今個夏天可以帶佢去玩多幾次啦!

      刪除