2014年7月14日 星期一

小芊芊 ♥ Happy 21 Months



2014年7月12日   星期六
小芊芊 ♥ 21Months

星期六下午要返學
前一晚同佢講明天要返學
佢好開心話見師師 (老師)
其實同佢搭車返學時都知佢眼訓
但佢真係好乖乖堅持冇訓到
放學一搭車就累到訓左喇~

今堂有半小時獨立上堂
小芊芊一向都唔算癡身
所以完全不是問題
老師都讚佢算不錯
(不過…其實我鐘意阿女癡我身多D呢 :p)


✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤


著件靚靚裙返完學學影相相~



話說婆婆家旁邊
有棟古舊的歷史古建築
每年的這時候都會有藝術展open to public
近近地就成為我同青青妹年年都去既活動
今年帶左位攝影大師幫我同小芊芊
影返輯靚相~

本來小芊芊放學即去
點知佢訓得好甜好甜
我都唔忍心叫醒去
於是先同我既好姊妹食個tea先
食完先返上樓帶小芊芊落黎
等佢可以訓返個幾小時


✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤

 
未入去搞搞震
小芊芊係車路邊發現左呢塊鏡
行埋去望左一輪
點知我地3個比蚊圍
已經幫個女做足防蚊措施架啦
出世以來第1次失足
小腿冇事但大脾釘左5678粒
(我唔想架…果兩條蚊帶防到小腿但唔夠防大脾仔…)
心痛c佢daddy


我最喜歡同小芊芊拖手仔影相






佢最開心果時就係搞完d人地唔比佢搞既野
得手後走佬果陣時…


佢手上果兩支野
本來係痴實左係個board下面
佢係咁抆係咁抆
最後真係比佢抆左出黎…
仲要想袋係手袋帶賊贓
叫佢放手佢仲要大叫…








今年d作品太抽象
我好多都睇唔明…


小芊芊都係度諗埋一份
阿女 媽咪都睇唔明
你又點會睇得明呢!


哈哈 高炒長腿妹變左腳短短~~~



太cool喇 呢個cool妹一望鏡頭就唧都唔笑 -_-"


要另找角度先有機會影到佢笑




叫佢豎兩隻手指yeah
佢就舉高成隻手yeah~


YEAH!








入到呢間房 佢拍心口話驚驚
但見到呢個箱有個洞
佢就急不及待走埋去裝
指住裡面話有筆筆喎!
(唔知係咪呢? 我冇去証實呀)


就係呢隻鴨
佢話好驚
我覺得幾得意
如果唔係反白眼仲得意!


話好驚果個BB呢
走去摸完佢就話驚
摸完佢叫佢自己企係度影幅相
就不停話驚Koala上身
但轉個頭又叫我同佢一齊同隻鴨影相 -_-"


真係…驚佢個頭!
放佢落地就走埋拆左人地隻鴨!!!


呢度有好舒服既雪豆椅
仲有好充足既冷空氣
一出去就會變水人既天氣
令我地唔想離開呢度~~~




同我地兩母女既專用攝影師合個照先


兩母女既 Happy Moments~~~




4 則留言:

  1. 芊芊條裙仔好靚好襯佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks 田鼠媽~
      係呀,韓國款式啲女仔衫真係好多款好靚~

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度係浸大視覺藝術學院,係觀塘道

      刪除