2015年8月18日 星期二

疼愛小芊芊的老師們 ❤



2015年8月15日 星期六
小芊芊 ❤ 34Months 4Days


本來上個星期
小芊芊還有兩課playgroup才正式完成
不過因為K1班經已開課
呢兩堂daddy話由得佢了
於是剛過去的星期六上完ballet後
返去playgroup拎証書
(兩家學校係樓上樓下架咋~)


呢日跳完ballet 就上樓上拎証書
有相影 所以唔洗daddy同佢換衫喇~


呢日我要返半晝
唔可以同小芊芊一齊去
我將所有要帶既同要做既交低晒比daddy
除左湊女學跳舞
仲有2個 happy tasks
就係拎我訂左既mini cake請老師食
同埋幫小芊芊與老師合照
其實時間唔係好夾到
未必見得齊教過佢d老師架
不過我地實在無咩時間有空過來了…


呢班老師好錫小芊芊架
所以我一定要比個surprise佢地


點知呢…
上天有個好好既安排喔
安排左呢日上晝來了陣紅雨
結果playgroup因紅雨停課
但ballet學校就要照常上課
我d mini cakes真係唔知點好喇
唯有叫daddy照拎過去啦
好彩playgroup姐姐同老師們原來要返來standby
11點左右紅雨cancel左
當時學校未開始上課
但小芊芊上完堂去playgroup既時候
教過佢既老師們都返齊了呢!


小芊芊成日都話Cindy老師最靚 ^^


靜而老師係班主任
而且仲係街坊 同婆婆住同一座架
好錫小芊芊架


 而I老師就係小芊芊最喜歡既老師
呢日I老師同佢玩得超開心呀!


琪琪姐姐同小芊芊好friend架~~~


實在好感動有一班咁愛錫自己小朋友既好老師^^

事後daddy即刻發了好多相片過來
d相好靚好靚呀!
個個都笑得好開心呀!
呢班老師&姐姐全部都好錫小芊芊架
daddy話小芊芊一入學校就勁hyper
個個見到佢都勁開心~~~
連我齋睇相都睇得好開心啊!


 起初仲以為得daddy一個影


唔比呢張相我睇都唔知小芊芊原來係粒明星 XD


觀塘CPDA
係小芊芊第一所學習既地方
小芊芊13個月大既時候第1次來上playgroup
當時佢仲未識自己行 仲未識講好多話呢!
12-15M小組15-18M小組18-24M小組
跟住21個月大轉返學前適應班
每堂由媽咪陪上課既時間逐步減少
22個月大時開始上學前預備班
正式自己入課室上課喇~
就係咁成年keep住係度返學
每星期上兩日
所以小芊芊都好熟悉呢度既一切
呢度比左小芊芊一段美好既回憶
呢日返去拎証書時
佢真係等別開心!




雖然呢度只係一家屬於
商業性質既playgroup
冇英語班冇普通話學習
不過一切生活自理日常接觸到的事物
都學習得不錯
playgroup每星期都會在facebook upload上課時的照片
每個月又有每期學習進度表
加上老師又會在放學時跟婆婆講幾句
所以我其實都清楚知道
小芊芊既學習情況
同埋呢度d老師好好
好主動提出對小朋友既學習意見
讓我好容易了解到小芊芊既性格

其實連我都好唔捨得呢班
咁好既姐姐同老師喔!



小芊芊's Precious Moments!
好搞笑 daddy影相時先發現芊芊手上個8號牌…
原來佢地之前係樓下mos burger食野
走既時候小芊芊偷左快餐店個籌 XDDD
(佢好鐘意呢個藍色牌架 XDDD)




2 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 見到小芊芊同老師都咁開心, 我都好唔捨得佢地呀~

      刪除