2014年10月14日 星期二

小芊芊2歲生日大快樂!!!






2014年度第3個
亦係本年度最後1個Family大project
終於完成喇

寶貝女既2歲生日
汀九橋下的Happy Owl Owl Party
繼續桃紅波點作風
說是簡簡單單
我和PAPA都用左1個半小時
加上舅父舅母姨姨們幫手細執
場地佈置得靚靚


小芊芊2歲生日會









12-23個月的精華成長照片
由中間排最bb的bb女
到上下兩排大個女的女孩子
變化真的很大…


兩本album是記載6-11個月時的成長
12-23個月的 還在製作中~




今年唔造糖皮蛋糕喇
訂個簡單d既
呢個2磅大粟子蛋糕
簡單插上小芊芊很喜愛的owl owl
個個都讚^^


呢個小吃好受歡迎
包括小芊芊
平時唔會比腸仔佢食
今日可以放肆一下


生日會正式開始!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


兩個半小時既小party
和最親最friend的家人朋友共聚
雖然今年未有與小芊芊差不多年紀的小朋友
但經已夠小芊芊生日大快樂
玩個不停講個不停


嘩嘩嘩!
媽咪細個夢魅以求既梳妝枱呀!
小芊芊 媽咪好羨慕你呀!


多謝表姨表姨丈
仲諗住今年冇咩禮物收
明天搬物資回家會輕鬆d
估唔到有盒野會大過個喼…
雖然拎回家同放置係一個問題
不過媽媽我都超級喜歡呀!


最近勁古靈精怪
成日做d得意表情引你笑


媽媽遺傳? 定天生粟子怪?
一見粟子就食唔停
我掛住做野由得佢同人玩
佢就博老命咁係要我成碟粟子比晒佢
我諗佢至少食左呢個紙碟既大半!
所以我揀蛋糕都揀左粟子款囉~


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


唱生日歌吹蠟燭切蛋糕
睇生活相冊欣賞過去兩年的短片
再到汀九橋下說說笑笑
夜晚一齊出發
join埋公公叔叔姐姐食晚飯
好warm好開心既一日










寶貝女笑得好燦爛呀~




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


大家咁留心係度做緊咩呢?




大家坐定定係度好留心咁
睇緊小芊芊由new born到最近既成長短片呢!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


玩到唔識訓覺既小芊芊
夜晚拆拆下禮物
已經頂唔順話要飲奶奶訓覺

而我…
終於見到睡覺既曙光
玩埋第二日
我就可以訓訓訓訓訓…


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





寶貝小芊芊 :

多謝您過去1年帶給我和PAPA無限歡樂
這一年的成長比去年更精彩
由爬行到走走跑跑跳跳
由EEOO到不停的問我問題
由唔肯飲奶食糊仔到餐餐飯仔全清
轉變大得令我實在不捨得您去長大
你每天給我說的 "Mami, I love you"
我心裡就是超級的甜

寶貝女 Mami love you, too!!!
常說 媽媽最希望的
就是您要繼續健康成長 乖乖聽教
還有 媽媽的大使命
就是要你每天都會開心歡喜的笑
我會盡我最大的努力
讓你有個無比開心的童年

千千媽
12 October 2014


4 則留言:

  1. 小芊芊, 生日快樂!! 最緊要健健康康啦~~~~

    回覆刪除
  2. 小芊芊,2歲生日快樂啊 ^^
    個 party 所有野都好靚呀,好有心機,d 相都好靚呢 ^^

    回覆刪除