2012年10月4日 星期四

37 Weeks 5 Days ♥ 廣華醫院妊娠專科覆診

文章日期:10/4/2012 9:35 pm


2012年10月4日   星期四


上星期在廣華照結構時
被醫生認為小芊芊過輕及羊水多
結果我被標籤為high risk孕婦
REVIEW:36 Weeks 3 Days‧廣華產前評估+半小時聽心跳
要轉介專科 預約了我今天到妊娠專科見顧問醫生




妊娠專科人不多
但每位準媽媽進去見醫生的時間都很長
一等等了個多小時 才到我
一開始 醫生按了我肚皮
然後問我是不是想去小便 (其實我未有意慾…)
不過他這樣問一定有原因
所以我還是先去了再進去見醫生

回醫生房再照u/s 醫生找出了兩個重點問題:


1. 胎位不正

醫生不停按我右邊盤骨和膀胱的位置
然後說小芊芊的頭不在正確位置
我之前一直覺得小芊芊在我肚子裡是打〝斜〞
原來我的感覺無錯 小芊芊真係胎位未正…

〝剛才還以為你的膀胱頂住bb個頭所以搞到佢位置唔正
照計你去完小便bb個頭應該會移返正 但佢而家都仲係斜左去盤骨右邊…〞

〝bb胎位唔正有機會要開刀  我建議最好入院check住bb個頭既位置定唔定〞
(開刀???? 咁我既小芊芊會幾時出世???)


2. 羊水多

照u/s時又再次發現 我真的羊水比較多
但佢又係同私家醫生一樣 話我的羊水唔算好多…
這次終於得到能讓我了解的答覆
  • 羊水多最常見有4個原因:1.   孕婦有妊娠糖尿 (Check過已肯定我沒有)
    2.   孕婦本身有子宮瘤 (或者係 但醫生排除左 佢話根本照唔到我有瘤)
    3.   bb在肚裡發展不正常 不懂吞羊水 (醫生也排除了個可能)
    4.   沒有任何原因 (我應該係呢個原因喇呱??? XDDD)
  • 到了這個時候 咁羊水多對bb有咩影響呢?
    〝主要是順產有很大風險 如果bb個頭位不是lock實在子宮頸口
    穿羊水時 bb的臍帶有很大機會會被羊水先沖出來
    到時bb很可能會被臍帶纏頸 bb會有窒息危險〞


因為這兩大原因 醫生又認為我可能有糖尿
建議馬上寫紙讓我入院 (我明天才是產假前last day… d project都未交接好)
醫生問我想而家入定明天早上入…(我完全冇心理準備…)
醫生的強烈建議 我不好意思再把時間推後
還是肚子裡的小芊芊最緊要
相信都是檢查一下 再要我飲糖水check糖尿(……)
公司的事就唯有等出院後找天回去搞

明天 早上8時入院






我的孕事記 ♥ 小寶寶成長篇

我的孕事記 ♥ 準爸媽期待篇
27 Weeks 1 Day ♥ 廣華醫院產前運動班
尖肚子圓肚子 真的有性別之分嗎?
28 Weeks 7 Days ♥ OGGT結果正常 + 我的第2份準媽媽禮物
小芊芊食邊隻奶粉好呢?
30 Weeks 1 Day ♥ 廣華分娩講座 & 小芊芊的第2份大禮
31 Weeks 1 Day ♥ 準爸爸媽媽產前工作坊1
34 Weeks 1 Day ♥ 準爸爸媽媽產前工作坊4
34 Weeks 5 Days ♥ 靚芊芊 vs 型芊芊


沒有留言:

張貼留言