2014年5月26日 星期一

感性小人兒


早幾天
和小芊芊一起聽 baby songs
沒想過這個小小的人仔
看卡通也看得那麼投入
會表達自己的感情
還看到爆喊…


20 May 2014
小芊芊 ♥ 19Months 9Days

睇mv喊到眼腫腫
事後哄佢笑叫佢 " 噫 "
叻叻豬好勉強咁yee比我睇



我和老公很喜歡 Super Simple Learning 的 baby songs
他的MV卡通很dreaming同埋好soft
卡通公仔畫得好可愛
bb看簡單易明
小芊芊每次都會睇得好入神
估唔到d動畫既simple既程度
令bb都會睇得明個故事內容呢!



Twinkle Twinkle Little Star
第1首令小芊芊落淚的MV song
mv是關於星星與owl owl既故事
mv動畫可愛易明 歌聲柔和悅耳



owl owl出場
拖住手同星星一齊玩
芊芊每次一見到owl owl就叫 "owl owl~"

去到尾聲 owl owl要回家
同星星分手揮手byebye

owl owl轉身飛返森林
每到呢一幕
小芊芊就開始嗚嗚叫

owl最後返左森林
小芊芊就大喊了~~~


呢首MV 小芊芊1歲左右開始睇
每次睇完就要repaet 起碼連睇4-5次
細個時未識用語言 / 明顯既反應表達
果時佢睇到owlowl轉身回家時佢都會"依依鴉鴉"
那時我都知佢應該係唔捨得星星同owl owl分開

而家識表達
原來佢覺得星星同owl owl分手
好似以後都唔再見咁
所以睇到最後覺得好sad於是爆喊
咁細個都會咁感情豐富
媽媽我覺得好surprise呢!




Hickory Dickory Dock
第2首令小芊芊大哭的MV song
mv故事關於各種動物走過古老時鐘
唯最後大笨象走過踏破了古老時鐘
mv非常的簡單易明


6種動物由小至大出場
由地上爬上古老時鐘再走下來
鼠鼠 > 蛇仔 > 松鼠 > 貓貓 > monkey > 大笨象 

頭5隻動物都好叻叻
爬過鐘鐘都冇事
大笨象一出場就爬上個鐘鐘
跟住個鐘鐘就越壓越漲
呢幕小芊芊開始 "er er..." 咁嘈

見到呢度就拍住心口大叫 "驚驚"

跟住就爆喊 !!!


呢首MV當日第1次睇
睇第1次時佢都幾大反應 不過只係叫驚驚
仲擰轉頭拍埋我心口 以為我都驚驚
我同佢講 " 唔洗驚架 有媽媽係度冇驚驚 "
" 大笨象太重嘛 所以鐘鐘承受唔到佢囉 "

又要驚又要睇
一播完就大叫要再睇
第2次一見到大象我已經叫定佢唔洗驚架喇…
點知個鐘一爆佢就大叫驚驚+眼淚打滾
播完又大叫要再睇
第3次直頭爆喊 真係嚇屎禾!!!
我真係唔敢比佢再睇住喇…

陰公豬 卡通黎架咋!
呢個BB真係感情好豐富!!!


事後同同事講左呢件事
有位爸爸同事一聽完我講
就知係邊首Twinkle Twinkle Little Star
佢話佢個仔睇左呢個mv又係喊
真係唔好睇少d大BB
未夠2歲已經可以好懂事~~~


6 則留言:

  1. 原來首歌既video可以咁感性? 我個仔成日聽我既版本, 應該都feel唔到啲乜 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺媽話大爺都喊喊, 個MV真係感性架~
      媽媽version肯定開心d, 一定唔會喊啦~

      刪除
  2. 原來芊芊同大爺一樣咁感性..
    大爺又係睇呢首Twinkle Twinkle Little Star 喊到好淒涼啊, 睇襯都喊架....wakakaka
    係咁話星星唔要貓頭鷹, 不停話唔要佢啊, 唔要佢啊...好好笑..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到佢爆喊都覺得好好笑,兩隻傻豬豬~~~

      刪除
  3. 龍BB之前都重好鍾意睇Twinkle Twinkle Little Star, 但係而家又改左口味喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我日聽夜聽日唱夜唱都感到好悶 :p~~~
      咁而家龍bb鍾意睇咩呀?

      刪除