2016年1月25日 星期一

即興出發馬交遊 2



2016年1月9-10日
小芊芊 J 38Months+
澳門2日1夜行 J 第2


小芊芊自己設計既郊遊look XDDD


張大床實在太好訓
訓到3隻係各自位置暖笠笠
根本冇人想起身
不過每次住靚靚酒店
daddy都堅持要食房間包左既自助早餐
其實我寧願繼續訓可以skip架
daddy話我大嘥鬼囉 :p


我實在好唔捨得呢張大床~~~


小芊芊係都要daddy坐係佢前面陪佢poopoo -_-"
兩隻係toilet入邊好耐又冇人聲
裝下佢地做乜啦…
兩隻咁既款仲要咀咀 -_-"-_-"-_-"
我影埋相佢地都唔知…


小芊芊其實都好痴daddy
平時朝早wewe刷牙洗面同夜晚沖涼
好多時都由daddy follow架


天色唔好 個無敵海景都友濛濛


食早餐啦~~~


兩父女撐枱腳 (全個朝早當我透明囉 -_-")


9點幾落樓下食過早餐
繼續返房hea下
我地間房自動提供免費延遲退房
最happy果個梗係小芊芊啦
10點幾玩到2點都唔願走
其實間房冇野玩
但係小芊芊左擒右爬左跑右跳
再去大浴缸游一輪水
咁就開心左成朝喇~


 房間既大偏廳


 小芊芊玩下窗簾…


擒下枱…


坐下枱…


捐下枱…


 再磨下張枱…


再游個靚水



整裝待發啦~~~


今日天氣唔好
初初諗住去郊外行
冇落雨但天空灰灰蒙蒙咁
影相都唔靚所以留返下次去
所以啦~今天冇乜行程


退房後過氹仔
約左hubby好友係官也街等
今日繼續帶我地食好野
先去遊客少去既茶記食葡撻+木糠布丁
再去世記咖啡食豬扒包
我最唔愛吃豬扒的都覺得好好味
小芊芊都係咁話好食呢!
最識食既佢淨係搶豬扒食唔要包-_-"
之後再去峰大咖啡凍咖啡
呢間d凍啡真係超級無敵讚!
真係天氣幾凍都要試下
唔飲凍飲既我都忍唔住口呢~
唔係好友帶住我地識飲識食
從來對食無要求既我地
真係求其食啲野就算 :D


 準備食食食~~~~ 掃街~~~~




好好味既豬扒包~~~


小芊芊不停meet d豬扒食


超讚既凍啡一杯 值得一試~


食飽飽當然去行下
行到去龍環葡韻
朋友想帶我地上山睇風景
點知呢個時候小芊芊扭眼訓
一抱起就暈低左 加上開始落雨
我地決定唔上山啦
於是截左架的士去新豪天地抖下
本來想坐8字摩天輪
但係我猶豫又猶豫既情況下
最後決定去碼頭買船票走人 XDDD


 食飽飽梗係去公園玩~




 龍環葡韻


 我與hubby重遊舊地呀




 呢度d花種得好靚~


 旁邊仲有個聖誕樂園


 小芊芊好開心咁衝左入去


 不停咁叫我同佢影相


~~~ WE ARE HAPPY FAMILY~~~


澳門好著名既古董花車呢!


其實時候都唔早
5點幾去到碼頭買到7點船票
返到香港坐巴士
食埋個dinner回到家
已經差唔多11點


" bye bye啦!澳門!"



hubby後感:
" 唔錯啦!食下好野住下酒店都幾嘆
下次再黎搵間resort渡下假啦~~~ "
哈哈!有下次喎!
再下下下次hubby又過大海做野時
又book到又平又靚既酒店就諗諗啦
我期待緊黎緊既大旅行呀 :)



JJJ THE END JJJ




REVIEW:



沒有留言:

張貼留言