2016年1月27日 星期三

小芊芊反轉嘉年華



2016年1月8日  星期五 雨
小芊芊 ★ 38Months 28Days
AIA The Great European Carnival 2016


呢日又大雨又凍
一整天落住唔大唔細既陣雨
天氣陰陰冷冷又濕漉漉
一直對機動遊戲之類的遊樂場冇乜興趣既我地
應曹姨姨早幾日既誠意邀請
雨濕濕都照去啦!




其實呢一日係AIA員工免費玩樂日
AIA員工憑園票可以去嘉年華玩足全日
就係中環海皮既AIA歐陸嘉年華喇~
我同hubby一齊咁多年
都係第1次去咋 XDDD


除左門票免費
嘉年華入面所有機動遊戲都全免
唔洗比coins (除左攤位遊戲)
其實曹姨姨 我與daddy都對機動遊戲一般般
尤其我地年紀咁大→←
齋企係度望住頭頂係度轉轉轉果d野…
已經wing wing地 XDDD
今日主要都係陪小芊芊玩


入場搵野玩啦~~~


一去到就話要玩旋轉木馬
仲話之前坐過會郁既馬
今次要坐唔郁既馬車 XDDD



真係完全估唔到
原來呢度有好多好多好多機動遊戲
根本就係為小芊芊而設架呢!
由於我地放工食埋dinner先入場
所以只係玩左短短兩小時
但呢兩小時小芊芊係不停咁玩
最爽既係唔洗排好耐隊
有好幾個遊戲小芊芊仲可以好快咁返兜玩多次


呢個好得意 細細版既轉轉輪


小芊芊排隊時見到坐上去D哥哥姐姐係咁叫 覺得好得意


所以到佢坐時一轉到上去 佢又學人大叫 超可愛~~~
到落黎仲同我講大叫好好玩 XDDD


staff 叫 hands up 個個都乖乖 hands up


本來係我同小芊芊一齊坐小飛象
怕唔識制高低所以由daddy陪坐


唔好講笑 最高既時候都升到好高
加上當晚好鬼大風 我自己一個坐真係怯怯地
年紀大左心血少 XDDD


小芊芊話呢個London Bus好悶 XDDD
事實係幾悶 就咁轉又冇燈光 最唔吸引係呢個


小芊芊開始識mcqueen
一見有樣既車就話mcqueen XD
咁梗係要坐啦


呢個遊戲轉彎轉得超急 daddy話我腰骨唔好唔岩我玩-_-"""


所以佢同個女玩左兩次!


再同曹姨姨玩多一次
轉彎時小芊芊講:
" 曹姨姨 我陪住你坐 你唔洗驚架 坐穩就得架喇~ "
XDD


青蛙跳 都玩左兩次~


最後呢個小小過山車 有好多架唔同款既靚車車
小芊芊好鐘意 一共連玩3次



小妹妹真係大個女啦!
知道有啲遊戲大人唔可以陪同一齊玩
佢都肯自己同d唔識既哥哥姐姐一齊玩
仲會好有主見 唔洗你提議遊戲比佢
佢見到有乜想玩就會出聲
玩既時候仲好enjoy好投入呢!
而且而且~~~仲好鬼膽大~~~
成日話想玩係我頭頂轉轉轉…
啲人係上邊叫晒救命果d大型機動遊戲……
佢話唔驚架喎…
仲話有佢陪我玩我就唔洗驚 XDDDD


小芊芊同我講左好多次好想玩呢個……
daddy 睇黎好快你就要面對架喇 XDDDD


個女叻過我好多好多呢~
聽住怇呢D童言童語
真係好窩心吖~~~
見到佢玩得咁開心
呢晚我真係唔捨得帶個女離開呀!
我好想陪佢玩晒全場佢都岩玩既遊戲呢!
下一年 曹姨姨一定要再預我地呀
我實會請日假一齊玩足全日架!


BYE BYE喇~~~
希望出年可以有機會玩個夠啦~~~





4 則留言:

  1. 好大贍的小芊芊, 肯自己玩, 真叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲膽大到係咁lur要玩啲好刺激既game~~~

      刪除
  2. 嘩,好幸福呀,任玩 ^^
    我都想去啊,不過有次揸車去到門口,見到勁多人,即走....^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. 農曆年果時都好似有全民免費入場玩啊~
      不過員工包場玩的確少人好多,唔係免費我地諗都唔會諗住去~

      刪除