2015年12月14日 星期一

冬日郊遊馬屎洲



2015年12月13日  星期日  陰
小芊芊 ☆ 38Months 2Days
冬日郊遊馬屎洲


聖誕look係時候出場喇~~~


一直想帶小芊芊來馬屎洲
我記得我讀中六時來過field trip
最深印象是夏天來熱得由頭濕到落腳趾尾
所以我們這次等秋冬日子才來
剛好這星期六日剛過初一
潮退水位較低的日子
我們決定出發了


小巴下車就有好清楚的指示往屎屎洲 :)


小芊芊話舊屎係佢最鐘意既栗子 XDDD




上山沒多久已清楚看到對岸的觀音寺


三門仔入鹽田仔 一路都是石屎路


在地上拾到一支開滿花的茫草
很開心的邊行邊掃地 -_-"


很快就看到我們的目的地啦!
往前走到由連島沙洲就可以過馬屎洲喇~


小妹妹只肯上樓梯 唔肯落樓梯 -_-"


媽咪 你睇下~~~


呢個係呢度既景點黎架!
每個人見到都一定要影一張~~~


由大埔墟火車站坐小巴到三門仔
由三門仔經鹽田仔行過馬屎洲
沿路沒太多樓梯 即使上斜也很平緩
入到馬屎洲都是平路
所以大家都走得很舒服
加上這天天陰陰的 很清涼
不冷又不熱 hea hea地郊遊
當然有太陽最好啦~
風景會更靚!


到沙灘喇…不過好污糟…
小芊芊話唔開心
因為我地冇帶沙灘玩具比佢畢沙…


這個彎就是把馬屎洲與鹽田仔連在一起的連島沙洲




其實我地今日都好熱鬧




喂~你地行快D啦!


海邊風好大 小芊芊一遇上風就一定要帶帽
佢最怕比風吹亂佢D頭髮 超貪靚…


又要驚又想擒石頭


一坐穩就識笑喇~


坐定定任影唔叫


支丫叉行行執到既 小芊芊當佢寶仲當佢係〝YEAH〞XD


沙灘上好多大大小小唔同紋理既岩石
岩晒小芊芊四圍擒 不過要好小心睇住佢


總之一坐穩佢就會擺pose話影相


睇下我幾chok






森林中的小靈精


百厭daddy做咩事呢?


佢咪冒住濕腿既危險幫我地影呢幅龍落水合照囉~~~
辛苦晒daddy~~~


馬屎洲是個地質公園
在馬屎洲每走數至十分數路就會有checkpoint
可以看到不同的岩石形狀與地質
遇上大潮退可以綑岸玩
我們就這樣輕輕鬆鬆的
在這裡玩了4個小時


唔綑岸可走陸路


潮退可以走沙灘


回程沿路折返


去馬屎洲 其實可以選擇坐舢舨往返三門仔


以各香港的地質公園來比較
這公園是最容易到達的一個
遠比西貢全部山長水遠兼要長途拔足的
這個無論車程還是腳程都要簡單得多
個人不知道是否就是這個原因
這裡的垃圾污染問題超級嚴重
我們由三門仔一路進入馬屎洲的沙灘綑岸
沿路不斷的看見滿地垃圾
小芊芊也很好奇的問我
為何這裡到處都有很多垃圾…


〝 記著啊! 
我們都要做個乖孩子
好好保護大自然
到郊外時
自己的垃圾要自己帶走啊!


所以…
小芊芊每次有咩垃圾
都會第一時間
交到我手中
-_-"







☆☆☆ 完 ☆☆☆





3 則留言:

  1. 原來個橙色菇菇景點黎? 我呢家先知~~
    上次咁岩,我行過見到隻色咁靚所以影底左~...

    回覆刪除
    回覆
    1. mmm...其實係我地成棚人圍住d菇影相時, 有個折返中的大叔係度話
      〝呢個景點黎架, 唔影唔得架!〞咁囉…
      咁佢都算係成個行程中既一大亮點黎既XDDD

      刪除
    2. 哈哈, 哦哦, 原來係咁~~~~
      不過佢橙色好搶眼~~

      刪除