2014年7月25日 星期五

一起尋找煤炭屎鬼☁



2014年7月20日   星期日
小芊芊 ♥ 21Months 9Days


有個貪靚妹越黎越識擺pose影相喇~
一叫佢望鏡頭就即刻企定定比你影
影完仲要即刻比佢review~


一叫佢望鏡頭笑
即刻笑到咁 幾浮誇
但係呢個小甜心真係好可愛
笑得勁開心呢~~


咁鬼好太陽又咁鬼熱
游水好??? 定室內活動好???
最後同小芊芊去左文化博物館

吉卜力工作室‧場面設計手稿展

買左票睇手稿
原來吉卜力工作室有兩位大師
唔係套套作品都係宮崎駿架
唔怪得成日覺得宮崎駿有兩種風格啦
原來係仲有位高畑勳大師
我真係而家先知呢… :P

小芊芊冇悶場 不停周圍望
雖然佢唔識睇d手稿設計
但係每套作品都有一小幕動畫
小芊芊都睇得津津有味

之後就係係場館影相啦
同有一齊畫煤炭屎鬼
小芊芊第1次見煤炭屎鬼
係咁指住地下D煤炭屎鬼話 "黑蚊蚊"
仲有話佢知邊個係波兒
佢之後佢一見到就係咁叫波兒~

影相館人太多
要排最少1小時先入到去影
我地都放左走人lu~


☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁


準備排隊買票入場啦~


門口有兩個影相位 快影~


雖然有少少蛇餅
但係都好快可以入場
排左10分鐘左右


無聊地等 係門口影返張自拍先~


☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁


連架lift都有幅手稿影下相


超級無敵大的波兒 小芊芊完全唔識佢~
不過佢對下面呢條細d既金魚幾有興趣咁喎~


good take~


☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁


咦?!?


daddy 咩黎架???


周圍都有喔~


heehee~~~


踩!


媽咪 你睇下呢度幾多黑蚊蚊!


☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁


又見到波兒 叫佢行埋去望鏡頭影相相
小芊芊乖乖好合作



不過唔鐘意我最鐘意既吱吱喳
一見到就走 望都望唔到兩眼
我要捉住佢一齊影 : p


芊與千尋


☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁


成幅牆都係煤炭屎鬼呀
佢係咁meet d煤炭屎鬼-_-"
最鐘意meet貼紙


好留心咁睇daddy畫屎鬼


daddy又幾有創意喎
鬈毛鬼又幾可愛~


仲有心心眼屎鬼同埋芊芊兔屎鬼


貼貼紙既工作唔洗我地操心


哇~我地係其中一份子啦
快d黎幅大合照先~



☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁


媽咪 : 小芊芊睇咩睇到咁入神呢?


小芊芊 : 媽咪 我地要落去跟龍貓同波兒合照呀!


媽咪 : 阿女 樓下好多人呀 要等1個鐘
我地去嘆下午茶好過啦~

小芊芊 : 咁好啦 有野食好過排隊捱眼訓呀~ 



☁☁☁ 完 ☁☁☁



2 則留言:

  1. 哈哈哈, 小芊芊同大爺一樣鐘意MET啲貼紙...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 佢係咁刮係咁刮, 幅牆比佢玩左好耐, 最後我要用d白貼紙引佢離開…

      刪除