2014年5月28日 星期三

小芊芊2014夏水禮開鑼!


笑得好甜既小妹妹
覺得呢個老積妹真係大個女咯 !



2014年5月25日(星期日)
小芊芊 ♥ 19Months 14Days
小芊芊2014夏水禮開鑼 !



星期六日難得好天氣
星期六係婆婆屋企hea左1日
星期日點都要出街啦 !
不過熱辣辣真係諗唔到去邊好

我最怕怕怕既夏天正式來臨喇 :( :( :(
感覺outdoor去邊都會中暑…
所以去邊就交比老公決定
老公諗左兩秒就reply我
帶芊芊去搵舅父游水啦 !




媽媽我最近唔舒服不宜下水
所以今日由兩位猛保護小芊芊下水
睇佢左手一塊葉右手一塊葉
然後上落樓梯就左手爸爸右手舅父
一臉得戚 !!!




朝早雖然好天
但雷暴警告現正生效
會所游池close左
好彩下午個警告取消左
泳池開返可以游 1pm-5pm

今日真係好天到呢…
太陽伯伯直頭係大放光彩
冇水泡冇防曬既情況之下…
即管比小芊芊好難得咁吸收下維他命E啦 !!!
泳池人唔多 D水又夠晒暖
冇水泡就比佢自己浮下啦!


落水玩之前梗係要同爸爸虎虎影返d合照先啦
不過佢掛住玩d水
叫左佢好耐先肯望住我個鏡頭
影左10張先得1張係正經樣望鏡頭 -_-"


一落水經已好hyper


手手有水水 捽下爸爸先
呢張相影到小芊芊塊面脹卜卜
真係咁肥就好咯~~~


開始游水水喇 來個淺水區熱身先


準備去深水區喇
爸爸同小芊芊來個背泳式
佢好鐘意玩但係個頭一直係咁乎90度撐起
哈哈哈哈~~~



見按摩池冇咩人
帶小芊芊轉場~


呢個小朋友完全唔驚水
爸爸一捉起佢兩個手仔
佢就開心到係水中跳晒舞~~~

見爸爸潛個頭落水佢又想有樣學樣


呢度高左一大級
對小芊芊來說不會太淺又不會太深
佢係度來來回回咁走
係都唔比爸爸拖住佢


係都要上岸但係唔比爸爸拖
睇佢縮埋對手上岸個樣幾樣衰衰 !!!
哈哈哈~好鍾意呢個樣呀~~


一熟左環境就通街走捉都捉唔住
上水後走得極快
怕佢上水冷親既我
叫佢褸返條毛巾佢就越叫越走
差d跟佢唔到
睇少眼追唔切的話
佢肯定學識埋跳水 !!!


一落水就有個哥哥聊佢玩
d G4即刻走埋去睇實佢 XD


繼續游水水 韻律泳都操埋~~~


好快又游出大海喇~~~


睇落有姿勢又有實際喎 fing晒腳仔咁~~~


游到咁上下 又要玩自己上岸


呢件靚靚泳衣幾襟著
由8個月第1次游水
去年夏天 今年初清邁 到今年夏天
6-9M碼仲著得到喎!!!


呢條石屎橋被晒到應該辣腳板的
但係佢好有興趣
係都要爸爸拖佢行
行既時候係咁望左邊右邊池既哥哥姐姐
D人又係咁望住佢
好以行CATWALK咁
好搞笑!!!


由於佢見縫隙就要踩入去
所以爸爸同佢行呢條咁既橋行左好耐 XD



論盡既媽媽今次唔記得帶防曬
論盡既爸爸今次唔記得帶水泡
小芊芊大個女左
媽媽D緊張筋就開始有所鬆懈 :p
爸爸就梗加冇野好講…
防曬冇用唔多唔少都黑左少少
不過小朋友新陳代謝咁快
以小芊芊既皮膚一定會好快白返~~~

記得小芊芊8個月大時第1次下水
佢坐係個水泡度係冇反應的
冇開心又冇驚驚
第2輪去左清邁resort玩水
玩玩下嫌個水泡阻掟唔肯用
同爸爸直接落水玩
爸爸同我講 佢好多時都係兩隻手就咁輔助下佢
冇用力捉實佢的
小芊芊識自己係水度浮



♥ MY HAPPY LITTLE LADY ♥



今日小芊芊都有浸親飲左啖水
事緣爸爸話要潛個頭入水比小芊芊睇喎 -_-"
小芊芊想摸水中既爸爸
跟住就企唔穩浸左落水
我同嫂嫂叫住 但水中兩個男人反應慢囉 !!!
撈返小芊芊上來
一d驚都冇仲要繼續玩~

怕水既媽媽覺得小芊芊好大膽好叻叻呢
完全唔驚水 (真係羨慕呀!!!)
所以我地都諗住趁佢唔驚水既時候
密d帶佢落水玩
如果今年暑假搵到bb游水班就帶佢學埋
過埋今年暑假要in K1有排忙
等到出年1月
繼續清邁游水渡假



2 則留言:

  1. 你地就好,有泳池,呢邊好少呀!
    我中意泳池多D,感覺上乾淨D!
    小芊芊玩得好開心呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國澳洲個個小朋友都細細個就學游水, 我仲以為外國城巿應該多泳池設施tim!
      agree呀! 加上香港d beach多數都唔乾淨,係泳池游安心d~~~

      刪除