2014年6月5日 星期四

We love 清邁 2014‧Day 2


重溫:
We love 清邁 ♥ Jan2014
We love 清邁 2014‧DAY 1  



2014年1月9日   星期四   晴
小芊芊 ♥ 14Months 29Days
We love 清邁‧DAY 2



Summary
0700am 起床
0830am 早餐buffet
0900am 酒店 Snapshot
1130pm 退房
1230pm 酒店車接送至 Manathai Village Hotel
0230pm Wat Suan Dok松達寺 Snapshot
0400pm Chiangmai University Snapshot
0600pm Snapshot Completed !

今日係 Snapshot Day
Family Snapshot + Cotton Wedding Anniversary Snapshot
好開心既一天
關於 Snapshot 要下回分享



由於King size大床夠晒大
3個都訓得好鬼舒服
不過 因為要食早餐+影相+執野退房
我不得不早起打點一切
早餐buffet好得 好多野食
但由於太遲出門又約好時間影相
食到匆匆忙忙 連相都冇影
呢餐buffet係今次trip3間酒店中最豐富的

食左3個字就起行喇
然後影到退房時間
轉Resort休息一會再出發

第2間Resort會住2晚
好囉好囉 今晚唔洗執行李
明天可以訓到阿女自然醒 :)
第1間Resort係Lanna Style 豪華風
第2間Resort都係Lanna Style 大自然風
個人愛自然風 全間Resort用木建築
所以跳兩跳都會有就 lum既感覺 XD


Resort既外圍比叢叢綠草包圍住
好大自然feel呀~~~


呢d係大房 房間外有個大廳
so hea hea hea~~~






呢條走廊雖是public
但基本上只有呢兩間房既房客會用上
所以都變相成為我地既私家走廊
走廊旁有sofa坐係度望泳池景


明天要在這裡好好享受一下陽光與渡假屋
想起就relaxing~~~





一入到我地間Resort 好warm
心心花瓣+1對毛巾天鵝
sweet sweet 我們要在這裡補祝我們的2週年~~~
我們訂普通房型 冇左房間外既大廳
雖然房間比較狹小 只有queen size床
但我喜歡它的高樓底
還有超級乾淨 感覺好舒服


小芊芊最開心
因為門外有個小露台+走廊
由於陽光充足又夠溫暖
剛學走路既小芊芊不停的走呀走
前日只會扶著東西走一會既佢
去到呢個moment 好似開左竅咁
係個走廊度來來回回左好多次
唔比我地拖住 要自己行


好靚呀~~~~~



呢個bathroom好光猛
最重要係非常的乾淨





趁小芊芊未拆散d花瓣之前
快手同老公影返張合照先


呢個環境真係好舒服
唔怪得小芊芊咁鍾意呢度~






呢間係Resort既餐廳
我地房間一出門轉右行兩步就到啦
明早食早餐超級方便





下午我地試坐雙條車
雙條車真係好平 去邊都係30B/人
先去松達寺與攝影師會合
好好好好天 不過都好好好好熱!!!
太陽快下山時就去清邁大學繼續影
仲睇左個好靚既日落
夕陽無限好!
好perfect既一天^^


今日超級好陽光~


清邁的泰菜唔夠泰式
冬陰公一啲都唔辣 :(
唔知係咪要附合返外國遊客既口味呢?
炒飯同芒果糯米飯最穩陣
應該唔會唔好食



行街街坐雙條車又平又方便
小芊芊周圍望覺得好新奇


影完 family snapshot
在湖邊看日落
清邁大學是一個閒悠既好地方



晚上的Resort又有另一番感覺



晚上 去返lunch食果間餐廳食dinner
今日出左去成日攰攰地
so近近地食d岩合味既野就好








臨拆散張床之前
盡情地拍照留念先得~

 

DAY 2‧完


3 則留言:

  1. 呢間RESORT好靚啊..........
    你地搭呢架雙條車咁PINK PINK既
    我搭襯個啲好殘舊咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 我最鍾意呢間resort~~~
      我地好衰, 因為帶住個女, 突登搵d新淨d先截車:p

      刪除
  2. 請問你係點搵攝影師
    我也想同bb 影snapshot
    可以給我聯絡嗎,謝謝

    Yukicafe0607@gmail.com

    回覆刪除