2014年10月15日 星期三

小芊芊 ♥ 22 Months成長印記

 

小芊芊‧22Months
2014年8月12日-9月11日
Week 96
 - Week 100
676days - 707days




Height : 79.5cm
Weight : 10.5kg (23lbs)
Foot length : 13.5cm
No. of teeth : 12


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


飲食
正餐係屋企就乖乖食晒
不過一出街呢…
帶飯的話食到一半已經好好
剛去旅行才試跟大人食正餐
樣樣食幾啖就擰頭…
有時候都幾無奈!!!
同媽咪一樣囉…
出街唔鐘意食野 XD


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


VVPOOPOO
戒片行動開始左少少
婆婆每小時帶佢去POTTY VV
不過似乎未有意識急VV要叫人
反而便便佢會講
好幾次捉住我隻手同我講要 "屙了了"
(其實佢係想屙便便-_-")
婆婆試過佢講完 "屙了了" 而成功
將佢放係POTTY度便便
不過都係飲水唔多
水果欠奉
成日谷便便
有時見佢谷到DUM晒地咁
就覺得陰公豬…


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


基本溝通
媽媽:你叫咩名呀?
芊芊:(答中文全名)
媽媽:咁你今年幾歲呀?
芊芊:兩歲
朝早訓醒心情好會碌大眼笑住咁望你
主動叫早晨 / Good morning
夜晚熄燈訓覺
叫佢叫人就會講 Good night
有次婆婆企係度做野
但阻住佢去路
佢一邊講sorry一邊用手推開婆婆
(個情境笑翻我個肚 XD)
佢想要你手上既野
而你又唔比佢既時候
佢會對你講 "謝謝"
搭港鐵有人讓坐比我 (其實係比佢)
佢會同讓座人講 "Thank you"
而家識講 "唔" 字
唔要 唔食 唔得 唔比 唔好
識講呢個字之後
從此媽媽又多左好多災難…
呢個月
成日跟我地口水尾講野呢
已經識講好多句子
不過對答就要等下喇
唔係次次都會回應我的

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


聰明定古惑???
而家識叫悶
尤其出街食飯
佢自己一食飽就打開手叫抱
我地唔抱佢佢就話要走
問佢走去邊佢就話要行街街
剛去旅行我地係酒店餐廳食野
餵完佢食到我食
佢就話要抱要走要行街
我有我食唔理佢
突然佢喊住話要屙vv (即便便)
最鐘意佢屙便便既媽媽上晒當
拿拿臨抱返佢去酒店房啦
點知一返到房佢就四圍走
媽媽:你到底屙唔屙vv架?
芊芊:(大大聲)唔屙!
>_<
我唔比佢搞野既時候
佢就好唔鐘意咁話 "打媽媽"
我登大對眼厲住佢問佢 "你話打咩話?"
佢就笑笑口咁望住我答 "打芊芊"
有時佢又會笑笑口咁答 "打爸爸"
XD 真係嬲佢唔出

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


我的超級小甜心!!!
daddy:daddy hand 唔 handsome呀? (超級自戀王 -_-")
芊芊:handsome (竟然識咁答, 將兩個字連返一齊)
daddy:(自戀王again!!!) 咁daddy型唔型仔呀?
芊芊:型仔! (開心屎佢爸爸!)
媽媽:芊芊, 咁daddy醜唔醜樣呀?
芊芊:醜樣! (WAKAKAKAKAAAAAAA)
有人唔like喎
叫我唔好亂咁教女 XD


呢個小甜心勁識lum人
最鐘意daddy用衫包住佢
會笑到卡卡聲~

daddy:邊個係honey呀?
芊芊:媽媽
daddy:爸爸都係honey喎!
芊芊:(擰頭) 唔係 媽媽honey (冧爆呀~)

至於媽媽
根本不需要我開口問
佢得閒就會望住我然後笑住同我講
"媽媽靚靚"~~~~
(這個嘛…教我如何不愛她呢????????)
芊芊成日學daddy叫我做老婆
daddy一叫我 芊芊就跟住大叫老婆
媽媽:知唔知邊個係老婆呀?
芊芊:媽媽
媽媽:咁你知唔知媽媽係邊個既老婆呀?
芊芊:(答自己個名)
然後望住我甜笑 (冧冧冧)


同佢玩時叫佢笑
佢就笑成咁
見佢咁得意我就拎部手機出黎影
佢真係keep住做幾個樣比我影
影完仲叫我show返比佢睇呢!


一見到daddy攬住我
佢就會要攬媽媽攬埋一份
要我地3個攬埋一齊
跟住佢就會笑得勁開心
而家夜晚陪佢訓
佢好多時都一定要我面對住佢訓
因為佢要攬住我 (將隻手搭係我膊頭度)
仲會同我講 "芊芊抵錫"
然後則起塊面要我錫佢^3^

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

自己返學喇
8月中上完playgroup既基礎課程
最後3堂(每堂個半小時)都係自己上堂
唔洗媽媽陪喇
媽媽覺得小芊芊都算叻叻架喇
有1堂入課室時喊一喊而已
呢3堂老師話佢好明顯一堂比一堂進步
仲好肯開口講好多野
指令都肯做
會間唔中搵媽媽
流兩滴眼淚又冇事繼續玩


上完基礎班課程有成績表喇
其實過左兩個星期
上面好多2都可以upgrade上1喇

上兩星期升讀預備班
而每星期上兩日-星期三&五
由婆婆接送
婆婆話佢頭兩日一去到playgroup門口
就雙腳拑住佢唔肯落地
放學又見佢眼紅紅喊過黎咁
但老師評語都唔錯
一入課室好快就冇再扭喇
芊芊應該幾鐘意返學
而且好聽老師話
成日同我講老師同佢玩
返左幾堂
而家識用筆畫圈圈
成日講踏踏步 擰轉面
又唱太伯伯出來了(食左個 "陽" 字!)




31 August 2014 - 22M20D
剛剛上完堂教佢係工作紙畫圈
第2晚去餐廳就拎支筆出黎不停畫啦~
之前比本coloring book佢油color
佢都係亂咁畫的
而家識得畫係空白既地方呢~
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


呢個月好大進步呢
個細細粒樣好bb
但行為就好老積啦
呢個時候既小芊芊真係好好玩
媽咪奶奶都話佢好好湊好乖
可能我冇得比較啦
有時佢做d野會覺得佢好曳
好多時講到口水乾佢都當你冇到
但佢一發冧功
真係乜曳都唔記得晒喇


12 August 2014 - 22M
baby睡覺既樣子總是很可愛
見到佢呢個訓覺樣就會忍唔住
要錫佢好多啖!!!


23 August 2014 - 22M12D
 扮憂鬱 :p


23 August 2014 - 22M12D
最鐘意縮膊
尤其是佢怕羞果時
就係擰則面雙膊縮埋
好搞笑~


 成日拎我d鞋玩


24 August 2014-22M13D
Cool模


28 August 2014 - 22M17D
最愛上婆婆張床度跳
我地一抱佢上呢張床
佢就即刻大叫 "反斗"
然後走黎走去跳到勁開心
玩足半小時都冇問題!


30 August 2014 - 22M19D
架車買左咁耐佢都仲未夠腳長踩車
不過佢鐘意學我推車多過坐
 可能因為未識踩啦


一放佢上鐵架就勁開心

 小芊芊係呢幾個煤氣管蓋上面玩左好耐
仲要我陪佢玩 (佢指邊個就要我踩邊個-_-")
咁都可以玩幾個字…
係我悶到頂唔順叫走佢先肯走


6 Sep 2014 - 22M26D
第2次去沙灘
雖然冇咁抗拒D沙
但係都係唔鐘意對腳有沙
一發現就起勢咁撥


8 Sep 2014 - 22M28D
中秋夜執行李準備第2朝去旅行
我執好一包包叫佢放入去
佢好興奮咁幫手執


最近最愛看巧虎刷牙
每次開都陣係要睇教刷牙果part
開始一個月時都刷得好好地
而家有時唔肯刷
一唔肯我就話佢牙仔有牙蟲
跟住佢就即刻打開個口比我刷
哈哈~

 中秋夜掛住執行李
執完都11點幾
本來仲想帶阿女落樓下玩燈籠
最後都係係屋企間房過


小芊芊由過第1個中秋到而家
剩係我既家人都已經送左好多個燈籠比佢
其實燈籠佢唔多玩的
所以我一直冇諗住買
不過有日放工經過零食店見到呢支轉轉轉
又平又簡單又幾好玩咁
買左支比小芊芊
小芊芊一見我"初"比佢睇就好開心
玩到停唔到手 去邊都要帶住佢呀~

hyper到佢吖~~~~


10 Sep 2014 - 22M30D
小芊芊去旅行既日子晚晚都勁好訓
第二朝一訓醒就笑笑口的
My happy baby!


而家影相時叫佢笑
小芊芊都會笑
仲會有好多種唔同既笑樣
係媽咪心目中既model仔呀~

 

沒有留言:

張貼留言