2015年5月4日 星期一

昂平草原吹吹風



2015年5月3日  星期日  晴
小芊芊 ♥ 30Months 22Days
馬鞍山郊遊徑 → 昂平


五一假期第3日
我地一家三口keep住訓到10點先識醒
真係超級無敵的難得
小芊芊近來唔知搞乜
無論幾點上床都係12點先訓著
呢個位我真係好頭痛
不過我可以有咁充足既睡眠
真係兩年半冇試過啦 :D


今日safari郊遊look :)


望住正東方大窗子透進房間的大太陽
我地間房既朝早時份
經已冇可能唔開冷氣咯
而家都咁熱…
真係幾時得到8月呢?!?
咁熱既天氣要out door真係好難有動力
但咁好既天氣唔our door又好浪費喎
今個假期完全冇plan過活動
全部起身先諗即興出發





3日假期keep住咁好天
好天去行山是我家的常識吧 XD
五一那天fb很多朋友post了上山看風景的照片
我也想上山吹吹風看看風景啊
就來簡簡單單的行山郊遊啦
由馬鞍山郊野公園出發
上昂平草原咯


西貢昂平大草原
我的第4次 hubby的第3次重臨啦
不過一家三口都係第1次來
加上一隻鐵腳
咁我同daddy就行得唔辛苦喇 :)


 郊野公園入20分鐘平路到起點


 呢套係親女裝黎架 :)


 好好天…好晒…


 有得食 小芊芊就會行耐d
(分左心唔記得要人抱 XD)


上行10分鐘 有小溪


洗下面涼快一下先 :D
(放心啦 小芊芊對腳仔好乾淨架 :D)




 最愛爬石頭
下次上埋石林玩先得


沿路都有樹 其實唔太晒 不過今天比較悶焗


可能天氣太熱
平日行山好興奮既小芊芊
今日上山全程叫我〝我地不如返屋企啦〞-_-"
不停係度企圖破壞我地行山興緻勃勃既心情 
但都算係咁 叫佢自己行
佢扭扭下都肯自己一小段一小段咁行
上左唔少大級既石級
屬於半小時輕量級行程
我地龜速而上花了個半小時到達喇 :)


我抱住小芊芊行時
真係行到大汗搭細汗
小芊芊望到我成塊面都充滿汗珠
問我 〝媽咪 乜你好熱咩?流晒汗既!〞
我反問〝乜你唔熱咩?〞
我心諗我抱住你痴到實你唔係唔熱吓話?
佢答我 〝一啲都唔熱喎!〞
呢個老積妹真係…-_-"
我呢D係咪叫攞苦黎辛呢…


 石級都好平緩 望住呢個實景 好舒服~


 只要有石級 小芊芊都肯行


 只係行得比較慢 :)


上到涼亭 即係話目的地好快就到
小芊芊繼續食
後邊係一條隱蔽既小路上石林
下次去~


 由呢度開始 沿路就好多牛屎
我地叫小芊芊小心 唔好踩屎
佢住篤屎諗左好耐野 大概係疑惑緊
〝典解呢陀屎咁犀利 大pat過我D便便咁多呢?〞
XDDDDD


最後10分鐘路程 繼續加油!


到喇 YEAH!!!


小公主與兩男保鑣


我們仨



今天天色晴朗
在昂平草原下的西貢一覽無遺
仲有清風送爽 超舒服
下次我一定要帶野餐墊
訓係度望住個天就可以hea一個下晝
上到黎望住呢度既風景
其實頭先點樣流晒汗咁行上黎
都忘記得一乾二淨咯~




草原好青綠


雖然幸運上到山有密雲
但都有燦眼既時候


密雲中的陽光


 看到個大西貢 遠處的東壩也看得見


陣陣涼風 汗水都吹乾了


 TODAY'S BEST SHOT :)


好有型既大金鐘


人不多 好似成個山頭都係我地既咁


Selfie~~~~


紅組與白組



至於小芊芊 真係唔讚得
話說佢每次落地自己行石級既時候
總會遇到一班半班行山朋友
因為小芊芊既年齡太突出
所以山友們經過必會聊下佢
仲有讚下佢〝哇~呢個妹妹好叻喎~〞
又會問下佢幾多歲 佢又會答下人〝兩歲半〞
d山友就會話〝兩歲半肯自己行好叻呀〞
真係吖…真係叻都咪講啦…
每次經過一讚完
佢地都未離開我地視線範圍
我地就會好快聽到追魂call…
〝mami抱!〞
〝daddy抱!〞

不過落山時已經6點
真係要行快d
唔抱唔得啦 XD


 原路回程 全程呢部份算係最唔好行
所以零難度


落到馬鞍山村終於可以飲清涼爽啦 ^^



♥ THE END 



朋友要趕往與家人食飯
落到山腰一直都截唔到順風車
唯有直往最近屋苑call 85的
8點前就直達流浮山巿集
朋友一家請埋我地一家食海鮮呢~~~
今晚好有口福呀!


返到屋企即刻開盆泡泡浴
小芊芊挨係個浴缸勁識嘆啊~~~
好似d美人出浴咁坐係度
仲同我講〝媽咪 我咁樣好舒服呀!〞
我吖…一身臭汗望住你真係唔方唔舒服囉 XD
 開定冷氣沖完涼達落床已經11點多
呢一刻 我同寶貝女
都覺得好滿足 :)



4 則留言:

  1. 你地咁多母女親子衫既, 好正啊~~~~
    哈哈, 係啊, 啲行山友見到咁細個去行山, 好讚嘆咁話"嘩, 咁細個都黎行山, 好叻仔喎"
    大爺聽到漂漂然架....hahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 親子衫難搵岩心水, 所以見到岩即買, 唔覺唔覺買下買下就變左咁多~~~
      小芊芊比人讚都唔識飄.... 仲掉返轉頭搵人抱-_-"

      刪除
  2. 小芊芊, 好犀利呀! 肯跟你地行山

    回覆刪除
    回覆
    1. 一時時架咋, 今次邊行邊叫返屋企呀…

      刪除