2015年4月22日 星期三

靚靚夕陽無限好♥



2015年4月4日  星期六  晴
小芊芊 ♥ 29Months 24Days
流浮山看夕陽


2015年4月4日晚上
香港上空將會出現一次月全食
當天月球於下午6時33分東升
當時月偏食已經開始
直至晚上7時54分就會進入月全食階段
並持續約12分鐘結束


其實這天的主要目的
是看月蝕
愛拍氣象景觀的hubby
加上愛看靚靚風景的千芊
這次錯過了的話
下次要在香港看到可見的月全食
將會是3年後的2018年





我們傍晚才出發
離日落還只有半小時
匆匆忙忙的跳上了的士
再次爬上最近才剛上過的小山
下車趕趕趕的時候就被山下一小片毛毛草擋住去路
daddy硬要我和小芊芊做模豆
我還在想這裡怎麼拍也不會美吧…
回看照片
沒想過這麼爛的地方
這男人都有方法拍得靚
所以這裡特意一提 :)


爛地上的一小片芒草


在夕陽影照下好有風采^^


DADDY安排我們做模豆


大愛呢幅夕陽下的母女了啦:D


好有母愛既千千媽啊 :p


18:05 玩完芒草就上山



上到山頂
自由活動時間
我在剝花生等日落
小芊芊拎架生玩沙@@"
daddy左跳右跳找角度影氣象


小芊芊知道要來這裡
馬上把裝沙器皿放係背包準備出門


 18:15 快要收光了~




夕陽下的西部通道很有feel~~~



18:25 配埋雲姐姐更是漂亮




聞說香港西邊看夕陽最美
沒有錯的說啊~~~
此時此刻我們就站在
香港最西邊的最高位置
當前日落那說不出的美
來得快走得快
日落的主角永遠不會是太陽伯伯
(或許在小芊芊的角度看就是)
今天天氣超級的好!
晚霞冇得頂呀~~~


其實小芊芊看過無數次日落
這次是她第1次跟我說
〝好靚〞!
我們6隻眼睛睇住太陽伯伯
由橙色的圓碌碌的變成半圓
快速的向下沉
小芊芊就在這個時候
叫我快d幫佢影相
而且仲好型咁
要我影佢個背影 :)




18:29 收光啦 鹹蛋黃出現啦~


18:30 鹹蛋黃以秒的速度落山



小芊芊即刻叫我幫佢和太陽伯伯影相



看日落
晚霞是重點
雲姐姐才是主角
請來看日落的人
不要見太陽伯伯返左屋企就走
天沒那麼快黑的
之後的半小時夠你的快門按破喔!



 今天山頭出現好多花生朋友:D


18:50
打發時間玩樂中
咪以為山頭冇野岩小芊芊玩
佢真係一啲都唔悶


你話吖…佢媽咪邊會得閒…






今次自己話要坐高高


又要驚又要坐 不過今次大膽左
肯自己坐 冇攬到我實一實喇


 仲識得擺pose!


 18:55  各位,晚霞出現咯~~~


 SWEET ♥♥♥






19:05


daddy要我幫佢影兩父女剪影@@"


兩個在我面前晒恩愛-_-"



月蝕是配角
晚霞散去天漸黑
我和小芊芊繼續剝花生
等daddy影埋個比地球食左既月亮婆婆
才捨得下山


月亮婆婆一出來已經比人食左一大半 XDDD


19:30
15分鐘後乜都冇喇
走得!



♥♥♥ THE END ♥♥♥




千芊家 ♥ 行山日誌 - 


6 則留言:

  1. woo, 啲景色好靚啊~~~
    你地一家都好愛大自然, 見你地成日去郊遊同行山.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 好難得見到咁靚既日落同晚霞~
      我和daddy以前最鐘意行山郊遊, 所以一早計劃小芊芊一識行就要培養佢呢方面既興趣^^

      刪除
  2. 哇, 好靚呀!! 攝影技術good good wor!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks呀~ 哈哈~
      其實景靚既時候,咩人影用咩機影點影都會靚架 :D

      刪除
  3. 模豆同風景都好靚呀~

    回覆刪除