2014年11月14日 星期五

拍拖12週年之長洲海邊遊


2014年11月2日   星期日   晴天
小芊芊 ♥ 24Months 22Days
芊爸芊媽拍拖12週年之長洲海邊遊





我們的拍拖紀念
本是踏正過去的星期日
小芊芊那兩星期發燒加上嚴重傷風
我們紀念日那天只好留在那小小的房間渡過
這星期recover好喇
望住這個秋天風和日麗的晴空
向老公提議帶我們去的目的地出發

長洲今年第2次來
我和老公是第3次來
從2年多前第1次來就發現了的好地方
加上可以踏踏家庭車和掃小吃
我們都愛上了這個香港小島

這次一上岸就吃了5隻大蟶子
滿足了我的貝類海鮮慾後
就租了台家庭車遊島
上次小芊芊19個月還在用bb車
未肯自己落地走所以沒有向山上走
今次雖然都係抱多過行
不過行少少山路完全冇難度喇~


出發啦~
坐船期間既大半個小時
小芊芊不斷要我們輪流抱佢去船邊看浪花
佢又唔夠高自己企係度睇
我地想好好坐下都唔得…


一落船係lunch time
有少少肚餓
為左夜晚唔同人爭位坐
我地選擇中午食海鮮
叫左5隻巨形蟶子
好滿足^^


小芊芊一見到呢檔串珠仔好興奮
逐件拎黎玩
好彩店主好好人任得佢玩
佢呢個又話靚果個又話靚
不過最都好乖
我話 "玩完喇 我地去坐單車喇
放佢地返原位 同佢地講byebye啦"
佢放好之後就同逐件串珠講byebye


沿住張保仔洞既方向上山
會經過public toilet同bbq既地方
停低既呢個時候
小芊芊話要玩泡泡槍
一拎出黎唧 即刻變左
全長洲最受歡迎小朋友
不分國籍不分性別
個個圍住佢等佢開槍 XD

後記:
D小朋友玩到唔捨得走
佢地父母叫都唔肯走
結果我地3個同班小朋友玩左幾個字
最後我地話要上山喇
小朋友們就乖乖跟d大人走


去張保仔途中有條樓梯向下走的
因為下邊望落去係d大石頭好冇路咁
所以冇咩人會行呢條路


我地第1次黎行落去既時候
就覺得好似返左祖國行山咁
要捐窿要行石隙 (當然同祖國相比小型好多)


仲有迷你版一線天


過左一線天就發現呢個好廣闊既地方啦


行行下又話要玩泡泡槍
呢度冇遮冇掩仲好大太陽
難得有個有蓋坐椅
放佢係度慢慢玩先


我好鐘意呢張相呢 個表情可愛~~~
睇佢幾認真 有瞄準發射架~


之後抱左佢落大石頭度繼續玩


呢度冇咩人可以點走都得


岸邊好多滕壺
帶小芊芊去認生態


小芊芊都好好奇


係咁篤佢地


開始潮漲 見到d浪花拍上黎好開心






d浪差唔多沖到上腳邊
佢仲話要落去玩水 哈哈!


呢邊有個貴妃池
小芊芊都好有興趣


如果唔係d石邊有咁多滕壺
我地可以放對腳仔落去浸下鹹水 :)




呢邊除左滕壺 仲有好多蠕動緊既螺仔
小芊芊好眼利見到佢地郁
所以我執左d上黎比佢認識下
佢係咁話呢度有果度有係咁叫我拎上黎


今日曬左少少
但望住個海吹下海風
坐一個下午都好舒服


我同阿女係度影返幅
在大石中心呼喚愛


要抱住個未識爬大石既小朋友
上返去水泥路唔係咁易
因為千千媽都要daddy幫手先上到
daddy一顧二唯有放低個女扶左老婆上去先
呢個小朋友好乖乖
企定定係度睇住媽咪上去


呢幅係離開前
daddy試下小芊芊上唔上到大石先
試左ok先扶我擒上去


兩母女安全到平地喇
小芊芊睇住爸b擒上黎


呢d咁小型既 就由得佢自己擒啦


玩玩下同我地講佢要訓覺
真係好搞笑~


落山踩單車返出碼頭附近喇
買左d小食搵位坐低開餐
我地叫栗子怪拎住包栗子影張相
佢就冇我地咁好氣鏡頭都唔望下咁敷衍我地-_-


食住栗子影kitty格仔餅


佢唔影我地自己影
總算有返少少拍拖時既"純真"
(我係指行為 XD)




食完野小芊芊又話要望海


之後同佢去左個遊樂場玩


快門狂按先搵到幅咁童真既泡泡照
XD


夕陽無限好
坐船回家lu~~~






沒有留言:

張貼留言