2015年5月10日 星期日

好物分享 ★ 輕巧方便 の carry potty



前言

那年知道自己肚子裡
懷的是小女兒
我心裡一直有個很無聊
但又是遲早都總要面對的問題
戒片後外出要帶女兒
去。V。V。

這項湊女工作
總不能叫Hubby負責吧
而千千媽本人嘛…
由細到大 潔僻又僻唔晒
但係出街就最怕最怕最怕去公廁
即使長大到現在
我仍然係選擇性去我既VV
遇唔到乾淨衞生既公廁
我寧願 
(除非忍無可忍啦!)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


小芊芊自從27個半月大
懂得call potty vv後
除左開心忘形之時唔記得call
其他時候佢都要有potty先肯vv

就她28個月大的某一天
她才剛剛學懂call potty
那個下午我們去郊野公園BBQ
期間她說要去potty VV
我們在外邊 何來有potty呢?
家裡的廁所佢都唔肯去 莫講話公廁了
於是唯有叫她在片片VV
她就扭計堅持不肯 那刻沒理她咯

回到家我們還未擔心
她一回到家就衝入房間話要VV
除片片那刻驚訝了…
我們發現她忍VV忍了4個小時!
咁細個就咁忍功了得 …
仲得大既???
我們二話不說當晚就馬上上網找合用potty 


一見到就攬到實 + 扭我要拆開
想影張相記錄下都唔得


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


我們要找的
是可以hand carry
還要是細件的輕便的易用的
仲要唔醜樣的 =P
當然也要價錢合理的啦!
本來找到個很可愛的carry potty
得意動物做型顏色又靚阿女實鐘意
差啲想買架喇…
最後比hubby制止左-_-"
佢話〝價錢都唔係問題 成個行李箱咁樣
下下出街拎住佢有幾方便 係靚但都唔合我地要求〞
在我角度 個potty真係好可愛
但其實諗返起 HKD3XX 都好貴架!

很快就找到個合心水喇
2 in 1 Potette Plus
美國嬰兒用品品牌Kalencon出品
體積細小可以放入手袋攜帶方便
配用吸濕袋簡單易用
樣子簡單有男仔女仔顏色選擇
價錢便宜官網價只需用美金16蚊~


看到potty實物原來真的很細件
面積也大不過一張A4紙


隨potty附送索繩收納袋
還有3個吸濕袋


我會在裡邊加放幾個吸濕袋
1包tempo (抹pat pat用)
1疊廁紙 (potty放地下時墊底用)
1條後備褲 (萬一弄濕有得換)
就這樣當小芊芊需要去vv時
我一抽起這個袋就可以放心入toilet
唔怕帶漏任何需要既野喇~


放左咁多野係個袋度
size都唔會太佔空間
每次帶佢去vv
小芊芊就咁樣孭住入toilet


吸濕袋 一包30個


最重要小芊芊好受落好喜歡
買左返黎拎比佢睇時
佢好開心咁話〝我有個出街用既potty呀!〞
而家我地去街街
佢一定要攬住呢個私家potty架!

呢個potty完全解決左我懷胎時既煩惱
當然 我地唔會隨街用啦 XD
我依然要搵D乾淨與闊落既公廁廁格
先會比小芊芊去potty
(其實公廁污糟少少 
小芊芊已經千千媽上身嫌污糟唔肯入去啦…)


carry potty摺埋時候的樣子


用時把兩邊potty腳大開90°然後lock實
咁樣就好實淨好穩陣喇~


放落地就這個樣子
高度比家用potty矮
小芊芊坐落去腳仔要向前斜放的
不過就係咁potty size先可以做到咁細


呢度係育嬰室 比較闊落和乾淨
可以不用廁紙墊底


將吸濕膠袋套入potty
由小芊芊示範下先


吸濕袋塊紙有青蛙公仔的
每次套好膠袋小芊芊都會同佢地say hello :D


若果vv份量不多就這個樣子
有時好大篤吸濕紙就吸唔晒咯
v完抹好pat仔退出吸濕袋掉走
乾淨俐落 簡單方便易用呀~


呢個potty好在
行山時都唔洗擔心小芊芊vv問題
找個冇人位置撐兩把遮就搞掂
公廁唔夠乾淨闊落可以去育嬰室用
有更衣室既地方就可以用
第時camping用超方便

呢個potty仲可以變身小廁板
放係廁所上面 2種用法
承重23kg 可以用到小朋友5歲
對於怕污糟唔想去公廁既媽媽同小朋友
用了兩個月 真心覺得
尤其是有女女既媽媽
呢件hand carry potty真係好方便

很羨慕台灣泰國日本的公廁
廁格闊落廁所又衞生
由細到大我都不明白
點解香港的公廁好多都又濕又污糟…
即使小芊芊敢去廁所
又點敢比佢坐上去
就算用即棄廁所板墊隔住都係咁話
衞生問題 我都係會比佢用私家potty
所以呢個hand carry potty對我來說
真係10粒星既評價 :)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


買這個的時候
因為運送時間關係
我地極趕急需要用
在官網訂購要幾日時間
所以我地去左淘寶淘

淘的是美國正品
價錢還要比官網平宜
連吸濕袋都平宜很多
其實吸濕袋純粹普通膠袋一個
中間夾一片吸濕紙而已
無論尿量多少有呢片紙仔都相對衞生好多
選了粉紅色potty仔 + 3包30片裝的吸濕袋
才160蚊人仔
好抵用!


大啲識去廁所可以將potty腳
180°打開放上廁板用咯~~~



★★★ 分享完畢 ★★★



相關成長重溫


2 則留言:

  1. 戒片初時都有諗過買呢種出街POTTY, 但係.... 出街要帶的已經唔少野,所以最後放棄左!
    要同佢去廁所時, 唯有抱起佢, 唔俾佢掂到任何dirty area! 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家出街, 除左後備片片同外套, 1支水同小食盒就係咁多, 對我同芊芊來說呢個potty最重要呀~ 不過呢袋野真係好細件放係我手袋都得, 真心覺得好方便^^

      刪除