2014年11月27日 星期四

2歲人仔行山記 ♣ 嘉道里農場



2014年11月16日   星期日   晴天
小芊芊 ♥ 25Months 5Days

嘉道里農場暨植物園


今日係蕉蕉妹行山look :)



每年都要來1次嘉道里
去年11月17日來過
今天剛好相隔1年
去年要推bb車 所以坐環保車上山
今年小芊芊識行識走喇 我地決定行上山
這裡 為小芊芊的行山日誌掀開了第1頁!

目的地是602米的嘉道里兄弟亭
當然呢隻平日係屋企都會扭人抱既大bb
都係被抱多過自己行啦
之不過佢唔累既時候都好肯落地行喎
一想行要我地放佢落地
上斜都有自己上
上上下會失驚無神掉頭…
一支箭咁衝落斜 XD
捉都捉佢唔住
又要驚佢跌到look落斜路
所以要追佢…

小芊芊今日玩得超開心
上山成個行程點累都唔肯訓
SUPER HYPER
上到目的地玩完開始落山
我同佢講落山返屋企
玩完架喇太陽伯伯落緊山
可以教教豬喇
隨即佢就lum左 :)



係錦上路等巴士\
一上車小芊芊就訓著左



入園遊覽時間:12pm
開始上山時間:1pm
中途停留時間:黃金亭 0220pm (小芊芊lunch 50分鐘)
                            世界主要城巿指示牌 0330pm (逗留10分鐘)
到達目的地時間:兄弟亭 0400pm
開始落山時間:0445pm
完成行程時間:0530pm
農場關門時間:0500pm


赤麂


睇呢隻野豬時小芊芊訓醒左
第1句就問我 "點解野豬有黃色鞋著既?"
清醒得你吖 我都冇留意到喎
(其實係腳扣記號牌之類的東西)


呢隻馬騮係度周圍向野餐既人R食物
得佢一個又冇其他同伴
應該係第2個山頭走失左黎左呢度
我朋友口多對住佢左句 "我地有香蕉"
跟住佢就一直跟住我地上山-_-"


小芊芊問 "媽咪D鶴鶴企係度訓覺架!"
(好勁,佢竟然知道D鶴訓緊覺!!!"




GO GO GO~~~
睇完小動物 開始上山咯


見姨姨叔叔戴帽佢又話要戴
終於都肯戴下帽喇


上山時發現蘑菇
小芊芊發現後係咁話要摸佢地






好彩小芊芊鐘意上斜路


佢跑起上黎真係好快架
個個都要追住佢先stop到佢狂走


好快就上到1200呎喇
1200ft = 366m




我地係呢個位研究緊行邊個方向
小芊芊就趁機周圍跑
上山就變左小monkey


笑屎我!!!
係條大斜路行行下
忽然訓係度同我講 "媽咪我要訓覺!!!"
雖然我正聽到車聲
但堅持要同佢影左呢幅相先
影緊既時候已經見到架車駛緊落黎
影完抱起佢然後同隔離既daddy講
"爸爸你執埋d手尾佢!"
(手尾=地上既手機 水樽同埋小芊芊訓住果頂帽!)
0.99秒即閃!!!


一邊上斜一邊大動作做運動
阿女你都幾好精力咕喎!
說實話我唔抱佢淨係追住佢及不停同佢影相
體力上經已攰爆!!!




遲來的黃金亭午飯時間
小芊芊要食飯飯咯~


佢食完飯飯又話要食芝士波
有得走胃口真係特別好
呢餐飯食得比平時快好多呢!


有野豬出沒警示牌
真係會有野豬出沒架
我同daddy早幾年第1次黎行山果陣
傍晚落山時行行下有隻野豬係我地面前走過


行咁多路又熱熱地
呢隻妹妹都係唔肯飲水
我同姨姨不停搵方法令佢飲水…


上山沿路有好多呢d靚花花


唔知邊個uncle定daddy手多多
(但佢地死話係地下執的!)
小芊芊話送比媽咪架! sweet sweet~


呢個花花香蕉妹look又如何呢?








一去到空地就會好開心周圍走
成日話要拉筋做運動
























我地話太陽伯伯就黎落山啦
小芊芊就即刻唱太陽伯伯


呢個小花園有好多石春圍住
最愛玩石頭的小芊芊愛不釋手
玩到唔捨得走










呢隻妹妹呢排好喜歡單眼影相
一叫佢笑就即刻單眼
CUTE!!!




今日個夕陽好靚 :)



哈哈! 冇比人罵已經偷笑
係兄弟亭玩時
接駁下山尾班車的司機專登走過來叫我們上車
那時候經已是0430pm
我們說會自行下山
他還提醒我們農場5點正關門
最後我地遲左半小時先落到山腳門口
d staff知我地仲未走
所以留定個門口比我地出去

今次唔洗好似第1次黎果時咁
落到山要跨欄爬杆仲要係渺無人煙既山頭
周圍搵人放我地出山喇~
卡卡卡卡 XD



♣♣♣ 完 ♣♣♣




4 則留言:

  1. 小芊芊同大爺一樣鐘意單眼笑..KAKAKA....
    呢家啲天氣真係好岩戶外活動....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好搞笑, 我地冇教過佢架, 唔知佢係邊度學返黎, 哈哈~

      刪除