2016年1月22日 星期五

即興出發馬交遊 1



2016年1月9-10日
小芊芊 J 38Months+
澳門2日1夜行 J 第1


最近daddy好幾個星期五
都要b trip去澳門兩日一夜到星期六先返
星期四先同我講明日去澳門
我仲係度諗下自己帶個女去邊度玩好
老公就問冇興趣去澳門玩
於是就好ac hoc
黎左個2日1夜馬交遊


小芊芊第1次去澳門 :)


其實我細個年年都同家人去澳門的
所以澳門好多地方我都識
直到識到男朋友 (即係my dear hubby)
拍拖只係去過澳門2次咁大把
大三巴我地都未去過…
後來因為旅行去過好多地方
佢已經對澳門一啲興趣都冇
所以我都冇再提過話去澳門玩


不過今次老公一問
本來我都有猶豫
因為老公星期五已身在澳門
我與小芊芊要星期六才出發
即係要我一個人帶住個女過關坐船過大海
冇老公係身邊的住個女仲要離開香港
真係第1次 諗起都周身唔自在…
mmm...凡事都有第1次既…


時間control得好好
去到中港碼頭拎船飛
仲有半小時先有得上船
可以行下商店先


睇下隻甩繩小白兔 
唔係兩隻手吉出黎真係捉佢唔住




上船喇 小芊芊好興奮
因為可以食菜條 XDDD


平時有老公執行李
我自己帶幾多野都得
今次自己執兩母女既行李
極限係放滿一個背包only
我要騰出兩隻吉手帶住個女 :p
前一日一決定出發就即刻上網買船票
半夜執好晒野第2日輕輕鬆鬆出發


JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ




下午hubby同朋友在碼頭接我地
然後就直接去巿中心食lunch喇
朋友帶左我地去地道餐廳食
好好味兼食到飽飽
再帶我地係附近既蘆九公園兜個圈
跟住去松山坐纜車上東望洋山
有纜車坐又有得行下山
呢個下午過得又簡單又舒服


食左個好美味既lunch


蘆九公園


到處都種滿好靚既花










松山纜車站


我地去坐全世界最短既纜車 :)




車程短短 但係都幾好風景架


呢架纜車我同hubby拍拖時坐過1次架喇


行山時發現好多呢d地道入口




估唔到黎澳門都會行到山仔


一去公園已經話要搵滑梯sir
終於比佢發現遊樂場


係都要daddy同哥哥陪佢玩


呢位哥哥大好人啦 全程幫我湊女呀


黎到東望洋炮台喇






不過上唔到山頂咯…
我地去到時剛剛關門~~~


JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ


夜晚約左我既好朋友一家係酒店等
check in後就帶我地去附近餐廳食西餐
呢間餐廳d野真係好好食
佢地話平時佢地食都好難訂枱架
今日我地好有口福呢~
竟然即日book星期六晚都有位
今日呢兩餐真係食都捧住個肚走呀!


yummy dinner~~~


happy gathering!


好朋友既仔仔同小芊芊同年
我地對上一次見係芊芊滿月果時
所以真係好耐冇見啦
今日有得玩有得食仲有得聚舊
下午見hubby好朋友
晚上見我既好朋友
呢日真係超級開心呢!


一齊行路返到酒店




兩隻小可愛相差5個月 哥哥幾高大^^


今晚真係好開心呢!


JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ


返到酒店仲開心 XDDD
hubby工作上的朋友幫忙訂住了新酒店
酒店給我們upgrade
豪華海景房
hubby話用抵價book到間大房簡直平靚正
我最開心係見到張king king size既大床
呢晚可以無拘無束咁訓喇~~~
小芊芊最開心就係見到個白雪雪既大浴缸
佢今晚一定唔游水唔安樂啦~~~
咁daddy呢? 
佢見到我地兩母女咁滿足佢就最開心囉~~~
呵呵~~~~~~


我地間豪華大房 有大床有客廳


仲有個你估唔到既衣帽間~~~~~~~


小芊芊發現大佢既至愛


游水水游左成個鐘 XDDD


J GOOD NIGHT! J



JJJ TO BE CONTINUE JJJ




2 則留言:

  1. 去馬交真係好方便, 如果酒店唔係咁貴, 我地黎講都係一個不錯的地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得酒店好貴,船票一家大細都唔平,所以一直興趣不太大~

      刪除