2015年8月17日 星期一

我的小寶貝開學了!


不知不覺就要上學
我每天看著小芊芊長大
都覺得時間真的過得太快

回想剛從醫院抱她回家
由每隔半小時埋身餵奶的日子
覺得頭30天是如何的漫長
到幾個月大時每餐仍是嘆奶起碼半小時
那時緊張大師的我真覺得那些日子有點難過
怕她不夠飽怕她不夠營養…

怎料到今天
上學的日子實在來得太快
當我看著姨姨扶她上校巴
望著絕塵而去的校巴車尾
心裡是如何的不捨…
小寶貝就這樣的長大了
有點眼濕濕呢!


返學要改英文名
其實呢個英文名小芊芊未出世時我經已諗好
諗左4個 呢個係其中一個 (千千媽排呢個名係第1位架)
不過daddy話英文名留返佢自己改個自己鐘意的
見當時既佢咁尊重我個肚dum
咁就遲d先算啦~~~


終於…醜婦終需見家翁喇 XDDD


我都好尊重寶貝女既喜好
於是拎左4個名比佢揀 XDDD
最後佢都係揀左呢個!


話明係兩母女 梗係心靈相通啦 ^^


佢好鐘意個英文名呀
仲周圍同人講佢叫Cassie


返學要交學生相 等daddy出碼啦!




2015年8月17日 星期一
小芊芊34Months 6Days

今天是小芊芊
正式上學的第一天
7am 千千媽就要起床 弄好自己做好早點
7:15am daddy開始叫醒小芊芊
讓夜訓豬有15分鐘的懶床和醒醒眼時間
7:30am 刷牙仔洗臉仔
7:40am 坐定定食早點
8:00am 換校服玩一陣
8:10am 準備出門口落樓等校巴
8:20am 上車返學學^^


一星期前拍的 小芊芊大愛的車車蛋早餐 + 柯華田


尋晚佢指明要魚魚蛋早餐 哈哈~


ready go go go~~~~


今日開始要帶帽返學
帶左頂帽好可愛!


其實點解要小朋友戴帽…
我怕佢坐校車返屋企時頂帽已經唔見左…


嗲嗲妹扭daddy抱






我嘛…7點9起床上班的日子
在這個月份開始正式完結了
我只享受了1個月左右的遲起床
從今又回到過去3年多的早起生涯啦 -_-

小芊芊今天都是淡淡定
穿了校服就急不及待拿起昨天才拿出來的水手帽
戴上頭後就通屋走啦 超開心的~~~
通常只有刷牙和出門口時扭
起身扭唔肯刷牙出門口就扭抱
不過出到 lobby見校巴黎到就乖乖落地
自己排隊等姨姨扶佢上校巴




其實我們已順利渡過了
上個星期已開始的
N1新生適應週
8月10日 星期一 
是適應週的第1天
8月10日 媽咪陪搭校車返學 在學校玩1小時
8月11日 daddy陪坐地鐵返學 在學校玩1小時
8月12-15日 第3日開始要自己搭校車返學 在學校玩2小時
放學就由婆婆在屋企樓下接回家




適應週返學玩 著體育裝


套PE衫design好靚架 我勁like
上身係蝙蝠衫剪裁 下身係裙褲來的
好smart!






叫佢正經影幅相難過乜…


第1日mami陪搭校巴返學


一上車掛住望街 不停問問題
自拍都唔so我…


後來比個位同學仔試下一齊左
兩個同班同學來的 都好乖乖


自己跟住媽咪 (唔洗拖) 行入課室


再早一星期之前
我地已經跟小芊芊做briefing
所以佢一直有心理準備第3日要自己搭校巴返學
就係除左呢一日上校巴時扭計外
(因為呢日落樓扭抱我地唔肯抱佢 XDD)
其他時間都好乖乖
之後WHATSAPP問阿姨佢係咪喊左好耐
阿姨話佢上左車坐好後已經冇喊
(其實都係daddy衰唔肯抱佢 XD)
至於放學坐校巴
婆婆話接佢時多數都訓著左 :D




開學準備篇
其實搬屋執屋到今天都未完全搞掂
加上現在所有家務都由我包辦
在職的我平日冇咩時間之餘
星期六日小芊芊又要學跳舞游水
基本上分身不暇
所以花係小芊芊開學準備身上時間實在不多
簡簡單單盡我所能啦
最重要係小芊芊喜歡就好^^




繡花章 特別做大一點
縫在校服帽子與後備衫上
教佢認自己的東西
等佢一眼就知d野係自己


後備衣物袋
小芊芊勁喜愛袋上邊的衣服icon


後備鞋袋 下雨天時用


呢兩對鞋我同小芊芊都超級滿意
品牌源自日本 輕巧舒服


這鞋子超輕易穿 底合腳形唔太硬 鞋踭軟
岩晒小朋友上運動課


這對Catherine Cottage 看了很久
日日著住舒服最重要 (當然靚都好重要 :p)
呢對皮鞋仔 鞋頭闊闊地又有款式
我buy其後跟有厚軟墊一定唔會刮腳
小芊芊又稱之為〝高踭鞋〞
朝朝早返學著鞋時都好開心咁話:
〝我同媽媽一齊著高踭鞋返工〞:)


至於襪仔 學校notice說明〝不能有花邊〞…
我嘛 仲一心諗住買一打靚靚lace花邊襪 :(
不過找好的白襪真的難 找了幾家百貨公司都睇唔岩
最後在淘寶先找到有又簿又靚純綿既日本貨
小芊芊著襪時 都話有花邊靚靚架 :)


衣櫃掛鈎 找了很久的款式
小芊芊勁喜愛蘑菇鈎 特別釘低一點 
讓她自己學習換衫後掛好校服


小寶貝 媽咪一有時間
一定會黎學校接你放學架
往後呢3年 希望你讀得好開心的
繼續做個快樂既小甜心^3^



8 則留言:

  1. 呢間學校啲校服好靚啊, 水手裝, 好可愛啊, 運動服都好靚啊~~~仲抵死仲有頂水手帽~HAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,套校服好sharp,啲小朋友一班咁著真係好得意~

      刪除
  2. 回覆
    1. 不過小朋友戴帽有啲麻煩,感覺會好易唔見~

      刪除
  3. 好靚的水手裝!! SUPER LIKE

    回覆刪除
  4. 佢件校服好靚呀!!!!!!!!!!!!
    希望小芊芊中意返學啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,套校服好sharp~
      Thx hannah媽~ 最重要係小朋友讀得開心^^

      刪除