2015年9月8日 星期二

親子活動の手作印印畫



2015年8月
小芊芊❤34Months

唔經唔覺
小芊芊返左學1個月喇
同搬屋一樣
基本上都無須經歷適應期
對於未讀過PN既小芊芊黎講
第3日就要自己坐校巴返學
都冇喊冇扭過計
千千媽我覺得好滿意^^

這個是最愛看書的小芊芊
細細個睇果d水泡書而家都仲當寶


只係返學第二個星期
不敵同班兩個同學仔既病菌攻擊
打噴嚏打足一日後發燒
還好只是星期日發燒之後傷風
星期一退左燒都返到學
不過放學老師打黎了解
話芊芊呢日係返學以黎第1次喊
因為食左藥好攰所以扭計
其實返學前我已經打左去校務處
叫姐姐同班主任講聲留意她
不過可能姐姐太忙冇講到
小朋友唔舒服做媽媽既真係心痛屎~~~
希望過多段時間大個啲抵抗力強D啦~


✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐


2015年8月29日   星期六
小芊芊❤34Months 18Days

除左小芊芊間公主房
其實家裡任何一個角落
都係小芊芊既天地
只要哪裡有添置新傢俱
果度就係屬於小芊芊…3日咁多 XDDD
除左呢度~~~

我同小芊芊期待緊呢件新傢俱


呢個木架會放上窗台的
終於可以將窗台d雜物一次過清理晒~


一砌好 小芊芊已經據為己有-_-"


搬左新居2個月
其實傢俱仲未完全添置好
大型既主要既雖然搞晒
不過就仲有好多濕星野周圍放置
好唔容易先揀好兩個放置雜物既高木架
由淘寶揀好運落黎到老公有時間砌
足足等左差唔多3個星期
小芊芊D雜物終於可以上架

一砌好 小芊芊就話好靚
仲話個架係佢既 要放晒佢D書同玩具上去
(其實我好想講個架係我架囉
又唔係玩具連呢D野都同我掙 -_-")
結果 計公主房張大床
客廳個窗台成為左佢既第2個圖書閣!


well~~~窗台乾淨晒
可以比返個舞台小芊芊喇~


個架本來係放我既家用雜物
而家比人霸佔左要做圖書閣-_-""


不過見到佢咁開心…


我d家用品…唯有再等下一round啦!


✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐✎✐


2015年9月3日   星期四
小芊芊❤34Months 23Days

剛過去既一個星期
小芊芊要做一份印手指畫既家課
於是我一早買落既水彩顏料可以上場喇
本來明明係印手指畫家嘛
點知呢個小妹妹一見到支畫筆就hyper
於是拎左本填色本比佢油下
又估唔到教佢油左少部份
佢就識得油晒成隻helicopter啦!
用蠟筆油反而未識控制力度同筆畫
水彩畫真係油得唔錯啊!

準備…做家課 :)


左手邊的黃色helicopter係出自小芊芊手筆架 :)


油完隻helicopter意猶未盡
同我講想返playgroup印手掌
見佢咁興起當然比下佢玩啦!
我提議幫佢油手手 小妹妹好開心呢~

不過油完手手之後…
我搵唔到白紙 XDDDDD
家裡真係連A4紙都欠奉啊~~~~~~
其實印落紙度有乜好玩…
於是我捉住佢手仔
拍一聲印左係隻大窗度
小芊芊更加開心啦!

玩顏色 小朋友最開心~


油好~小芊芊即刻話要影相


跳晒舞超級開心~~~


印係邊好呀媽咪?!?


就比晒成隻大窗你印啦!




連初初係咁話污糟既daddy
見到窗上邊有我地兩母女既手印
佢都忍唔住話要印埋一份
小芊芊印下窗窗油下手手
再油埋媽媽daddy隻手
玩埋彩色手指印
之後又用畫筆畫窗
最後先記得用手指仔印顏色上功課簿 :)
好一個假日親子活動
比我地三個玩足一個早上 :D


daddy見我地玩得咁開心
有潔僻既佢都話要玩埋一份 :D




小芊芊不停咁話daddy最鐘意呢隻…
屎色… XDDD


用手指點下先


小雨滴答滴答滴~~~




想當年…
我邊有咁既機會可以玩呢啲呢…
有得玩一定好開心!
所以呢份屬於童年既開心
有能力做到既我必做
將呢份開心送左比我個寶貝女囉 :)



10 則留言:

  1. 哇,D 手印好好玩呀,你地之後有冇抹左去啊 ? 留底都幾靚啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實最後比小芊芊油到一pat pat咁,啲美感冇晒,所以我到左夜晚就安排左個抹窗既活動比小芊芊 XDDD

      刪除
  2. 如果小朋友剛好返, 最好俾佢休息多一兩日先返學, 唔係佢地會好辛苦的

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,明白~其實當日都諗住比佢休息一日,不過佢話唔攰想返學,最後同daddy都決定比佢返。最主要係食左啲藥好攰所以扭。

      刪除
  3. 你屋企個view 好正呀...好舒服...希望遲D我都會搬到間咁舒服既屋:)
    原來小芊芊大過Little K 小小架?? 我一直都以為小芊芊細幾個月呀, haha~
    Little K 又係返學無幾耐就發燒>.<
    希望佢地2個之後都健健康康咁返學啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 望住個窗綠油油真係好舒服呢^^
      小芊芊生得細粒,睇你的blog我都覺得Little K大過芊芊呀,Little K好叻女~
      有我地悉心照顧,佢地兩隻一定健康活潑既^^

      刪除
  4. 嘩, 印手掌去窗度好玩BOR, 小朋友一定好開心...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係~佢真係好開心, 最後叫佢抺都唔肯,佢話好鐘意幅畫…

      刪除
  5. 好正架個窗台,仲有個咁靚既架,正!
    手印個個好玩呀,不過我咁懶清潔,都係羨慕下算,嘻嘻。
    小芊芊而家已經大個女左好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個窗台冇雜物係好正, 不過當你執得乾乾淨淨冇幾耐…突然又會變到成台玩具囉…XD

      刪除