2014年5月8日 星期四

18個月大的Little Monkey Princess♥


18Months當天
本來想好好的和小寶貝慶祝
爸爸又有野要搞
所以推遲左一個星期
Easter假期最後1天
和呢隻馬騮妹影左輯公主相^^




LITTLE EGRET With PEGGY EE
21 APRIL 2014
18MONTHS 10DAYS


約左我既好姊妹去呢度食lunch
順便同芊芊影公主相
呢度既lunch set不錯 百零蚊 而且好食
小芊芊飲忌廉湯食朧脷柳
仲不停餵爸爸食佢唔想食既小甘筍 XD


呢個小妹妹著左條跳靚裙都係似馬騮多D
表情多多 全部都翁口公翁面…


不過 正經既時候還可以既
最好頭髮快D長返D啦
個樣斯文D扼得下人嘛!


食飽飽 上左樓上行下
呢條花花裙我見到就鐘意
不過成300幾蚊真係唔捨得買
點知上次係shop買左200幾蚊野唔岩用要換
咁就順理成章加多幾十蚊買左佢
送比我既寶貝女做18個月gift




之前做定左塊牌比佢影相
不過最後同以往一樣
塊牌既用途最終唔係影
係比佢meet比佢刮比佢飛比佢踩
仲差d比佢呢個牙痕b食埋…-_-"

見佢玩得鬼咁開心
拎住塊牌自娛左咁耐
就由得佢玩殘塊牌啦 哈哈-_-"""




咁大個地方玩到唔願走
佢基本上走呀走冇停過
唔比我地拖唔比我地抱
最後要追住佢黎捉起佢先有得影相
佢仲要唔多合作
郁身郁勢唔肯笑+古靈精怪
呢日真係同monkey冇咩分別 哈哈!
好難得先捕捉到佢笑既一刻
氹佢氹到我地好攰呀!




千千媽既小甜心♥♥♥
睇佢笑得幾開心^v^



難得有個攝影師幫忙渣機
一定要有全家照 & 同老公合照啦~~~


之後落返去樓下玩餵羊羊食草
餵完一乍草 小芊芊又好乖乖冇扭計再要餵
之前都去過農場鮮奶餵羊
佢都玩過 所以玩完就算


本來仲有湖上單車玩
不過小朋友要1米以上先有份玩
睇佢個背影既沮喪!!!
唯有下次囉
走喇


臨走時
係門口買左呢個細個成日玩既吹波波
爸爸一吹個波出黎
小芊芊好開心接住個波
跟住就…
辣手摧波!!! XDXDXD


今日天氣好舒服
冇太陽又好清涼
好彩冇落雨呢

呢條路有D樹陰行起上黎真係好舒服呢!



一放小芊芊落地就好開心走黎走去啦


但一叫佢影相 尤其影合照 就想走佬…

終於有幅正經樣 但冇笑樣…


比條蘆葦佢玩 佢又當佢掃把 哈哈!!!


呢個景最靚view
當然要捉佢影
不過今次抱都難抱
扭到呢…抱住佢都要360度扭身扭落地
最後要出法寶吊住佢黎影…

影到喇 嘿嘿!!!


當然要同my18年老友再影~~~


影到尾聲
小公主終於現身喇~


佢實在太興奮
我地叫走都唔願走
唔肯跟我地行
仲玩到想跳坑!!!
omg…


最後爸爸要咁樣帶佢離開呢度
XDXDXD


鳴謝best friend今日當我地一家既攝影師
^3^we have fun fun fun day today!



2 則留言:

  1. 玩得好happy ar~~
    龍BB有時都要好似最尾個張咁抱佢走!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就happy 追住佢果個攰餐屎囉 哈哈!

      刪除