2016年1月19日 星期二

我家的佻皮小花女



2016年1月16日   星期六   雨
小芊芊 ❀ 3Y3M5D
小芊芊第2次當花女


兩隻小可愛^^


等這一天我等得頸都長了
2016年我家第1樁喜事
我親愛的細佬娶老婆啦!
呢個細佬其實係我堂弟
不過我地親到好似親姐弟咁的
所以細佬結婚
係我人生其中一件大事黎架~~~


一朝早我地就去叔叔屋企
準備飲我既弟婦茶 XDDD
中午同親戚飲茶後就齊齊出發到荃灣
坐專車入愉景灣觀禮和飲宴


細佬去年落訂教堂時
就已跟我說要找小芊芊當花女
有了上一次表哥婚禮的經驗
今次堂舅父婚禮前一星期
我就briefing一下她要做花女行教堂
仲要佢帶領花仔一齊行呢~~~
她一直都好期待架!


小仙女出場啦~~~
(要讚下自己先~條紗裙真係買得好~
料厚夠暖又有lace 長裙長度啱啱好
完全好似度身訂造咁 平靚正之選~)


仲可以襯埋婆婆之前買比佢既毛毛外套
(呢個頭花上次表哥婚禮買的
不過最後冇用到 今次又夾唔到色
都係冇機會出場…)



我預早選好了一長一短既靚裙仔
最後決定唔到要邊條
於是比返佢自己揀 :p:p:p
本來堂舅父諗好想佢著短裙仔的
不過小芊芊堅持要長裙
仲同我講要渣花球

婚禮前兩天紗裙仔先拎到手
幾驚唔合身再買買唔切
出乎意料條紗裙好靚好fit身
著起長度剛剛好唔會阻住行路
小芊芊著起好似小仙女吖~


一去到教堂即刻換好衫先






專車去到教堂門口
舅母和我馬上入教堂讓小芊芊換裙仔
一出來就碰上花仔啦
花仔好可愛 比小芊芊細幾個月
因為比較怕羞 所以要小芊芊拖住一齊進場
本來細佬想小芊芊邊行邊拋花瓣
最後決定拖住手進場


間教堂白雪雪 好靚~好靚~


你估下花女係度做乜?


咪係度show隻舅母啱啱行街時買比佢既
介指仔囉!


睇佢兩個幾有交流~~~


望住佢地個背影好得意


真面仲可愛 兩個又肯拖手又肯笑
仲肯企定定任你影
好似佢地係主角咁 XDDD



儀式一開始
兩隻小可愛手拖手行得定定的
carmera man將鏡頭close up既時候
小芊芊突然間拖住小花仔向前衝
daddy係前排 小芊芊就甩拖飛左去daddy度…
賴。低。左。花。仔。。。
全場都笑晒 話佢地
好。得。意。。。
呢隻hyper妹…全日都好hyper…
完全估佢唔到囉…


進場一刻~~~


好浪漫好warm既婚禮^^



mission搞笑地completed
小朋友既野真係冇人預料得到
今次搞笑暴走
好過上次爆喊出唔到場啦 XDDD
細佬話家嘛 唔好喊就得架喇
今次冇喊架 仲勁hyper好好玩
行禮之前同婚禮d兄弟哥哥hi晒five咁
同小花仔拖住手仲有傾有講
家下竟然仲識吸引全場觀眾笑!


觀禮完畢 有馬車坐~~~




兩隻馬馬好靚仔好大隻呢!


由於太大風幾凍下
加上小芊芊太hyper冇時停
我捉佢捉到好攰
戶外相都冇乜心機影


拿拿淋入左酒店


對上一次做花女只係事隔7個月
返左學+識野多左+懂跟人相處
明顯地醒目左好多
只係…千千媽唯一想怨言一下…
女啊女…
你有返d淑女風範好唔好啊?!?


晚上飲宴 小芊芊仍然hyper
叫佢同堂舅父舅母影相 佢就搞搞震






細佬弟婦 祝你地幸福快樂!
快d生個小表b同小芊芊玩啦^^



8 則留言: